Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at Watford lagde tøfler av Portsmouth i dag (4-2). Da er det ikke lite irriterende at Man utd klarte å tape i helga, noe som selvfølgelig medførte at jeg tapte penger på det. Hvor elendige spillte man utd egentlig på lørdag?

8342077[/snapback]

 

Bedre plasserte skudd hadde vært en fordel i alle fal..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og at dommerne ikke blåser offside på Rooney når han er onside når han i tillegg scorer. Og f.eks. at Ferdinand titter og tenker "er vds der? nei, da spiller jeg _ikke_ ballen tilbake mot målet" og f.eks. at Ferguson bruker spillere i riktig posisjoner, og bruker 2 spisser, og selger richardson f.eks. bare for å nevne noe.

Lenke til kommentar
Jeg registrerer at Watford lagde tøfler av Portsmouth i dag (4-2). Da er det ikke lite irriterende at Man utd klarte å tape i helga, noe som selvfølgelig medførte at jeg tapte penger på det. Hvor elendige spillte man utd egentlig på lørdag?

8342077[/snapback]

Det er vel ikke uvanlig at små lag kommer ned på jorden etter at de har slått et storlag. Alle fotballspillere vil selvsagt være trøtte etter en kamp, men når de i tillegg har gitt 150 % mer av det de vanligvis gir fordi de er så oppsatt på å ta poeng fra et storlag, sier det seg selv at de ikke har så mye mer å gi når de spiller ny kamp allerede to dager senere.

 

Når det gjelder Portsmouth - United, er det ingen tvil om at United gjorde en dårlig kamp, men problemet var like mye at de ikke hadde marginene på sin side. Rooney hadde skåret rett etter pause om ikke dommeren hadde blåst (feilaktig) av for offside, og dersom de hadde fått mål allerede da, er det nok lite Portsmouth kunne gjort for å stå imot presset i de resterende 40 minuttene. I tillegg ble de snytt for et straffespark. På den annen side hadde Portsmouth alle marginene på sin side. Begge målene deres var rene gavepakker.

Lenke til kommentar
Saha i troppen mot Roma, og Neville tilbake om 7 dager.

 

Kilde: United.no

8342055[/snapback]

Er ikke med allikevel!

 

Kilde: United.no

 

Ser ikke noen spes grunn til å sitere united.no.

Hadde heller vært bedre å diskutere det som blir lagt ut der.?

Rekner med de fleste leser der?

Lenke til kommentar
Blir en bra kamp i dag ja. Lurer på om det blir noe tribune bråk denne kampen og, isåfall synd for fotballen sin del. En tidlig scoring av rødtoppen, og et mål på straffe ved ronaldo. 2-0, der har vi kampen  :yes:

8348397[/snapback]

Enig.

 

I tillegg tror jeg at Roma får et mål annulert på feilaktig offside. :ph34r:

 

Har lyst til å bestille meg Solskjær drakt, hjemme eller borte(svart eller hvit)?

 

EDIT:

 

I dag  blir det rene Ronaldo magien :D

 

EDIT : Scholes har karantene vis du mener han rødtoppen ;)

8348460[/snapback]

 

Rooney er vel heler ikke rødtopp lenger? :p

Endret av sk1rty
Lenke til kommentar
Har ikke trua på dette, med Scholes, Neville og Vidic ute. Men, det ville ikke være ille heller, ligaen er hovedfokus.

8349618[/snapback]

Eneste vi blir veldig svekket av er tapet av Scholes. Brown spilte godt på Pompey og O'shea er god nok på back. Å vi trenger bare et mål, og jeg tviler sterkt på at vi går av banen uten mål.

 

Bare Giggs finner tonen med ballen og Fletcher får minst mulig ballberøringer så tror jeg dette går.

Lenke til kommentar
Bare for gjøre det klart for enkelte så blir duoen Ronaldo & Rooney kalt: Roonaldo. cheers

8350789[/snapback]

 

[offtopic]Ikke av meg og kommer heller aldri til å bli kalt for det, de heter Ronaldo og Rooney ferdig med det...

 

Skulle skutt den mannen som startet med å slå sammen navn (Beniffer x2 & Brangelina) og jeg vil komme hjem på døra til de som kaller Rooney og Ronaldo for Roonaldo :realmad:

[/offtopic]

 

Men når det kommer til kampen så har jeg en god følse, tror vi tar den med 2-0 :)

Lenke til kommentar
En smithy i krigerform er gult.

8350845[/snapback]

 

Sanne ord :p

8350864[/snapback]

 

Fargen du skal fram til er rød...

 

Jeg tar heller en Fletcher som har spilt en god del i år fremfor en ikke fullt restituert Smith i den rollen og Smith har bevist før at den rolle er ikke for ham (feilpassningens konge...). I følge united.no så er Evra med i troppen, da dytter vi han inn på venstre kant og drar Giggs inn i midten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...