GLN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flaks, dere måtte få hjelp å få straffe for å vinne, tragisk. (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Stor sjanse til QPR der Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ok, takk. Ferdig med å prate Pirja? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Stor sjanse til QPR der Fikk ikke med meg, lagget som faen. Men kommentatorne var tidige "CHAOOOOOOO" Ok, takk. Ferdig med å prate Pirja? Ikke gidd å svar på det en gang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Stor sjanse til QPR der Fikk ikke med meg, lagget som faen. Men kommentatorne var tidige "CHAOOOOOOO" Gikk sånn 40cm utenfor eller noe Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flaks, dere måtte få hjelp å få straffe for å vinne, tragisk. (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Og du er x-supporter? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Han er en Liverpool fan, og jeg syns vi skal bare ignorere han fra nå av. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, Pirja i dag hadde vi flaks Vi fortjener litt flaks vi også Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Han er en Liverpool fan, og jeg syns vi skal bare ignorere han fra nå av. Ihvertfall måten det ble skrevet på osv. Men vi glemmer det, greit å ha en seier før kampen til helgen da, selvom det ikke er så viktig Stoke skal vi vinne 3-0 mot, og komfortabelt Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Aha, historie. Men leste nettopp at Andy Cole legger opp. *Minner* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=522331 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flaks, dere måtte få hjelp å få straffe for å vinne, tragisk. (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Kommer jo helt ann på om straffen er korrekt eller ikke, smarten. Jmfr. Atletico-kampen..... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg sier 4-0 mot Stoke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flaks, dere måtte få hjelp å få straffe for å vinne, tragisk. (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Haha det der var pinlig Pirja. Å få en straffe betyr ikke nødvendigvis at det er flaks. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg sier 4-0 mot Stoke. Da må det løsne for oss foran mål. 2-1 er mer realistisk tror jeg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Til Pirja: veit du kva flaks betyr? Flaks er noko som skjer, utenom din evne til å gjere noko med det. Om ein straffe er korrekt idømt, så skulle det mest sannsynlig vore mål om ikkje ein på andre laget utav din kontroll gjer noko ulovleg. Men for all del, har du sett straffen og meinar det var feil dommaravgjerelse så bøyger eg meg i støvet for den... Oh yes, im back again! EDIT: ser forresten at dei nettopp har starta litt diskusjon om schweinsteiger i pool tråden, så eg gjer likedan. Han er bosman til sommaren, og han kan vel spela venstre midtbane så vidt eg veit. Har forøvrig alltid ønska meg han til united, og no når giggs gjer seg snart så kunne jo schweinsteiger verta ein fin, fin tilvekst på kanten? Endret 11. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Flaks, dere måtte få hjelp å få straffe for å vinne, tragisk. (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Kommer jo helt ann på om straffen er korrekt eller ikke, smarten. Jmfr. Atletico-kampen..... For vi blei jo ikke snytt for en klar straffe tidligere i den kampen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (ja jeg vet dette er et provoserende innlegg, men dere er ikke noe bedre selv, og slenger med kjeften hver gang vi får straffe) Med denne fantastiske logikken lurer jeg litt på hvor gammel du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå