Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
52 Innbytter Gardner kommer alene igjennom og runder keeper, men så sklir han og avslutter utenfor det nærmest åpne målet fra skrå vinkel.

Hva faen, kødder dere med meg eller? Hvor mye flaks skal de ha?

Jeg regner med at du ikke ser kampen? Det er ikke flaks at Liverpool vinner når Bolton har hatt en sjanse. Keane burde ha scoret, det samme burde Gerrard. Begge bommet vel fra omtrent 1 meter.

Greit nok, sjansen til Gardner var stor, men Liverpool vinner fortjent.

Lenke til kommentar
52 Innbytter Gardner kommer alene igjennom og runder keeper, men så sklir han og avslutter utenfor det nærmest åpne målet fra skrå vinkel.

Jeg regner med at du ikke ser kampen? Det er ikke flaks at Liverpool vinner når Bolton har hatt en sjanse. Keane burde ha scoret, det samme burde Gerrard. Begge bommet vel fra omtrent 1 meter.

Så utrolig deilig å se en objektiv Manchester supporter...

Lenke til kommentar

Jepp, stemmer det. Rooney var ute med sykdom. Vet ikke hvor alvorlig det er. Rio har jo vært totalt ukonsentrert og sløv i det siste, så greit med en pause for han.

Dette er absolutt ikke Gardners dag. Han bommet nok en gang på en kjempesjanse. Hadde nok hatt lite å si for kampen uansett. Liverpool ror dette greit i land.

Edit: Torres i stang ut fra 6 meter. Han kunne trillet den inn, men valgte kraft.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Så utrolig deilig å se en objektiv Manchester supporter...

Jeg følger kampen på VG Live så jeg gikk utifra at Liverpool ikke hadde hatt så mange sjanser. Men det er jo typisk Bolton å bomme på åpent mål mot Liverpool da, Anelka gjorde jo det ifjor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...