NightKeeper Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Flaks, dere måtte få hjelp å få straffe for å vinne, tragisk. (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Kommer jo helt ann på om straffen er korrekt eller ikke, smarten. Jmfr. Atletico-kampen..... For vi blei jo ikke snytt for en klar straffe tidligere i den kampen. Hands-situasjonen? Jeg mener å erindre at Atletico hadde to hands-situasjoner. Har jeg rett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hands-situasjonen? Jeg mener å erindre at Atletico hadde to hands-situasjoner. Har jeg rett? Ble nok 2-2 i straffesitvajsoner ja. Pool fikk(og da mener jeg FIKK) en straffe da.^^ Endret 12. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 2-1 i ekte straffesituasjoner ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 2-1 i ekte straffesituasjoner ja. Jepp, to Liverpool-hands og en Atletico-hands. Morsomt at vi husker Liverpool-kampene bedre enn en Liverpool-supporter... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Morsomt at vi husker Liverpool-kampene bedre enn en Liverpool-supporter... No kidding. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 De vil bare ikke innrømme at de husker det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da er Stoke neste! United må vinne mye framover nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hmm.. Vi skulle vel også hatt straffe etter 2min ved agger også da, når han blir overfalt inne på 5meteren Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hmm.. Vi skulle vel også hatt straffe etter 2min ved agger også da, når han blir overfalt inne på 5meteren Har sett den veldig mange ganger nå (her. Enten så er kameravinkelen dårlig (se: Nasri mot oss), eller så er det ikke kontakt i det hele tatt. Mulig det er synet mitt også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2386737.ece Tror dette er det lureste! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Flaks, dere måtte få hjelp å få straffe for å vinne, tragisk. (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Atletico......... Aaaaatletico..... Du snakker om nisse. Vi slenger med leppa kanskje, men vi avslutter ikke innlegg med "Tragisk". Huff, dere spilte mot et lag som ville vinne, å en straffe avgjorde. Tragisk. huff. Endret 12. november 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2386737.ece Tror dette er det lureste! Ja, leste den jeg også, synd det er lenge til han er tilbake, men godt at han i det hele tatt greier seg! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har stor tru på at dette er riktig avgjerelse! bedre at han er ute ei stund, sånn at han kan komme tilbake for fullt. Ønsker ikkje ein "ny" saha Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 2-1 i ekte straffesituasjoner ja. Jepp, to Liverpool-hands og en Atletico-hands. Morsomt at vi husker Liverpool-kampene bedre enn en Liverpool-supporter... Hvis det er sånn det er så legger jeg meg flat hvertfall. Har ikke sett kampen i ettertid jeg, var jo på Anfield og fikk bare med meg den jeg snakka om. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Har Campbell fått noe tid for Tottenham enda? Noen som har tellinga på Rossis ligamål i år? Og CL-mål? Gjør Smith det bra i newcastle? Endret 12. november 2008 av arehei Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har Campbell fått noe tid for Tottenham enda? Det finner du vel lett på internett? 11 kamper har han i alle turneringer. Han skal forresten starte i kveld mot Liverpool i liga-cupen. Noen som har tellinga på Rossis ligamål i år? Og CL-mål? 4 mål på 6 kamper i ligaen og 2 mål på 3 kamper i CL. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 11 innlegg forsvant fra tråden, vi klarer oss fint uten provosering rundt bestikkelse av dommer osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har Campbell fått noe tid for Tottenham enda? Det finner du vel lett på internett? 11 kamper har han i alle turneringer. Han skal forresten starte i kveld mot Liverpool i liga-cupen. Noen som har tellinga på Rossis ligamål i år? Og CL-mål? 4 mål på 6 kamper i ligaen og 2 mål på 3 kamper i CL. 11 kamper? For noen uker siden hadde han bare 2-3 kamper. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har Campbell fått noe tid for Tottenham enda? Det finner du vel lett på internett? 11 kamper har han i alle turneringer. 11 kamper? For noen uker siden hadde han bare 2-3 kamper. Syntes også det ble litt feil. Når du legger sammen selv blir det jo bare 5. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Add a goal. DEILIG! Herlig å se han feire sånn, tror det følte litt bra for han å score mot Scouse. Fraaizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå