Jotun Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nei, jeg holder med Liverpool vel. Verdens beste lag Derfor du er så knallhard når Ronaldo scorer ja.... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nå har det vært stille her en stund. Hvordan tror dere det går mot Villareal om 2 uker? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er 1 og halv uke da Jeg tror det blir enten 0-0 eller 1-1. Og en ganske kjedelig kamp. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nå har det vært stille her en stund. Hvordan tror dere det går mot Villareal om 2 uker? Det blir en vanskelig kamp. Vi har ikke scort så mye mot bra motstand denne sessongen. Så jeg tror det kommer til å bli en meget jevn kamp. Vi klarte jo bare 1-1(?) mot de hjemme. Tror vi skal være glade om vi klarer 3 poeng. Men vi burde klare de hvis vi har intensjoner om å vinne CL 2 år på rad. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nå har det vært stille her en stund. Hvordan tror dere det går mot Villareal om 2 uker? Det blir en vanskelig kamp. Vi har ikke scort så mye mot bra motstand denne sessongen. Så jeg tror det kommer til å bli en meget jevn kamp. Vi klarte jo bare 1-1(?) mot de hjemme. Tror vi skal være glade om vi klarer 3 poeng. Men vi burde klare de hvis vi har intensjoner om å vinne CL 2 år på rad. Ble 0-0 hjemme. Skulle hatt to straffespark, en som var så klart at det var ekkelt. Villareal hadde en stor sjanse, tror de traff stolpen med det. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nå har det vært stille her en stund. Hvordan tror dere det går mot Villareal om 2 uker? Det blir en vanskelig kamp. Vi har ikke scort så mye mot bra motstand denne sessongen. Så jeg tror det kommer til å bli en meget jevn kamp. Vi klarte jo bare 1-1(?) mot de hjemme. Tror vi skal være glade om vi klarer 3 poeng. Men vi burde klare de hvis vi har intensjoner om å vinne CL 2 år på rad. Ble 0-0 hjemme. Skulle hatt to straffespark, en som var så klart at det var ekkelt. Villareal hadde en stor sjanse, tror de traff stolpen med det. Stemmer, min hukommelse er ikke blant de beste. Kommer nok til å bli en rimelig målløs kamp der Villareal har føringen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er enig med dere, men som sagt et frispark hadde ikke skadet. Dessuten syns jeg Tevez skal spille! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er enig med dere, men som sagt et frispark hadde ikke skadet. Dessuten syns jeg Tevez skal spille! Altfor langt fram å tenke på hvem som skal spille allerede nå. Fokuserer heller på Aston Villa borte på lørdag. Da syns jeg Rooney skal spille med Berbatov på topp. Brown inn på backen og kanskje Rio inn for Evans, samme for meg hvem som spiller av de to egentlig. Resten av laget uendret. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jepp, helt enig. Men er det bekreftet at Browny er klar? VDS Brown - Rio - Vida- Evra (som er i STORform btw ) Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park Rooney - Berbatov Lett, (om Brown er klar) spør du meg Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jepp, helt enig. Men er det bekreftet at Browny er klar? Det er landskamper snart vet du. Han har sikkert aldri vært ute en gang, kjenner jeg Fergie rett Nei, men sånn seriøst, så er både han, Rio, Rooney og Fletcher tilbake mot Villa i følge United.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Evra hadde så sinnsykt mange gode offensive prestasjoner mot Stoke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Evra hadde så sinnsykt mange gode offensive prestasjoner mot Stoke. Akkurat. Ikke minst, defensive. Var banens beste for meg. Endret 16. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Evra hadde så sinnsykt mange gode offensive prestasjoner mot Stoke. Tror Ronaldo skal ha litt av æren for det. Han var mer med på det defensive arbeidet i går. Så spesielt en situasjon der Evra hang igjen oppe, og Ronaldo holdt igjen bak. For meg var Ronaldo man of the match. To mål og en assist er mer en godkjent. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg gidder ikke leite gjennom, men en ting som digga meg helt til toppen idag, var at Hull klarte 2 - 2 mot SHITTY Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Haaaaaahahaha Flotters Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Giggs var i Oslo idag! ARG! Så det nettopp på TV. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Giggs var i Oslo idag!ARG! Så det nettopp på TV. Ikke vært noe stor hemmelighet det, vært planlagt lenge... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 3-0 mot Juve i CL var tider Den kampen Giggs puttet to? RePac: Hvilket lag tror du jeg er supporter av? Lurer på om det var den kampen en Juve spiller ble stemplet i hodet av en medpsiller. Skikkelig stygg sak. Ruud som var i duellen stoppa og signaliserte direkte til helsepersonell. Evra hadde så sinnsykt mange gode offensive prestasjoner mot Stoke. Akkurat. Ikke minst, defensive. Var banens beste for meg. Imponert over Evans jeg. Synes han har gjort det veldig bra de gangene han har fått spille og jeg håper Fergie gir han mere tillit. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det samme prøvde jeg å si igår også. Evans er selvsikker og det er viktig, spesielt i store kamper(for han). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 For meg var Ronaldo man of the match. To mål og en assist er mer en godkjent. Carrick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå