genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vær greie å ta det personlige snakket på PM så vi kan holde oss til tema. Takk for lydlink Har forresten stor tro på at kampen vil vises her når den går i reprise på MUTV i natt: http://manavcricket.techindiaforum.com/vie...17&p=82#p82 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Men hva skjer med kampen? Hvem dominerer? Endret 11. november 2008 av ttt Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg sitter fortsatt å hører på lydstream, men noen som har funnet en kanal? Og hvem spiller? Har fått med meg Neville, Nani, Park, Tevez, O'Shea, Evans, Possebon, Rafael, Anderson, Gibson... Endret 11. november 2008 av RePaC Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fleire innlegg er fjerna. Høyr på kva Alastor seier. Minner om at evt utestengelser og advarsler er en sak mellom aktuell bruker og moderatorteamet, og skal ikke diskuteres i tråder. En del innlegg er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg sitter fortsatt å hører på lydstream, men noen som har funnet en kanal? Tror ikke det finnes. Går egentlig kampen på noe TV-kanal noe sted i verden? Er vel greit å vite før man evt. leter etter stream. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 PIG og Gibson... Ja, la på Gibson som du sikkert ser:P Glemte bare PIG. Men noen som vet om denne kampen går som reprise imorgen på en eller annen Viasat kanal? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er lite vits å se en Mikke-Mus kamp i reprise. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er lite vits i å se en Mikke Mus-kamp etter min mening. Kom på nå at vi faktisk spilte. Care. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg vil se Possebon og Rafael spille! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 PIG og Gibson... Ja, la på Gibson som du sikkert ser:P Glemte bare PIG. Men noen som vet om denne kampen går som reprise imorgen på en eller annen Viasat kanal? Reprise i natt på Viasat Sport (er ikke sikker på hvilken av kanalene). Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Men noen som vet om denne kampen går som reprise imorgen på en eller annen Viasat kanal? Viasat Sport 16:45 i morgen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Men noen som vet om denne kampen går som reprise imorgen på en eller annen Viasat kanal? Viasat Sport 16:45 i morgen Takker Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er lite vits i å se en Mikke Mus-kamp etter min mening. Kom på nå at vi faktisk spilte. Care. Jeg synes ofte disse kampene er mer interessante enn vanlige. Du får en muligheten til å se litt mer på Manchester United som helhet. Men nå som jeg har fulgt med på resultatet kommer jeg selvfølgelig ikke til å se den i reprise. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Om de er mer interessante enn PL-Match osv, så er du den første som jeg har hørt si det. Så du foretrekker heller å følge med på Ligacupen enn PL/CL ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan godt si at en ligacup-kamp kan være mer _interessant_ enn en middelmådig PL-kamp, men selvfølgelig langt i fra like spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ligacupen er da kult å følge med på. Da får vi se fremtidens stjerner i aksjon. Men LC er ikke i nærheten av PL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 0-0 til pause ja... Kjedelig. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ut som en skikkelig kjedlig kamp på radio Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ut som en skikkelig kjedlig kamp på radio Haha, hører du også på den? United har over 75% possession, men hjelper lite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå