Vrinsk Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje? Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje? Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Kanskje Alanzinho fortjener bedre enn TL, men heller ikke som en spiller blant de 4 store, vel? BTW Moa. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 BTW Moa. Se forrige side, kanskje? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) BTW Moa. Se forrige side, kanskje? Endret 16. november 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Moa har blitt diskutert på halve side 1806, hele 1807 og halve 1808 xD. Endret: Sorry, der endret du ditt innlegg, ja . Endret 16. november 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har bare vært en del AFK ^^ Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg må si jeg var imponert over Evans idag, forsvaret til United ser ut til å bli bra i fremtiden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Han er a-altfor dårlig, altså vår Welbeck anser jeg som kanskje bedre, og selvsagt med et vesentlig høyere potensialet. Nå må man også huske at Norge anser Moa som et talent - han er 23 år :!: Welbeck har forøvig ikke fylt 18 enda Nå lurer jeg også i hva du mener med "sykt"? Ja, han har fremhevet seg, men ikke noe spesielt mer Nå er uansett det "ryktet" en eller annen norsk avis skrev totalt bullshit, Fergie og United har som alle andre speidere i de nordiske land. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Han er a-altfor dårlig, altså vår Welbeck anser jeg som kanskje bedre, og selvsagt med et vesentlig høyere potensialet. Nå må man også huske at Norge anser Moa som et talent - han er 23 år :!: Welbeck har forøvig ikke fylt 18 enda Nå lurer jeg også i hva du mener med "sykt"? Ja, han har fremhevet seg, men ikke noe spesielt mer Nå er uansett det "ryktet" en eller annen norsk avis skrev totalt bullshit, Fergie og United har som alle andre speidere i de nordiske land. Er du rasist eller forstår jeg ikke signaturen din? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er du rasist eller forstår jeg ikke signaturen din? Tehe, er bare et av mine freshe utsagn Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje? Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Bare siterer NightKeeper jeg: "Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller." Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje? Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Bare siterer NightKeeper jeg: "Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller." Norge har jo slått Brasil... Er du rasist eller forstår jeg ikke signaturen din? Tehe, er bare et av mine freshe utsagn Humm, okei. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje? Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Bare siterer NightKeeper jeg: "Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller." Norge har jo slått Brasil... Hva har det med saken å gjøre? Betyr det at landslaget til Norge faktisk er bedre enn Brasil sitt? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje? Og han har bevist at han er sykt mye bedre enn en TL spiller. Bare siterer NightKeeper jeg: "Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller." Norge har jo slått Brasil... Hva har det med saken å gjøre? Betyr det at landslaget til Norge faktisk er bedre enn Brasil sitt? Det kalles en metafor. Det norske landslaget kan ikke en gang sammenlignes med det brasilianske, men jeg bare siterte deg fra sitatet til NightKeeper. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vet ikke om den har blitt vist i tråden tidligere, men må si at jeg likte denne Jævlig bra Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva har det med saken å gjøre? Betyr det at landslaget til Norge faktisk er bedre enn Brasil sitt? Haha, Bare Scousere tar slike kommentarer seriøst og ikke med et lurt smil Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Moa og Cristiano Ronaldo er like gamle. Moa har vært ujevn i Tippeligaen, men vist potensiale som tyder på at han kan bli en fremtidlig god spiller i f. eks Eredivisie. Kan noen fortelle meg hva annet han skal i Manchester enn å holde Ole Gunnar med selskap? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) *glem det* Endret 16. november 2008 av Tobbe777 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan noen fortelle meg hva annet han skal i Manchester enn å holde Ole Gunnar med selskap? Nei, og tror ikke han gjør det en gang. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan noen fortelle meg hva annet han skal i Manchester enn å holde Ole Gunnar med selskap? Holde Joshua King og Wolff Eikrem med selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå