Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en fantastisk dag! Vi er litt ineffektive i første, men scorer uansett 2 mål. I andre omgang er vi rett og slett dødelig effektive selv om vi sikkert kunne scora på noen flere. Utenom dette så var jeg litt skeptisk foran kampen hvorfor roon er satt helt ut, til og med fra benken, men SAF vil vel spare han. Rio synes jeg det er greit å sette ut, han har ikke akkuratt spilt noe enormt i det siste. Dessuten gjør evans en god kamp i forsvaret. Vi har kontroll bak, sett bort i fra ett par situasjoner. Når det gjelder kasta til Stoke, så har de ikke fått kommet til av enkelte grunner: SAF har studert, studert og studert enda mer på akkuratt disse, og har gjort gutta oppmerksomme på de. I tillegg er høgdeforskjellen på Theatre of Dreams stor, ergo ikke noe stort område å gjøre tilfart på. Utenom dette viser ron at han er tilbake med 2 nydelige mål etter frispark. Gleder og veldig at Carrick spiller en god kamp, med gode og sikre pasninger og ett fantastisk mål! Kunne sikkert vert 7 mål her i dag, men skal absolutt ikke klage, effektiviteten har tatt seg kraftig opp! Dommeren er heller ikke noe spesielt å utsette på, selv om spesielt det gule kortet til Evra var totalt feil!

Dagen blir også komplett da arse taper for villa, noe jeg nevnte til kompiser allerede før kamp. Ekstra pluss igjen for Campbell mål for spurs. Så skal det også legges til at vi har mange gode talenter foran mål i åra som kommer. Welbeck sitt mål i dag er bare en smakebit på hva vi har i vente :)

Vet ikke helt om det er så mye mer å legge til, enn at jeg tror chelski tar alle 3 poenga i dag, men poengdeling hadde vert ypperlig!

Zaltatov ;)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...