Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg lurte på jeg også. Litt rar timing, menmen ;)

286317.jpeg

286318.jpeg

Synes virkelig Drogba har gjort en god innsats her. Burde vel holde til et par kampers karantene det? Eller skulle han gjort litt mer? :)

Og viste fingeren ja. Bør holde til 3 kamper ja. Men Chelsea og FA er jo kosevenner, så man vet aldri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt moro at RePaC klager på Corsair når han holder på slik selv.^^

Men men.

En vis tysker måtte reise direkte hjem etter fingervising i 94. Så dette bør få konsekvenser.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Litt moro at RePaC klager på Corsair når han holder på slik selv.^^

Men men.

En vis tysker måtte reise direkte hjem etter fingervising i 94. Så dette bør få konsekvenser.

Jeg holder det i det minste her inne.

Dessuten klager han over "for dårlig fotball", for United har jo bare spilt "for dårlig fotball", men at Chelsea er et kjøpelag er mer over på faktasiden.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

And you want a cookie?

Nå snakket du om pool-spiller(og prøvde og provosere) om du gjør det i pool,eller united-tråden er uvesentlig. Siden du snakket til meg.

(provosering blir et løst begrep,men jaja.)

Edit: Leif,sikkert noen til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det må få konsekvenser ja, ellers får vi teorien om FA og deres kjærlighet for Chelsea bekreftet.

Hadde Scolari hadd baller så hadde han straffet Drogba internt også.

Men tviler at dette skjer,usikker om han har Baller.

Ferguson hadde definitvt tatt affere.

Lenke til kommentar
Perfekt tidspunkt å spørre på, ser jeg :D Er ikke så god på fotballinker. Har du noen gode, så kan jeg sjekke opp selv neste gang jeg er nysgjerrig. Vil gjerne ha all slags statistikk fra de fleste store fotballigaer. Gjerne som FM bare i virkeligheten ;P

Var det Campbells første spurs-mål i dag? Kom vi frem til at 11 kamper var helt feil?

Var det 200mill som er avtalt pris for evt. tilbakekjøp av Rossi?

Det lureste er alltid å sjekke klubbens offisielle hjemmeside siden den er mest pålitelig. Hvis du ikke finner det du leter etter der, kan du gå inn på selve ligaen sin side eller en av de jeg har listet opp under.

www.premierleague.com - De har mange statistikker, men ingen spillerprofiler. Det du kan gjøre, er å trykke på klubblogoene øverst å finne statistikken til spilleren på hjemmesiden til klubben.

www.nifs.no - Her kan du faktisk gå så langt tilbake som sist gang Liverpool vant Premier League å se hvordan tabellen så ut da. Ingen spillerprofiler der heller desverre.

www.uefa.com - Har det meste om Champions League og UEFA-Cupen.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Men Carragher fikk vel 3 kampers karantene fordi han fikk rødt kort under kampen?

I Drogba sitt tilfelle fikk han gult kort av dommeren, og da har jeg hørt at FA ikke kan gi lenger straff når dommeren fikk med seg situasjonen. Men for all del, det kan godt være at jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...