kandinsky Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Som ihugga united og enga-supoorter kunne jeg ikke sett noe bedre. Om han blir solgt hadde det vært fantastisk at det er United han går til. Selv om det er for tidlig, liker jeg at de viser interresse. Jeg tror du undervurderer speiderene til united om du mener du har mer peiling på om Moa er et stort talent eller ei. Se på Solskjær. Han var da ikke noe bedre i Molde enn det Moa har vært for enga (i sin første sessong i TL). Men united gjorde det rett i å hente han. Jeg har like stor tro på Moa. Dette gleder meg Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Solskjær scorte 31 mål på 42 kamper eller noe, Moa er ikke i nærheten av å ha prestert så bra. Men uansett, moa til Manchester United, ser det bare ikke skje altså Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Som ihugga united og enga-supoorter kunne jeg ikke sett noe bedre. Om han blir solgt hadde det vært fantastisk at det er United han går til. Selv om det er for tidlig, liker jeg at de viser interresse. Jeg tror du undervurderer speiderene til united om du mener du har mer peiling på om Moa er et stort talent eller ei. Se på Solskjær. Han var da ikke noe bedre i Molde enn det Moa har vært for enga (i sin første sessong i TL). Men united gjorde det rett i å hente han. Jeg har like stor tro på Moa. Dette gleder meg Vet ikke om det var meg du refererte til men,jeg velger å tro det Jeg sa ikke at Moa "Ikke" var et stort talent,jeg mener bare å avstå fra disse ryktene pga. nivået i norsk tippeliga er så lavt,at jeg tviler på at det kan vekke interesse fra klubber som Manchester United. Når Ole Gunnar Solskjær ble hentet,var Norge inne i en slags "gullalder".Vi var billige å hente i forhold til markedet,pålitelige på treningsfeltet og banen(enkelte wimbledon proffer er vel di eneste unntakene),med gode holdninger generelt. Hell,Norge var jo til og med på en andre/tredjeplass på Fifa rankingen La meg få avslutte med at ingenting hadde gledet meg mer enn at nok en nordmann slår til på Old Trafford. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Solskjær scorte 31 mål på 42 kamper eller noe, Moa er ikke i nærheten av å ha prestert så bra. Men uansett, moa til Manchester United, ser det bare ikke skje altså 31 mål på 42 kamper "eller noe"? Dette sitter du med løst i hodet eller? Moa har ikke spilt 42 kamper for Enga enda, så skjønner ikke hvordan du kan si at han ikke er i nærheten av å ha prestert så bra. Argumentene til ´Corey´ derimot, ser jeg logikk i. Jeg er enig, men er ikke i tvil om at Moa kan blir stor i United om han får sjangsen Var forresten deg jeg snakket til ja, sorry for mangel på quote. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Argumentene til ´Corey´ derimot, ser jeg logikk i. Jeg er enig, men er ikke i tvil om at Moa kan blir stor i United om han får sjangsen Var forresten deg jeg snakket til ja, sorry for mangel på quote. Fra Skeid,til Vålerenga til Manchester United...Må være en drøm for enhver spiller. Er forresten Moa norsk statsborger nå?Er litt forvirra etter Tarik-situasjonen,hvor han kunne spille for Marokko eller noe slikt. Ellers skal jeg gjøre noe så sjeldent å berømme Ronaldo.Jeg er nok en av di desidert største motstanderne av han her inne,noe som faktisk gikk så ille at jeg faktisk var utestengt til 3/11-2036 Di 2 siste kampene (Stoke/Arse) har han vært en av banens beste(om ikke banens beste),og man ser at han faktisk trives å spille i den røde drakta. Bildet på toppen av denne artikkelen sier egentlig sitt: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=533801 Fotnoten er at det skal myyyyye til før jeg velger å ta frem Ronaldo 7 drakten min igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Argumentene til ´Corey´ derimot, ser jeg logikk i. Jeg er enig, men er ikke i tvil om at Moa kan blir stor i United om han får sjangsen Var forresten deg jeg snakket til ja, sorry for mangel på quote. Fra Skeid,til Vålerenga til Manchester United...Må være en drøm for enhver spiller. Er forresten Moa norsk statsborger nå?Er litt forvirra etter Tarik-situasjonen,hvor han kunne spille for Marokko eller noe slikt. Enig Moa er norsk statsborger ja. Ellers skal jeg gjøre noe så sjeldent å berømme Ronaldo.Jeg er nok en av di desidert største motstanderne av han her inne,noe som faktisk gikk så ille at jeg faktisk var utestengt til 3/11-2036 Di 2 siste kampene (Stoke/Arse) har han vært en av banens beste(om ikke banens beste),og man ser at han faktisk trives å spille i den røde drakta. Bildet på toppen av denne artikkelen sier egentlig sitt: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=533801 Fotnoten er at det skal myyyyye til før jeg velger å ta frem Ronaldo 7 drakten min igjen. Jeg er helt enig. Om halvparten av det som står i media stemmer er han den sleskeste og mest hjernedaue personen jeg har hørt om, men i dag måtte jeg inrømme det jeg og. Jeg klarer ikke å ikke like han. Han har en teknikk som er helt utenomjordisk. Den komplette fotballspilleren (bortsett fra mangel på EQ´en, såklart). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Moa har ikke spilt 42 kamper for Enga enda, så skjønner ikke hvordan du kan si at han ikke er i nærheten av å ha prestert så bra. Har vel ingenting å si om han ikke har spilt 42 kamper for Enga enda, når man er spiss så dømmes man ut i fra hvor mange mål man lager. Moa har spilt 23 kamper i år og scoret 9 mål i sin første sesong i tippeligaen. Solskjær puttet 20 mål på 26 kamper i sin første sesong i tippeligaen. Trenger ikke å være matteprofessor for å skjønne at Solskjær var på et litt annet nivå enn det Moa er på... Og nei jeg tror ikke han har så veldig mye i United å gjøre, det vil være minst 6 mann i køen foran han når det kommer til spille tid, Rooney, Berbatov, Tevez, Manucho, Welbeck og Campbell. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Fytti helsikken for et mål av Welbeck! http://golotripa.blogspot.com/2008/11/manc...city-goals.html link til de som ikke har sett det. Regner vel med at de fleste har sett det. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Solskjær scorte 31 mål på 42 kamper eller noe, Moa er ikke i nærheten av å ha prestert så bra. Men uansett, moa til Manchester United, ser det bare ikke skje altså 31 mål på 42 kamper "eller noe"? Dette sitter du med løst i hodet eller? Moa har ikke spilt 42 kamper for Enga enda, så skjønner ikke hvordan du kan si at han ikke er i nærheten av å ha prestert så bra. Argumentene til ´Corey´ derimot, ser jeg logikk i. Jeg er enig, men er ikke i tvil om at Moa kan blir stor i United om han får sjangsen Var forresten deg jeg snakket til ja, sorry for mangel på quote. Ja det er noe jeg sitter med "løst i hodet", da jeg er solskjær fan og han er blitt hyppig diskutert i lystige lag. Jeg føler du kanskje er litt blindet av at du er vålerenga fan, MEN jeg skal spise mine ord om det skulle skje at moa kommer til Manchester United og gjør det middels ok. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Enig med det Manx sier, kan ikke se for meg at han tar spissplassen i fra Berbatov, Tevez eller Rooney. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Herlig seier! Endelig scorer vi mål på halvsjanser. Forøvrig er Sørensen PL's dårligste keeper. hehe, ja;) men etter tøff konkuranse fra Gomes xD Endret 15. november 2008 av Magg_Jernet Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Men skynt dere å si det til speiderne til united da. De er jo tydligvis helt på jordet, og kan ikke faget sitt for fem flate Moa ville ikke bli plassert i troppen med det første uansett om han hadde blitt solgt til United, det sier seg selv. Har masse mer på hjertet om det her, men må skynte meg ut døren. Legger diskusjonen til side ett par dager Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Sånn ellers,vi er tross alt i kvartfinalen i Ligacupen. Jeg vil ikke være den som sier at vi ser akterutseilt i Premier League,for det er vi absolutt ikke,med tanke på at vi har 2 tap,Chelsea og Liverpool har 1 hver,men 3 PL-trofeer på rekke og rad,er utrolig vanskelig. Med dette i bakhodet kommer spørsmålet:Er Ligacup-trofeet noe som bør bli prioritert?Se på feks Chelsea ifjor,som var i 2 finaler og i sluttspurten til Premier League-trofeet(aka neverkusen),hadde di ikke prioritert slik på alle fronter,kunne di kanskje fått med seg en av di 2 store pokalene?Dette er selvfølgelig spekulasjoner fra min side,jeg bare fikk en urban trang til å lufte dem Hvilke tanker har dere om dette? Personlig,har jeg faktisk ingenting imot at vi kanskje vinner Ligacupen(selv om jeg hater å innrømme det). Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Moa er kanskje god nok for PL, men han har ingenting i de store klubbene å gjøre. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Her er forresten en glimrende artikkel på hvordan folk og medier forskjellbehandler Manchester United og andre. http://therepublikofmancunia.com/shameless...-fan-relations/ Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Men skynt dere å si det til speiderne til united da. De er jo tydligvis helt på jordet, og kan ikke faget sitt for fem flate Nå vet vi ikke om det faktisk er sant at United har sett på og er interessert i Moa en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Moa kan kanskje være på benken i Mikke-Mus-cupen for oss. Mer enn det kan han egentlig ikke forvente i Man Utd! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 United ser på en haug med spillere, Moa er muligens langt inni den bunka et sted. Dette er det norske medier som hauser opp. Spør Fergie om United er interessert og du vil få dette svaret: "Moa? Moa who?!" Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 TV2 sa at et bud fra Man Utd skulle komme over helga, så da får vi vel svaret. Jeg håper det! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Haha, Moa til United. Regner med at elefanter kan fly i samme slengen da? Tar gjerne med Doffen på kjøpet, han er så jævla god lizzom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå