Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper Rooney ikke finner på noe dumt nå. Han er ett gult kort unna karantene, og vil helst ikke at han er ute mot City/Villa.

Han var ute mot City forrige gang vi spilte mot dem, og alle husker hvordan det gikk...

Det er jo bare å starte med Tevez det, så ungår vi at han drar på seg et gult kort. Etter hva jeg har hørt var han man of the match mot QPR også, og når alt kommer til alt fortjener han å starte noen kamper nå som Rooney og Berbatov har spilt de aller fleste kampene.

Lenke til kommentar
Håper Rooney ikke finner på noe dumt nå. Han er ett gult kort unna karantene, og vil helst ikke at han er ute mot City/Villa.

Han var ute mot City forrige gang vi spilte mot dem, og alle husker hvordan det gikk...

Det er jo bare å starte med Tevez det, så ungår vi at han drar på seg et gult kort. Etter hva jeg har hørt var han man of the match mot QPR også, og når alt kommer til alt fortjener han å starte noen kamper nå som Rooney og Berbatov har spilt de aller fleste kampene.

Ja, gi Tevez en sjangs nå. Rooney og Berbatov har ikke akkurat bøtta inn med mål i år.

Lenke til kommentar
Nistelrooy mister resten av sesongen til Real Madrid pga. skade. Med andre ord blir det ikke noe ligagull på oss denne sesongen. :thumbdown:

Vi burde passe på spillerne våre! Real har så mange skader atm. og hvis jeg kjenner dem rett, er de nok snart ute etter spillerne våre. Blir ikke overrasket om en av våre spillere blir linket til Real før nyttår.

Lenke til kommentar
For meg er han den beste midtbanespilleren nå for tiden i hele verden, uten tvil. Men vi får han aldri, og vi burde ikke det heller. Han er Barca through og through.

han har jo sjølv uttalt at han vil forlata barca, og at england er ein fristande plass å reise til.

Lenke til kommentar
For meg er han den beste midtbanespilleren nå for tiden i hele verden, uten tvil. Men vi får han aldri, og vi burde ikke det heller. Han er Barca through og through.

han har jo sjølv uttalt at han vil forlata barca, og at england er ein fristande plass å reise til.

Seriøst? Sånn med superbra kilde? Som f.eks BBC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...