Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Først trodde jeg det var han som scorte pangmålet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Begynner å like Ronaldo igjen :S Begynner å minke her nå. Er vel bare meg og Game igjen som holder fortet oppe Og meg! Count me in. Vent, er Welbeck 17??!!! Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Maucho :O Maucho? oops har litt dårlig tastatur;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Grow up, han scorte to frisparkmål idag. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Ja 17 år og allerede krutt i støvla. Endret 15. november 2008 av Corey Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det blir 5-0 idag. Men ikke om vi ikke skjerper oss, vi er helt elendig i angrep. Skapes ingenting, er nesten flaut med tanke på de tre gode spissene våres. Ja, da hadde jeg riktig. Vi vinner fortjent, men bekymrer meg litt over at spissene ikke scorer flere mål. Men skal ikke klage på det, vi vinner 5-0 og det er så deilig. 2x Ronaldo frispark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Dette var en herlig kamp å se på! For å være helt ærlig, synes jeg at alle målene var helt utrolige! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Begynner å like Ronaldo igjen :S Begynner å minke her nå. Er vel bare meg og Game igjen som holder fortet oppe Og meg! Count me in. Vent, er Welbeck 17??!!! Skal du være med i klubben må du være hardcore. Har fortsatt ikke løftet en mine når Ronaldo har puttet denne sesongen, jeg jublet for 2-0målet mot West Ham, men det var ene og alene pga Berba sin utenomjordiske assist. Bare kall det smålig, men er man supporter så er man supporter Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Welbeck sitt tar kaka. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det blir 5-0 idag. Men ikke om vi ikke skjerper oss, vi er helt elendig i angrep. Skapes ingenting, er nesten flaut med tanke på de tre gode spissene våres. Ja, da hadde jeg riktig. Vi vinner fortjent, men bekymrer meg litt over at spissene ikke scorer flere mål. Men skal ikke klage på det, vi vinner 5-0 og det er så deilig. 2x Ronaldo frispark nais tipping Raste Gid hadde Liverpool bare puttet like mye som dere gjorde idag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Welbeck er 17 ja, født 26. november 1990 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Har han der Welbeck spilt mange kamper? Fint mål han scoret i dag. edit: leif Endret 15. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Skal du være med i klubben må du være hardcore. Har fortsatt ikke løftet en mine når Ronaldo har puttet denne sesongen, jeg jublet for 2-0målet mot West Ham, men det var ene og alene pga Berba sin utenomjordiske assist. Bare kall det smålig, men er man supporter så er man supporter Ooooh... Knallhard du! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Og når Arsenal nå taper mot Villa gjør dagen til en meget god dag for fotball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ronaldo er den beste spilleren i verden. Synes at alle burde tilgi han nå. Greit at det han gjorde om sommeren var dårlig, men han har sagt at det er på OT han hører hjemme. To mål på frispark i løpet av en kamp er fantastisk! Håper han fortsetter å ta sånne frispark i de kommende kampene! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Og når Arsenal nå taper mot Villa gjør dagen til en meget god dag for fotball Ja, bare synd Gardner ikke tok sjansene mot Pool. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ronaldo er den beste spilleren i verden. Synes at alle burde tilgi han nå. Greit at det han gjorde om sommeren var dårlig, men han har sagt at det er på OT han hører hjemme. To mål på frispark i løpet av en kamp er fantastisk! Håper han fortsetter å ta sånne frispark i de kommende kampene! Bare fordi en spiller er best betyr det ikka at du må like han... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Skal du være med i klubben må du være hardcore. Har fortsatt ikke løftet en mine når Ronaldo har puttet denne sesongen, jeg jublet for 2-0målet mot West Ham, men det var ene og alene pga Berba sin utenomjordiske assist. Bare kall det smålig, men er man supporter så er man supporter Ooooh... Knallhard du! Bryr meg ikke om du mener det er smålig, det poengterte jeg selv i det forrige innlegget. Dere har all rett til å være uenig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ...Og Campbell scorer for Tottenham! Dette er rett og slett herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå