Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Pingle! ;) Artikkelen er bra! Den er langt fra noe hero to zero! Hvis det livet han lever er zero så er jo 99% av englands befolkning zeros!

Seff går han på pub, men får da aldri noe inntrykk av at han er mer alkis enn gjennomsnittet der borte!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda. Jeg sier ikke at det er dårlig, det livet han har nå. Men hver gang han skriver noe om at han er fornøyd med livet osv., blander han det inn og snakker om Neville som løper høyrekanten mot Chelsea samtidig. HVORDAN kan det være greit? Skal finne akkurat den delen jeg tenker på.

"står den gamle United-kjempen George Switzer og drikker sin sjuende øl mens Gary Neville fosser oppover høyrekanten."

Blir for ekkelt for min del, hvis George, selv, skal lese denne artikkelen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

fockin' nice artikkel ;) likte den veldig godt. Får god innsikt i kva som kan skje med dei som ikkje når heilt fram. Utifrå artikkelen er jo George Switzer ein livsglad fyr som banner mykje(:p) og drikker helvete mange pints i løpet av ein dag, men samtidig støtter opp for kamerater og sønnen. :) Trur eg kunne likt George focking godt...

EDIT: men ja, er delvis enig med tc. Fekk og eitt inntrykk av at artikkelen vart ganske "from hero, to zero" greie uansett. Blant anna fordi dei fokuserar ganske mykje på korleis han lever, noko som i seg sjølv kan vere greitt nok. MEN, dei trekker sammenlikningar med giggs, neville osv. som eigentleg bidrar til å "gni det inn", på ein måte.

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Han sier jo han ikke bryr seg, og han han har vel aldri vært "Hero", selv om han spilte på class of 92-laget til United.

Man kan ikke forvente at alle blir stjerner, det er bare en liten promille som blir det. Han kan vel heller ikke klage, han har spilt sammen med Giggs, Scholes, Becks, Gaz m.fl. Det er mer enn hva mange andre har gjort. Dessuten nyter vel han stor respekt fortsatt virket det som.

Og når man jobber såpass hardt som han så må han vel få lov til å drikke noen pints i helgene, de få dagene han har fri?

Og han har da tross alt en familie og to barn.

Så jeg er uenig med tc her.

Lenke til kommentar
Er ikke alle som får sjansen til å spille med Becks.

Hvorfor skriver du bare Becks her? Hadde sagt Giggs før han...

Og Night, ja, jeg er klar over at det er greit å ta noen pints i helgen når han jobber så mye osv., men hele artikkelen hadde en deprimerende tone til den. Var bare den jeg følte, kanskje litt mer enn andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...