Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir 5-0 idag. Men ikke om vi ikke skjerper oss, vi er helt elendig i angrep. Skapes ingenting, er nesten flaut med tanke på de tre gode spissene våres.

Ja, da hadde jeg riktig.

Vi vinner fortjent, men bekymrer meg litt over at spissene ikke scorer flere mål. Men skal ikke klage på det, vi vinner 5-0 og det er så deilig.

2x Ronaldo frispark :p

Lenke til kommentar
Begynner å like Ronaldo igjen :S

Begynner å minke her nå. Er vel bare meg og Game igjen som holder fortet oppe :)

Og meg!

Count me in.

Vent, er Welbeck 17??!!!

Skal du være med i klubben må du være hardcore.

Har fortsatt ikke løftet en mine når Ronaldo har puttet denne sesongen, jeg jublet for 2-0målet mot West Ham, men det var ene og alene pga Berba sin utenomjordiske assist.

Bare kall det smålig, men er man supporter så er man supporter :)

Lenke til kommentar
Det blir 5-0 idag. Men ikke om vi ikke skjerper oss, vi er helt elendig i angrep. Skapes ingenting, er nesten flaut med tanke på de tre gode spissene våres.

Ja, da hadde jeg riktig.

Vi vinner fortjent, men bekymrer meg litt over at spissene ikke scorer flere mål. Men skal ikke klage på det, vi vinner 5-0 og det er så deilig.

2x Ronaldo frispark :p

nais tipping Raste :thumbup:

Gid hadde Liverpool bare puttet like mye som dere gjorde idag.

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke løftet en mine når Ronaldo har puttet denne sesongen, jeg jublet for 2-0målet mot West Ham, men det var ene og alene pga Berba sin utenomjordiske assist.

Ooooh... Knallhard du!

Lenke til kommentar

Ronaldo er den beste spilleren i verden. Synes at alle burde tilgi han nå. Greit at det han gjorde om sommeren var dårlig, men han har sagt at det er på OT han hører hjemme.

To mål på frispark i løpet av en kamp er fantastisk! Håper han fortsetter å ta sånne frispark i de kommende kampene! :D

Lenke til kommentar
Ronaldo er den beste spilleren i verden. Synes at alle burde tilgi han nå. Greit at det han gjorde om sommeren var dårlig, men han har sagt at det er på OT han hører hjemme.

To mål på frispark i løpet av en kamp er fantastisk! Håper han fortsetter å ta sånne frispark i de kommende kampene! :D

Bare fordi en spiller er best betyr det ikka at du må like han...

Lenke til kommentar

Ooooh... Knallhard du!

Bryr meg ikke om du mener det er smålig, det poengterte jeg selv i det forrige innlegget. Dere har all rett til å være uenig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...