ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvor lenge er egentlig Park ute? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvor lenge er egentlig Park ute? 8328845[/snapback] 21 April står det Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 http://home.skysports.com/video/query.aspx...6497073?src=rss Sky Sports etterkampen med SAF. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 21.april er bursdagen min, finfin bursdagspresang det. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 i dag er en veldig bra dag... liverpool vant arsenal tapa united tapa chealsea vant da kan de kansje ta igjen et vist united lag Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Tror du skal komme deg vekk fra Man utd-tråden jeg Stisse2k. Endret 7. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) i dag er en veldig bra dag... liverpool vant arsenal tapa united tapa chealsea vant da kan de kansje ta igjen et vist united lag 8328945[/snapback] Nek, sug kuk å dra til helv. Dessuten kan du kanskje ta deg tid følge med på skolen så det går an fatte hva du skriver.... Endret 7. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hmm, synest du den er fæl så ta dere en tur på dagbladet eller vg eller noe Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg er så forbannet at jeg hadde slått han ner om jeg hadde sett'n. Han kan jo bare drite i gå inn i denne tråden og forpeste. Det har allerede Pompey gjort med min påskeferie enn sålenge. Endret 7. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Van Der sar og rio ferdinand duett nydelig;D Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg er så forbannet at jeg hadde slått han ner om jeg hadde sett'n. Han kan jo bare drite i gå inn i denne tråden og forpeste. Det har allerede Pompey gjort med min påskeferie enn sålenge. 8329000[/snapback] Man mister liksom grunnen til å stå opp i morgen, eller legge seg i kveld for den saks skyld. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Van Der sar og rio ferdinand duett nydelig;D 8329295[/snapback] å som jeg skulle ønsket å vist favourittlaget ditt slik at du hadde måttet vaske håret i morgen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg er så forbannet at jeg hadde slått han ner om jeg hadde sett'n. Han kan jo bare drite i gå inn i denne tråden og forpeste. Det har allerede Pompey gjort med min påskeferie enn sålenge. 8329000[/snapback] Man mister liksom grunnen til å stå opp i morgen, eller legge seg i kveld for den saks skyld. 8329343[/snapback] Gleder meg bare usannsynlig til se laget mitt vinne igjen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Endelig kom kampen som fikk satt oss united-fans ned til virkeligheten. Det er virkelig så utrolig typisk oss (man utd) å tape slike kamper, og jeg tok det som en selvfølgelighet at det ville skje før sesongen var over. Håper dette kan snus til en erfaring som gir spillerne den vissheten de trenger om at det er nå det gjelder. Forventer ikke noe ligagull, men hadde vært ganske koselig Har ikke sett kampen enda, så skal ikke komme med de mest bastante uttallelsene. At å tape en slik kamp er typisk United derimot, det synes jeg. :/ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tror iallefall kampen mot Roma kan bli spennende om vi får en start oppstilling ala dette: VDS O'Shea - Brown - Ferdinand - Evra Giggsy - Scholsey - Carrick - Ronaldo Saha - Rooney Noe mer fancy enn dette gidder jeg ikke gjøre det, dere fatter tegningen. Vi skal også være glad at Vida mest sannsynlig er tilbake før Chelsea kampen! 8328680[/snapback] Hadde likt å sett trynet på Totti om han sog Scholes på banen på Tirsdag Sorry, måtte bare 8328733[/snapback] Why? Noe spess som skjedde i forrige kamp mot Roma? Fikk ikke sett den. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tror iallefall kampen mot Roma kan bli spennende om vi får en start oppstilling ala dette: VDS O'Shea - Brown - Ferdinand - Evra Giggsy - Scholsey - Carrick - Ronaldo Saha - Rooney Noe mer fancy enn dette gidder jeg ikke gjøre det, dere fatter tegningen. Vi skal også være glad at Vida mest sannsynlig er tilbake før Chelsea kampen! 8328680[/snapback] Hadde likt å sett trynet på Totti om han sog Scholes på banen på Tirsdag Sorry, måtte bare 8328733[/snapback] Why? Noe spess som skjedde i forrige kamp mot Roma? Fikk ikke sett den. 8330410[/snapback] scholes så rødt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja det vet jeg, men det forklarer vel fortsatt ikke helt hva Limbeck prøvde å hinte til? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmmm, valgets kvaler, hvem skal en holde med av Chelsea og Man u når ens egent lag ikke kan vinne. Pest eller kolera Får vel bli pest, finnes tross alt en kur for det nå. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja det vet jeg, men det forklarer vel fortsatt ikke helt hva Limbeck prøvde å hinte til? 8330915[/snapback] Det betyr at Scholes ikke kan spille den kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå