Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Godt å høre fra en pool-fan. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Men Carragher fikk vel 3 kampers karantene fordi han fikk rødt kort under kampen? Det vet jeg ikke, og det bryr jeg meg egentlig ikke om. Straffen skal være den samme uansett, for samme forseelse. Det at en dommer dømmer gult og en annen rødt på samme situasjon sier jo litt. Hårreisende hvis FA ikke går inn og gir tre kampers utestengelse til Drogba. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Men nå er vi vel egentlig litt mer i fotballpuben emner....? Kom plutselig på hvilken tråd det var... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Det vet jeg ikke, og det bryr jeg meg egentlig ikke om. Straffen skal være den samme uansett, for samme forseelse. Det at en dommer dømmer gult og en annen rødt på samme situasjon sier jo litt. Hårreisende hvis FA ikke går inn og gir tre kampers utestengelse til Drogba. Helt enig, men spørsmålet er om dommeren fikk med seg at han både viste fingeren og kastet mynten tilbake. Uansett så forventer jeg at FA straffer Drogba, men jeg har ikke for høye forhåpninger for å si det sånn. Endret 13. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg hater Chelsea mer og mer for hver dag som går! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg synes at vi burde prøve og vinne Mikke Mus-cupen. Med Chelsea og Liverpool ute, er det ikke mange topplag igjen. Tror vi kan ta dette, uten å bruke for mange førstelagsspillere. Hadde vært så deilig med en kamp mellom Spurs og Arsenal på White Hart Lane! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg synes at vi burde prøve og vinne Mikke Mus-cupen. Med Chelsea og Liverpool ute, er det ikke mange topplag igjen. Tror vi kan ta dette, uten å bruke for mange førstelagsspillere.Hadde vært så deilig med en kamp mellom Spurs og Arsenal på White Hart Lane! Ahh..ja! Når er finalen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg synes at vi burde prøve og vinne Mikke Mus-cupen. Med Chelsea og Liverpool ute, er det ikke mange topplag igjen. Tror vi kan ta dette, uten å bruke for mange førstelagsspillere.Hadde vært så deilig med en kamp mellom Spurs og Arsenal på White Hart Lane! Ahh..ja! Når er finalen? 1. mars. Januar I think. Nesten. Du bommet bare med to måneder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Januar I think. Nesten. Du bommet bare med to måneder. Å faen. Litt for mye Fifa i det siste Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Digg med FIFA, driver og spiller serien, skal spille hjemme mot Liverpool nu! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ok. Sikkert fint for deg det, men det har da virkelig ingenting å gjøre i denne tråden det? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ok. Sikkert fint for deg det, men det har da virkelig ingenting å gjøre i denne tråden det? Hvis du leser posten før posten min, så skjønner du litt mer Bedre at jeg sier jeg spiller FIFA, enn at du kommer med: "So what? Jeg er så kul og eier denne tråden" Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Enda bedre om vi bare diskuterer Manchester United igjen. Er ganske irriterende å lese om FIFA i denne tråden når det finnes andre tråder for det spillet. Og nei, jeg eier ikke denne tråden, bortsett fra noen få poster. Jeg håper på dette laget mot Stoke: Foster Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson/Fletcher - Park Tevez - Berbatov Her skal ingen spillere spares. Stoke er et vanskelig lag å spille mot. Noen vil sikkert la Evans prøve seg, men dette er ikke riktig kamp. Vi må ha Vidic der inne som duellstyrke. Kan fort komme noen farlige innkast fra Delap mot Fuller. Forsvarerne til Stoke er relativt trege til bens, så nærteknikken og pasningene til Berbatov vil sikkert fungere fint. Edit: En liten leif. Endret 13. november 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Støtter lagoppstillingen din, Nistelrooy. Det bør bli store sifre om vi starter med det laget der. Tror vi får se noen mål av Ronaldo og Berbatov. Jeg er spent på hvem som blir å danne den sentrale midtbanen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Mot Stoke vil jeg gjerne se et slikt lag: VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park/Tevez Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tror det skal MYE til at vi noengang starter med Ronaldo, Berbatov, Rooney og Tevez. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ferguson har tidligere sagt at han vil prøve alle fire mot svakere motstand. Stoke kan vel regnes som svakere motstand, selv om de har fire poeng mot Arsenal/Liverpool. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 For meg gjør det ingenting om Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez starter samtidig, men hittil har det ikke fungert bra. Det har jo skjedd at alle 4 har spilt i noen andre omganger denne sesongen og det har faktisk fungert ganske dårlig. Men ser gjerne at alle starter, synes så synd på den som blir benket. For det er alltid en av de som benkes og hittil er det Tevez som har varmet benken mest. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Håper Rooney ikke finner på noe dumt nå. Han er ett gult kort unna karantene, og vil helst ikke at han er ute mot City/Villa. Han var ute mot City forrige gang vi spilte mot dem, og alle husker hvordan det gikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå