Ol'H Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men ikke god nok til å ta over for Fletcher i lengre perioder, dessverre. Jeg føler ikke at Fletcher er god nok for å spille fast blant de første 11, når man har valg som Scholes og Anderson som begge innehar kvaliteter som overgår fletcher. Han er ypperlig i rullering, men ellers føler jeg at han mangler de ekstreme ferdighetene. Å han er en spiller som helt klart er best i kamper der United har ballen mindre enn vanlig. Men absolutt, i den formen han er nå skal han spille foran Anderson som enda mangler rutine. Carrick, vel jeg har ikke ord. Mannen imponerer meg mer og mer. Carrick er vår nye Keane, bare med en enda skarpere pasningsfot når det gjelder offensivt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vil påstå at Fletcher har spilt betydelig bedre enn Anderson denne sesongen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vil påstå at Fletcher har spilt betydelig bedre enn Anderson denne sesongen. Helt enig! Fletcher har levert varene til nå, med både mål og målgivende. Anderson har vel ennå til gode å score, og man må forvente mål fra midtbanespillere. Forhåpentligvis kommer de etterhvert. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vil påstå at Fletcher har spilt betydelig bedre enn Anderson denne sesongen. Helt enig, å han er i form. Det er ikke Anderson, i tillegg til at Anderson enda ikke innehar rutinen til Fletcher. Men i kamper som krever det lille ekstra føler jeg at spillere som O'shea, G.Neville og bare delvis Fletcher sinker laget. Dette gjør forsåvidt Anderson også når han absolutt skal ha 3-5 berøringer før han avleverer den. Men jeg syns fortsatt han har evnen til å tre lissepasninger ingen andre i United med Unntak av kanskje Rooney og Berbatov kan. Jeg sier ikke at Fletcher er dårlig, bare dårligere enn Scholes og Anderson når sistnevnte er i form. I tillegg har kampbildet enormt mye å si, i første omgang mot Everton utgjorde Fletcher og Giggs den beste United midtbanen jeg har sett siden bortekampen mot Juvè i 99. Synd det bare varte i en omgang. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Anderson er bedre teknisk, og bedre med harde pasninger framover som "bryter" forsvaret. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Anderson er bedre teknisk, og bedre med harde pasninger framover som "bryter" forsvaret. I tillegg er han *N* Ekte G from tha hood! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Liten Giallorossi style? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Liten Giallorossi style? Hva får deg til å tro det? Andy er ordentlig niggah, kompisene hans dealer drugs lizzom Han er fra "gata" My man! Humoren min er ganske lav nå, har ikke lagt meg enda, samt at jeg er blakk, og er tom for porsjonssnus, så jeg må sitte her og bake istedetfor. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, Anderson er G, vet ikke om det er noen som fikk det med seg, men han tok en G hilsen med en eller annen han kjente på Arsenal kampen før de kom ut på banen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, Anderson er G, vet ikke om det er noen som fikk det med seg, men han tok en G hilsen med en eller annen han kjente på Arsenal kampen før de kom ut på banen. You know those *N* Stickin' together, bros u know! Yeaaaaaa, Roma - Lazio idag Mexes er verdens beste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 NightKeeper, gå å legg deg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har vært våken i 24 timer, lider av søvnproblemer Skal legge meg snart, har tidenes dårligste humor nå. Bare gleder meg til å få den hengekampen mot Fulham unnagjort, slik at vi er fem poeng bak. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har vært våken i 24 timer, lider av søvnproblemer Skal legge meg snart, har tidenes dårligste humor nå. Bare gleder meg til å få den hengekampen mot Fulham unnagjort, slik at vi er fem poeng bak. Og du er x-supporter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 3-0 mot Juve i CL var tider Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 3-0 mot Juve i CL var tider Den kampen Giggs puttet to? RePac: Hvilket lag tror du jeg er supporter av? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, United siden du henger så mye på denne tråden? BTW; du glemte stor C. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 3-0 mot Juve i CL var tider Den kampen Giggs puttet to? RePac: Hvilket lag tror du jeg er supporter av? JA!! Antonio Conte ble så eid den kampen. Herlig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, United siden du henger så mye på denne tråden? BTW; du glemte stor C. Nei, jeg holder med Liverpool vel. Verdens beste lag Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, United siden du henger så mye på denne tråden? BTW; du glemte stor C. Nei, jeg holder med Liverpool vel. Verdens beste lag What? Du kødder sant? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, United siden du henger så mye på denne tråden? BTW; du glemte stor C. Nei, jeg holder med Liverpool vel. Verdens beste lag What? Du kødder sant? Lo godt der, etter tc47's innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå