Raste Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ...Og Campbell scorer for Tottenham! Dette er rett og slett herlig! Jepp. Vi har noen spennende unggutter må jeg si. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvor skal vi gjøre av alle spissa våre? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvor skal vi gjøre av alle spissa våre? Vi kan putte de i kjellern min, jeg går under tilnavnet den norske Fritzl, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Herlig at Campbell scorer og ja. Men jeg kommer ikke over at vi taper mot Arsenal forrige helg, bare vi hadde tatt sjansene. Rooney Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå gjelder det for WBA å ta poeng mot Chelsea. Hvis det skjer, er denne dagen komplett! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå er vi bare 5 poeng bak Chelsea. Ingen krise enda. Kanskje vinner ikke Chelsea i dag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå gjelder det for WBA å ta poeng mot Chelsea. Hvis det skjer, er denne dagen komplett! Vis WBA tar poeng fra Chelsea så skal jeg, jeg, jeg.....Gjøre noe rart ihvertfall. Det hadde vært hæærlig! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Oh shit. Villa borte 18.30 neste lørdag, og de vant nettop 2-0 borte mot Arsenal og skulle sikkert scoret mer. Det blir ikke lett. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 What a wonderful day! Og jeg som hadde regna med 2-1. Delap hadde nerver idag! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Delap fikk ikke tatt kasta sinne på Old Trafford, er for kort fra gresset til grøfta Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg fikk ikke se de siste målene! gi meg link NÅ! glem det Endret 15. november 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Prøv footytube.com, mulig det er lagt ut allerede. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå må vi for guds skyld ta vare på Welbeck så vi får noen "local lads" på laget igjen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg fikk ikke se de siste målene! gi meg link NÅ! http://www.101greatgoals.com/ http://www.mightyfootball.com/?s=manchester+united Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan ikke si Manucho presterte like mye som Welbeck. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå må vi for guds skyld ta vare på Welbeck så vi får noen "local lads" på laget igjen Og Campbell. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hvordan vil dere rangere dagens fem mål? Selv synes jeg de burde komme i følgende rekkefølge (beste mål først): 1. Welbeck 2. Ronaldo (nr. 2) 3. Carrick 4. Ronaldo (nr. 1) 5. Berbatov Utrolige mål! Endret 15. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvordan vil dere rangere dagens fem mål? Førsteplassen går til Welbeck, resten på delt andreplass. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvordan vil dere rangere dagens fem mål?Selv synes jeg de burde komme i følgende rekkefølge (beste mål først): 1. Welbeck 2. Ronaldo (nr. 2) 3. Carrick 4. Ronaldo (nr. 1) 5. Berbatov Utrolige mål! Switch 2 og 3 der, så er jeg enig. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) For en fantastisk dag! Vi er litt ineffektive i første, men scorer uansett 2 mål. I andre omgang er vi rett og slett dødelig effektive selv om vi sikkert kunne scora på noen flere. Utenom dette så var jeg litt skeptisk foran kampen hvorfor roon er satt helt ut, til og med fra benken, men SAF vil vel spare han. Rio synes jeg det er greit å sette ut, han har ikke akkuratt spilt noe enormt i det siste. Dessuten gjør evans en god kamp i forsvaret. Vi har kontroll bak, sett bort i fra ett par situasjoner. Når det gjelder kasta til Stoke, så har de ikke fått kommet til av enkelte grunner: SAF har studert, studert og studert enda mer på akkuratt disse, og har gjort gutta oppmerksomme på de. I tillegg er høgdeforskjellen på Theatre of Dreams stor, ergo ikke noe stort område å gjøre tilfart på. Utenom dette viser ron at han er tilbake med 2 nydelige mål etter frispark. Gleder og veldig at Carrick spiller en god kamp, med gode og sikre pasninger og ett fantastisk mål! Kunne sikkert vert 7 mål her i dag, men skal absolutt ikke klage, effektiviteten har tatt seg kraftig opp! Dommeren er heller ikke noe spesielt å utsette på, selv om spesielt det gule kortet til Evra var totalt feil! Dagen blir også komplett da arse taper for villa, noe jeg nevnte til kompiser allerede før kamp. Ekstra pluss igjen for Campbell mål for spurs. Så skal det også legges til at vi har mange gode talenter foran mål i åra som kommer. Welbeck sitt mål i dag er bare en smakebit på hva vi har i vente Vet ikke helt om det er så mye mer å legge til, enn at jeg tror chelski tar alle 3 poenga i dag, men poengdeling hadde vert ypperlig! Zaltatov Endret 15. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå