genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem. Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem. Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson Der har vi nok forskjellig syn. Er man tøff for man respekt (les: Keane) Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein EDIT: Før folk henter opp gammelt; Jeg har fått en helt annen respekt for Anderson og ser han virkelig kan bli noe bra. Viser til et par av mine forrige poster da jeg kalte han en flopp. Han har vist seg veldig bra foreløpig! Endret 11. november 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem. Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson Der har vi nok forskjellig syn. Er man tøff for man respekt (les: Keane) Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein For respekt? Ironi? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem. Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson Der har vi nok forskjellig syn. Er man tøff for man respekt (les: Keane) Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein For respekt? Ironi? Nei. Litt av det jeg savner med Manutd er typer som Keane. Ikke redd for å få hendene skitne. Det beste er å få motstanderen til å være redd. Selvfølgelig sier jeg ikke at alle skal begynne med drit taklinger hele tida. Men trenger 1 eller 2 som gjør drit jobben for resten av laget (Skulle gjerne sett tøffere tak mot Arsenal i helga) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 tc47: Vi har ikke tippet enda! Sier 4-0 til oss. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 tc47: Vi har ikke tippet enda! Sier 4-0 til oss. Hmm. 3-0. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Går kampen gjennom stream? Orker ikke å lete blant flere sider akkurat nå. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Der har vi nok forskjellig syn.Er man tøff for man respekt (les: Keane) Keano er tøff, Anderson tøffer seg. Vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 United: Kuz Rafael - Evans - Neville - O'Shea Possebon - Gibson - Anderson Park - Tevez - Nani Fra MUTV Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fuck me sideways NEEEIII!!! Why? Why him? Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem. Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson Der har vi nok forskjellig syn. Er man tøff for man respekt (les: Keane) Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein For respekt? Ironi? Nei. Litt av det jeg savner med Manutd er typer som Keane. Ikke redd for å få hendene skitne. Det beste er å få motstanderen til å være redd. Selvfølgelig sier jeg ikke at alle skal begynne med drit taklinger hele tida. Men trenger 1 eller 2 som gjør drit jobben for resten av laget (Skulle gjerne sett tøffere tak mot Arsenal i helga) OK, forstår, vil vel på en måte si respekt, som jeg skrev over... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 United: Kuz Rafael - Evans - Neville - O'Shea Possebon - Gibson - Anderson Park - Tevez - Nani Fra MUTV Oh. Faen at jeg ikke får sett den kampen. Veldig spennende lag. Synd vi ikke får se Manucho. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Når går kampen i dag da? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fuck me sideways Endelig, får bare håpe at han er kvitt skadeproblemene til neste sesong da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) PIG Rafael Evans Neville O Shea Possebon Gibson Anderson Park Tevez Nani EDIT: For seint... Endret 11. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 We know Latias Hehe men ja, synd at Manucho ikke er der. Er han på benken da? Fuck me sideways Endelig, får bare håpe at han er kvitt skadeproblemene til neste sesong da. Det er den positive måten å se på det ja. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Æsj. Fotball og platebransjen trenger fornying.. Jeg sitter her med en brennende lommebok, uten mulighet til å kjøpe meg tilgang til kampen. Tullball. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Noen som har en ok stream av kveldens kamp? Endret 11. november 2008 av larsevenes Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 United: Kuz Rafael - Evans - Neville - O'Shea Possebon - Gibson - Anderson Park - Tevez - Nani Fra MUTV Er vel mye som forventa, ikke førstelaget, men noen veteraner Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som er en ok stream av kveldens kamp? Jeg er..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå