NightKeeper Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Gomes er faenmeg dårligere enn bestemora mi. GANG PÅ GANG går han ut i feltet. GANG PÅ GANG går det til helvete. Lærer han ikke? Er han direkte hjernedød? EDIT? Xavi til United? Er du drita? Ikke tro på alt du leser. Det hadde selvsagt vært fantastisk, men det kommer aldri til å skje at Barca selger Xavi, en ekte katalaner... Endret 12. november 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er skadet nå da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Xavi er kanskje på vei til United.. Hadde vært topp syntes jeg.. knall god spiller! Tull og tøys. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Xavi er kanskje på vei til United.. Hadde vært topp syntes jeg.. knall god spiller! Tull og tøys. hehe okei okei Xavi kommer mest sannsynelig ikke til united.. Men hadde vært konge vist han hadde kommet.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Telegraph skal da være pålitelig. Det er nok desverre bare for å få i gang kontraktsforhandlingene med Barcelona og litt høyere lønn. Er ikke tvil om at jeg ville hatt han i United istedet for f. eks. Hargreaves. Endret 12. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Xavi er kanskje på vei til United.. Hadde vært topp syntes jeg.. knall god spiller! Skjer det, skal jeg løpe naken i Drammen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Xavi er kanskje på vei til United.. Hadde vært topp syntes jeg.. knall god spiller! Skjer det, skal jeg løpe naken i Drammen Hvorfor ikke i Oslo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Meet-upen? Der var jo jeg helt enorm! Ja,mye bedre spill der,en i denne kampen. Det var jo temmelig fett og Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Xavi er kanskje på vei til United.. Hadde vært topp syntes jeg.. knall god spiller! Skjer det, skal jeg løpe naken i Drammen Inne på badet ditt da eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Xavi er kanskje på vei til United.. Hadde vært topp syntes jeg.. knall god spiller! Skjer det, skal jeg løpe naken i Drammen Hvorfor ikke i Oslo Fordi det koster å dra til Oslo... Drammen har jeg miljøkort til Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tottenham-liverpool nå. Det unge låne-talentet vårt, Campbell, spiller bra. 2 mål og 1 assist i 1.omg Fantastisk at han viser seg fram når han får tillitt:) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det unge låne-talentet vårt, Campbell, spiller bra. 2 mål og 1 assist i 1.omg Seriøst? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 9 min tillegg? Hva faen har skjedd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Keeperskade. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 9 min tillegg? Hva faen har skjedd? Gomes begynte å grine, dette tok hele 9 minutter Oo eller ikke Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fantastisk! Ja, for all del, det er fantastisk. Dette er krise 8 poeng;P Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fantastisk! 8 poeng;P Opp til Chelsea ja. Noen seire på rad nå så kanskje vi får hente inn noen poeng på dem. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fantastisk! Det er Mikke Mus-cupen det er snakk om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå