banansplitt™ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) ---------------------- Foster ---------------------- ---------------------------------------------------- Rafael -------- Evans --------- Vidic -------- Oshea ---------------------------------------------------- Nani -------- Possebon ------- Anderson ------- Park ---------------------------------------------------- --------------- Tevez -------- Manucho ------------- Endret 10. november 2008 av Points Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Stoke bør tas alvorlig, ihvertfall til vi leder 4-1 Helt enig, Danielzu ga jo oss en påminnelse om det tidligere i dag Veldig mange bør spares i ligacupen ihvertfall. Syntes vi skal stille med flesteparten fra reservelaget og fylle opp med førstelagsspillere der det ikke er noen fra reservelaget som er gode nok for ligacup-spill enda. Men QPR slo Aston Villa borte i forrige runde så de bør ikke undervurderes de heller. Og ryker vi så er det like greit. Bruk ligacupen (ihvertfall på dette stadiet) til kamptrening Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jepp, enig. Vi skal ikke tenke sånn at vi kan ende opp med tap pga. undervurdering osv. Skal uansett stille med alle reservelagsspillere + de som trenger kamptrening + de som ikke får spille fast på laget akkurat nå som f.eks Tevez og Sheasy. Når det er sagt, så håper jeg selvfølgelig at vi vinner kampen da Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jepp, enig. Vi skal ikke tenke sånn at vi kan ende opp med tap pga. undervurdering osv. Skal uansett stille med alle reservelagsspillere + de som trenger kamptrening + de som ikke får spille fast på laget akkurat nå som f.eks Tevez og Sheasy. Når det er sagt, så håper jeg selvfølgelig at vi vinner kampen da Bedre med alle reservene enn å ha feks en på A-laget som plutselig blir skadet. Regner med at United vinner Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvem pokker er Sheasy? Når det kommer til ligacupen så tar jeg ingenting for gitt, jeg har sett United tape for litt for mange "rare" lag til å tro på en sikker seier. Sist så røyk vi 0-2 hjemme mot Coventry i første runde... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvem pokker er Sheasy? Når det kommer til ligacupen så tar jeg ingenting for gitt, jeg har sett United tape for litt for mange "rare" lag til å tro på en sikker seier. Sist så røyk vi 0-2 hjemme mot Coventry i første runde... Sheasy = O'Shea Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Herregud, hvorfor ikke bare skrive O'Shea da er jo pokker meg kortere også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo et Cheesy kallenavn da Manx! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kall det hva du vil, er få ting som irriterrer meg like mye som de "kallenavnene" som dukker opp i denne tråden nå og da... Hazza, Predator og Sheasy for å nevne noen som jeg kommer på i farten akkurat nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 PIG, roon, ron, CR, WR, SFA for å gi deg litt mer å irritere deg over! hehe... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Sir Alex Ferguson... Noe som teknisk sett er en forkortelse og ikke et kallenavn, så det har jeg ingen problemer med Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 SFA = SAF ? Nei..SFA=Sir Falex Arguson Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 SFA = Stein Fredrik Ansgardsen...... Hvis dere ikke vet kem han er så er dere slette supportere ass.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 SFA = Stein Fredrik Ansgardsen...... Hvis dere ikke vet kem han er så er dere slette supportere ass.... Det er deg det Asbjørnsen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kall det hva du vil, er få ting som irriterrer meg like mye som de "kallenavnene" som dukker opp i denne tråden nå og da... Hazza, Predator og Sheasy for å nevne noen som jeg kommer på i farten akkurat nå. Sheasy er da et vanlig kallenavn for O'Shea. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres ikke akkura veldig bra ut Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Høres da helt greit ut. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kaller folk Anderson Predator fordi han bruker predatorsko? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kaller folk Anderson Predator fordi han bruker predatorsko? Er vel mere håret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå