Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Carragher fikk vel 3 kampers karantene fordi han fikk rødt kort under kampen?

Det vet jeg ikke, og det bryr jeg meg egentlig ikke om. Straffen skal være den samme uansett, for samme forseelse. Det at en dommer dømmer gult og en annen rødt på samme situasjon sier jo litt. Hårreisende hvis FA ikke går inn og gir tre kampers utestengelse til Drogba.

Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke, og det bryr jeg meg egentlig ikke om. Straffen skal være den samme uansett, for samme forseelse. Det at en dommer dømmer gult og en annen rødt på samme situasjon sier jo litt. Hårreisende hvis FA ikke går inn og gir tre kampers utestengelse til Drogba.

Helt enig, men spørsmålet er om dommeren fikk med seg at han både viste fingeren og kastet mynten tilbake. Uansett så forventer jeg at FA straffer Drogba, men jeg har ikke for høye forhåpninger for å si det sånn.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Jeg synes at vi burde prøve og vinne Mikke Mus-cupen. Med Chelsea og Liverpool ute, er det ikke mange topplag igjen. Tror vi kan ta dette, uten å bruke for mange førstelagsspillere.

Hadde vært så deilig med en kamp mellom Spurs og Arsenal på White Hart Lane! :D

Ahh..ja! Når er finalen?

Lenke til kommentar
Jeg synes at vi burde prøve og vinne Mikke Mus-cupen. Med Chelsea og Liverpool ute, er det ikke mange topplag igjen. Tror vi kan ta dette, uten å bruke for mange førstelagsspillere.

Hadde vært så deilig med en kamp mellom Spurs og Arsenal på White Hart Lane! :D

Ahh..ja! Når er finalen?

1. mars.

Januar I think.

Nesten. Du bommet bare med to måneder. ;)

Lenke til kommentar

Enda bedre om vi bare diskuterer Manchester United igjen. Er ganske irriterende å lese om FIFA i denne tråden når det finnes andre tråder for det spillet. Og nei, jeg eier ikke denne tråden, bortsett fra noen få poster.

Jeg håper på dette laget mot Stoke:

Foster

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra

Ronaldo - Carrick - Anderson/Fletcher - Park

Tevez - Berbatov

Her skal ingen spillere spares. Stoke er et vanskelig lag å spille mot. Noen vil sikkert la Evans prøve seg, men dette er ikke riktig kamp. Vi må ha Vidic der inne som duellstyrke. Kan fort komme noen farlige innkast fra Delap mot Fuller.

Forsvarerne til Stoke er relativt trege til bens, så nærteknikken og pasningene til Berbatov vil sikkert fungere fint.

Edit: En liten leif.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

For meg gjør det ingenting om Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez starter samtidig, men hittil har det ikke fungert bra. Det har jo skjedd at alle 4 har spilt i noen andre omganger denne sesongen og det har faktisk fungert ganske dårlig. Men ser gjerne at alle starter, synes så synd på den som blir benket. For det er alltid en av de som benkes og hittil er det Tevez som har varmet benken mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...