Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah you're right G. Gangsta shit det azz (GIA STYLE), men noen som vet noe om han 19 åringen i Standard Liege som vi har blitt linket til?

Hahahahahah :D

Ehm, jeg vet ikke. Så han spille en kamp mot Everton tror jeg. Eller kanskje Pool. Husker ikke så mye om han personlig, men Liege var jo veldig gode så :)

Lenke til kommentar
Yeah you're right G. Gangsta shit det azz (GIA STYLE), men noen som vet noe om han 19 åringen i Standard Liege som vi har blitt linket til?

Forskjell fra å være taper og G ser jeg ;)

Han guttungen er brukbar, skyspoarts hadde en repotasje av han som jeg linket til tidligere i tråden, han fikk 10/10. Synes selv han er god, men ikke verdt 150 mill :(

Lenke til kommentar

ARGH!

Kan vi ikke signere Tevez snart,så jeg kan handle inn drakten hans!

Ellers ser jeg at sangen om Nani,uheldigvis,stemmer.

Nani var en av våre bedre i børjan av sesongen(syns jeg) men i det siste har han spilt horribelt.Jeg finner lite eller ingenting positivt ved hans bidrag på banen i di kampene han har spilt i det siste.Hvis han har stagnert,kan han fort ende ut portene på OT.Ser ikke så mye vits i å la han være en "kanskje blir han god"-spiller på benken,når det finnes så utrolig mange gode vingtalenter der ute.

Lenke til kommentar
Håper ikke dere får Xavi. En av verdens aller beste midtbanespillere. No doubt.

Absolutt. Hvem er bedre akkurat nå da? Han er bare den beste. EM i sommeren viste det ganske klart. Tror det var 95% pass completion rate, mange "key" passes, 1 mål og 2 assists. Fy faen, Xavi i United hadde vært helt over toppen; men jeg tviler.

Lenke til kommentar
www.premierleague.com - De har mange statistikker, men ingen spillerprofiler. Det du kan gjøre, er å trykke på klubblogoene øverst å finne statistikken til spilleren på hjemmesiden til klubben.

www.nifs.no - Her kan du faktisk gå så langt tilbake som sist gang Liverpool vant Premier League å se hvordan tabellen så ut da. Ingen spillerprofiler der heller desverre.

www.uefa.com - Har det meste om Champions League og UEFA-Cupen.

Takker:):)

Lenke til kommentar

Artikkelen var jo nesten stygt gjort spør du meg. George sier at han ikke vil være med på noen "hero to zero" artikkel, men det blir det uansett. Jeg vet vi leser litt om at han er "glad" med livet og familien osv., men han viser jo bare hvordan han har blitt en som går på jobb, og etter det er det bare alkohol det går i. Mens han skriver direkte sammenligning med spillere som har så mye penger og suksess som Neville, Giggs, Beckham osv. Men, folk tenker ikke på dette så derfor er artikkelen "perfekt". Greit nok, den er skrevet bra, men småstygt og ekkel er den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...