Ohny Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Anderson = Abdul, min venn Abdul har sånt hår eller Anderson = Endret 11. november 2008 av Ohny Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så noen hadde satt opp et lag med Foster i mål i dag. Han skal nok ikke spille. Sir Alex Ferguson sa før kampen mot Celtic at den av de som ikke spilte den kampen skulle stå mot QPR. Derfor får vi nok se PIG i dag. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Greier forsvaret å gjøre en bra jobb idag, spiller det ingen rolle hvem som er målvakt(nesten). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) *Manchester City-manager Mark Hughes vil rydde i stallen. Elano, Michael Ball, Nedum Onouha, Dietmar Hamann og Darius Vassell kan alle være på vei bort fra klubben (The Independent). Jeg ser gjerne Elano i United vis de ikke vil ha han lenger, han er utrolig god, og hadde vært en flott sub. Endret 11. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kall det hva du vil, er få ting som irriterrer meg like mye som de "kallenavnene" som dukker opp i denne tråden nå og da... Hazza, Predator og Sheasy for å nevne noen som jeg kommer på i farten akkurat nå. Sheasy har vært brukt som et kallenavn på O'Shea i mange år nå... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ikke mindre teit ut av den grunn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det blir vanskelig å finne streams også til kampen i kveld. Får nøye meg med Arsenal - Wigan. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De har den på livesport 24/7, men der går den i reprise ti over halv ett i natt.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva skal jeg med reprise? Hvis jeg vil se reprise kan jeg jo se den samme tidspunkt på Viasat Sport... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ok. Visste ikke at de sendte den i reprise på Viasat. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Eneste ulempen å møte dårlige lag i Ligacupen. Kampen vises ikke på TV... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her er vi i gang med kallenavnet diskusjonen igjen Jeg bruker ikke å si Predator som vanlig siden det blir litt vanskelig for dere som aldri har hørt det, men Sheasy, Hazza og Wazza må gå. Spesielt Sheasy Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her er vi i gang med kallenavnet diskusjonen igjen Jeg bruker ikke å si Predator som vanlig siden det blir litt vanskelig for dere som aldri har hørt det, men Sheasy, Hazza og Wazza må gå. Spesielt Sheasy ´Sheasy´ og ´Wazza´ er vel like opplysende som ´Becks´. Irriterende som faen det stream-opplegget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her er vi i gang med kallenavnet diskusjonen igjen men Sheasy, Hazza og Wazza må gå. Spesielt Sheasy Hazza,Wazza...syns det blir litt dust eg for min del men...Hazza, Wazza, Andazza, Gigazza, Vazza, Fazza.... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hyller Anderson Noen ganger glemmer jeg at den gutten bare er 20 år. Har vært litt frustrert over en litt svingende form. Ser for meg om et par år så er han uerstattelig for oss på midtbanen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her er vi i gang med kallenavnet diskusjonen igjen men Sheasy, Hazza og Wazza må gå. Spesielt Sheasy Hazza,Wazza...syns det blir litt dust eg for min del men...Hazza, Wazza, Andazza, Gigazza, Vazza, Fazza.... Hahaha. Kanskje Hazza, men ikke Wazza Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Irriterende som faen det stream-opplegget. Og hva ligger bak den uttalelsen der? Ser visst ikke ut som kampen går på stream heller i kveld, mulig at disse viser noe fra kampen, men jeg tviler egentlig på det. Får finne noe VG live-lignende greier å lese kampen istedet for å se den da. Edit: Eller finne en webradio å høre den. Endret 11. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Irriterende som faen det stream-opplegget. Og hva ligger bak den uttalelsen der? Ser visst ikke ut som kampen går på stream heller i kveld, mulig at disse viser noe fra kampen, men jeg tviler egentlig på det. Får finne noe VG live-lignende greier å lese kampen istedet for å se den da. Faen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vil gjerne være litt forberedt før kampen begynner. Hvor kan jeg se den? Er det sikkert at livesport247.com viser den? Er det andre betalbare alternativer med bedre kvalitet? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg bare så litt tilbake: Koste hva det ksote vil. En kaptein som gjør hva som helst for å få best mulig resultat for laget. Helt riktig (eller feil ifølge Wankers'a ). Skjønner ikke hvordan dere klarer det: å diskutere om og om igjen de samme tingene som burde vært ferdigdiskutert for lenge siden! Oh, Am telling You Why: Den natta gikk alle i senga si og sa: "Detter er et tema vi aldri blir enige om" - når man har den innstillingen sier det seg selv at vi ikke har diskutert nevneverdig Nå vil ikke jeg betegne å overspille så til de grader mye i et forsøk på å få straffe som å blø for drakta da, men... Hva du betegner driter jeg i ( ), men enhver kaptein gir alt for laget sitt, uansett hvor dum avgjørelsen eller lignende er. Filming og lignende er endel av fotball verdenen - Just Face It Just Fake It?... Jeg tror også at Anderson vil få en stor karriere som United-spiller. 20 år, og de ferdighetene! Bare vent et par år, han vil bli stor (spillermessig) Han har vel fortsatt noen småting å pirke på, men hvem har vel ikke det? Endret 11. november 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå