Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller.

Han er a-altfor dårlig, altså vår Welbeck anser jeg som kanskje bedre, og selvsagt med et vesentlig høyere potensialet. Nå må man også huske at Norge anser Moa som et talent - han er 23 år :!:

Welbeck har forøvig ikke fylt 18 enda ;)

Nå lurer jeg også i hva du mener med "sykt"? Ja, han har fremhevet seg, men ikke noe spesielt mer ;)

Nå er uansett det "ryktet" en eller annen norsk avis skrev totalt bullshit, Fergie og United har som alle andre speidere i de nordiske land.

Lenke til kommentar

Han er a-altfor dårlig, altså vår Welbeck anser jeg som kanskje bedre, og selvsagt med et vesentlig høyere potensialet. Nå må man også huske at Norge anser Moa som et talent - han er 23 år :!:

Welbeck har forøvig ikke fylt 18 enda ;)

Nå lurer jeg også i hva du mener med "sykt"? Ja, han har fremhevet seg, men ikke noe spesielt mer ;)

Nå er uansett det "ryktet" en eller annen norsk avis skrev totalt bullshit, Fergie og United har som alle andre speidere i de nordiske land.

Er du rasist eller forstår jeg ikke signaturen din?

Lenke til kommentar
Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje?

Bare siterer NightKeeper jeg: "Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller."

Norge har jo slått Brasil... :p

Er du rasist eller forstår jeg ikke signaturen din?

Tehe, er bare et av mine freshe utsagn :p

Humm, okei.

Lenke til kommentar

Bare siterer NightKeeper jeg: "Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller."

Hva har det med saken å gjøre? Betyr det at landslaget til Norge faktisk er bedre enn Brasil sitt?

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre? Betyr det at landslaget til Norge faktisk er bedre enn Brasil sitt?

Det kalles en metafor.

Det norske landslaget kan ikke en gang sammenlignes med det brasilianske, men jeg bare siterte deg fra sitatet til NightKeeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...