Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Håper dette laget. ----------------------VDS---------------------- ------Rafael--Vidic-Ferdinand--Evra--------- --Ronaldo---Carrick--Anderson---Park------ --------------Rooney---Tevez------------------ Tror egentlig at Giggs starter i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 VDS O'Shea Evans Vidic Evra Ronaldo Fletcher Carrick Park Berbatov Tevez Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tipping eller laget? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Okei, hvor er det du finner det forresten? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tøft valg å Ferguson å sette ut Rio for Evans i denne kampen. Håper den unge stopperen ikke blir for liten mot Fuller. Ellers savner jeg Rafael for O'Shea, men kan skjønne valget. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 52 Innbytter Gardner kommer alene igjennom og runder keeper, men så sklir han og avslutter utenfor det nærmest åpne målet fra skrå vinkel. Hva faen, kødder dere med meg eller? Hvor mye flaks skal de ha? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nei, hva faen har skjedd? Ferdinand og Rooney er ikke engang å finne på benken! Benken: Foster, Nani, Welbeck, Manucho, Anderson, Rafael, Gibson. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Bra at Tevez får starte igjen, får håpe han klarer å senke skuldrene og prestere Edit: Er Ferdinand og Rooney skada? Endret 15. november 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 52 Innbytter Gardner kommer alene igjennom og runder keeper, men så sklir han og avslutter utenfor det nærmest åpne målet fra skrå vinkel. Hva faen, kødder dere med meg eller? Hvor mye flaks skal de ha? Så latterlig trist. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 52 Innbytter Gardner kommer alene igjennom og runder keeper, men så sklir han og avslutter utenfor det nærmest åpne målet fra skrå vinkel. Hva faen, kødder dere med meg eller? Hvor mye flaks skal de ha? Jeg regner med at du ikke ser kampen? Det er ikke flaks at Liverpool vinner når Bolton har hatt en sjanse. Keane burde ha scoret, det samme burde Gerrard. Begge bommet vel fra omtrent 1 meter. Greit nok, sjansen til Gardner var stor, men Liverpool vinner fortjent. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nei, hva faen har skjedd? Ferdinand og Rooney er ikke engang å finne på benken! Benken: Foster, Nani, Welbeck, Manucho, Anderson, Rafael, Gibson. Flott at Ferdinand settes ut. Presterer man ikke, får man heller ikke spille. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg ser ikke kampen nei, har selvsagt ikke råd til c+ som student, så jeg bare sjekket på vg Live. Ser at rubelrytteren har gitt de 2-0 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 52 Innbytter Gardner kommer alene igjennom og runder keeper, men så sklir han og avslutter utenfor det nærmest åpne målet fra skrå vinkel. Hva faen, kødder dere med meg eller? Hvor mye flaks skal de ha? Jeg regner med at du ikke ser kampen? Det er ikke flaks at Liverpool vinner når Bolton har hatt en sjanse. Keane burde ha scoret, det samme burde Gerrard. Begge bommet vel fra omtrent 1 meter. Greit nok, sjansen til Gardner var stor, men Liverpool vinner fortjent. Så utrolig deilig å se en objektiv Manchester supporter... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Flott at Ferdinand settes ut. Presterer man ikke, får man heller ikke spille. Enig, men er litt dristig å sette ut både Rio og Wayne. Trodde kanskje det hadde skjedd noe med dem. Angående Liverpool-flaks, så kom nettopp Torres alene med keeper og bommet. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Mener jeg leste at Rooney var ute med sykdom. Ferdinand vet jeg ikke, men han kan ha godt av en liten pause. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er uansett en kamp vi burde vinne med dette laget. Rooney kunne godt vært på benken hvis han ikke hadde vært skadet, men Rio har vært litt laber de siste kampene og har kansje godt av en pause. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jepp, stemmer det. Rooney var ute med sykdom. Vet ikke hvor alvorlig det er. Rio har jo vært totalt ukonsentrert og sløv i det siste, så greit med en pause for han. Dette er absolutt ikke Gardners dag. Han bommet nok en gang på en kjempesjanse. Hadde nok hatt lite å si for kampen uansett. Liverpool ror dette greit i land. Edit: Torres i stang ut fra 6 meter. Han kunne trillet den inn, men valgte kraft. Endret 15. november 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 52 Innbytter Gardner kommer alene igjennom og runder keeper, men så sklir han og avslutter utenfor det nærmest åpne målet fra skrå vinkel. Hva faen, kødder dere med meg eller? Hvor mye flaks skal de ha? Jeg regner med at du ikke ser kampen? Det er ikke flaks at Liverpool vinner når Bolton har hatt en sjanse. Keane burde ha scoret, det samme burde Gerrard. Begge bommet vel fra omtrent 1 meter. Greit nok, sjansen til Gardner var stor, men Liverpool vinner fortjent. Så utrolig deilig å se en objektiv Manchester supporter... Jeg følger kampen på VG Live så jeg gikk utifra at Liverpool ikke hadde hatt så mange sjanser. Men det er jo typisk Bolton å bomme på åpent mål mot Liverpool da, Anelka gjorde jo det ifjor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå