tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er morsomt at det en gang skrives artikkel om det. Waste of time. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hehe, førsteoppslag på dagbladet.no. Hva faen skal vi med Moa? Ikke trenger vi spisser, og ikke er han god nok. Norske søppeltabloiden biter som vanlig på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hehe, førsteoppslag på dagbladet.no. Hva faen skal vi med Moa? Ikke trenger vi spisser, og ikke er han god nok. Norske søppeltabloiden biter som vanlig på. Spot on. Jeg hadde faktisk skjønt det litt om vi ikke hadde akkurat kjøpt Manucho, men bare litt. Men nå som vi gjorde det, og har Welbeck som ser lovende ut; PLUSS en på utlån som begynner å score mål i Campbell; vær så snill. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Og en ting jeg tenkte på; tenk hvis Rooney hadde kastet den mynten tilbake mot Burnley fans og gitt fingeren... Det ble jo nesten charge på han etter å kysse logoen vår, bare tenk. Men nå som det er Drogba, "tja, kanskje 3 kamper, kanskje". Double standards. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvorfor er Utd interessert i en spiller som scoret kun 9 mål i årets eliteserie og nå snakker vi i Norge (altså ikke den sterkeste ligaen i verden)? Hva med å heller se på Trond Olsen som har scoret flere mål enn Moa. Eller selfølgelig Alanzinho.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvorfor er Utd IFØLGE NORSK MEDIA interessert i en spiller som scoret kun 9 mål i årets eliteserie og nå snakker vi i Norge (altså ikke den sterkeste ligaen i verden)? Fixed. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Og en ting jeg tenkte på; tenk hvis Rooney hadde kastet den mynten tilbake mot Burnley fans og gitt fingeren... Det ble jo nesten charge på han etter å kysse logoen vår, bare tenk. Men nå som det er Drogba, "tja, kanskje 3 kamper, kanskje". Double standards. FA HQ i Soho Square flyter over av rubler snart, gjorde hvertfall det en gang i tiden. Trenger jeg å nevne situasjonen da Rooney fikk direkte rødt kort i Amsterdam-turneringen i 2006, for noe som ikke hadde trengt å være gult kort en gang. Tre kampers karantene i sesongåpningen. Er vel det man kan kalle justismord innenfor fotballen. Og: Alanzinho er faen så overvurdert. Han hadde blitt knust i en liga som PL. Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller. Var det Semb som sa at Alanzinho var den beste dribleren i Europa etter C.Ronaldo? Sier sitt om Semb, for en løk. Endret 15. november 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå er jo Chelsea og FA bestevenner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nå er jo Chelsea og FA bestevenner. Og det gjør meg kvalm. Ja, husker situasjonen i Amsterdam Tournament med Rooney og Scholesy. Scholes fikk fortjent rødt tror jeg, men uansett å få 3 kamper karantene i ekte fotball som PL, er latterlig. Men spesilt det med Rooney var ekkelt, var jo ingenting han gjorde. Faen meg helt på trynet; men fy faen som vi ga payback til FA og vant ligaen helt fortjent og dominerte. Vedder på at når Chelsea og Arsenal spilte 1-1 på Emirates i den kampen vi fikk vite vi vant ligaen; satt FA på kontoret og begynte å banne og bli sure. Makan til noen ekle jævler. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og: Alanzinho er faen så overvurdert. Han hadde blitt knust i en liga som PL. Selv om man dominerer mot bønder fra Hamar så betyr ikke det at man er en god spiller. Var det Semb som sa at Alanzinho var den beste dribleren i Europa etter C.Ronaldo? Sier sitt om Semb, for en løk. Hva mer må gutten gjøre for å bevise at han er den beste spilleren i tippeligaen? Han bøtter inn med mål og har en haug av assists. Han leker med Rosenborg, Brann og Vålerenga spillere. Kan ikke helt se hvorfor han ikke hadde gjort det bra i La Liga f. eks. Tipper han kunne gå rett inn i Malagas første elever. Han er faen ikke så dårlig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fordi TL er sykt mye dårligere enn de store ligaene kanskje? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alanzinho har teknikk, men fart? Den farta holder IKKE i PL! Men gleder meg til Chelsea kommer til Theatre of Dreams foran 76000, på tide å sette kjøpelaget på plass! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Han kunne kanskje klart seg på et av de dårligere lagene i La Liga, men i Premier League, aldri i verden. Endret 16. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alanzinho har teknikk, men fart? Den farta holder IKKE i PL! Selvom jeg er helt enig i at Alanzinho ikke er god nok for PL spill; så må du huske at f.eks Scholes ikke er så rask. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du er inne på no Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Selvom jeg er helt enig i at Alanzinho ikke er god nok for PL spill; så må du huske at f.eks Scholes ikke er så rask. Men Scholes sin spillestil avhenger ikke av farta. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du er inne på no Men så er min kjære Ginger Scholesy fylt med talent. Kreativ, smart, rask hode, raske/tidlige pasninger, skudd og perfekte timet løp inn i feltet (mest tidligere i karrieren) osv. Han er altså one of a kind. Selvom jeg er helt enig i at Alanzinho ikke er god nok for PL spill; så må du huske at f.eks Scholes ikke er så rask. Men Scholes sin spillestil avhenger ikke av farta. Akkurat Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vet ikke om den har blitt vist i tråden tidligere, men må si at jeg likte denne Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Så den på manutd.com for et par dager tilbake. Rått! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Så den på Redcafe noen dager siden ja. Herlig video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå