Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fant noe meget interessant på United.no-forumet som igjen hadde funnet det på Redcafe.

 

Der var det en som kom på en slags "modell" som tar hensyn til hvem man møter for å se hvordan et lag hadde klart seg så langt i sesongen.

 

For å vinne ligaen må man ha, la oss si, 89 poeng. For å få dette må det laget:

- Vinne alle hjemmekamper (57 poeng)

- Vinne alle bortekamper mot de 8 nederste lagene (24 poeng)

- Få uavgjort i bortekampene mot lagene fra femte plass til og med tolvte plass (8 poeng)

- Tape borte mot de fire store (0 poeng)

 

57+24+8+0 = 89 poeng. En må da gå ut fra fjorårets tabell, siden vi ikke vet utfallet på årets enda.

 

Tallet i parantes betyr hvor mye en tjente/tapte på runden. Streken betyr at en fikk det som var forventet.

Oppdatert:

 

Arsenal:

- West Bromwich (-)

- Fulham (-3)

- Newcastle (-)

- Blackburn (+2)

- Bolton (-)

- Hull (-3)

- Sunderland (-2)

- Everton (-)

- West Ham (+2)

- Tottenham (-2)

- Stoke (-3)

- Manchester United (-)

 

Chelsea:

- Portsmouth (-)

- Wigan (-)

- Tottenham (-2)

- Manchester City (+2)

- Manchester United (-2)

- Stoke (-)

- Aston Villa (-)

- Middlesbrough (-)

- Liverpool (-3)

- Hull (-)

- Sunderland (-)

- Blackburn (+2)

 

Liverpool:

- Sunderland (-)

- Middlesbrough (-)

- Aston Villa (-)

- Manchester United (-)

- Stoke (-2)

- Everton (+2)

- Manchester City (+2)

- Wigan (-)

- Chelsea (+3)

- Portsmouth (-)

- Tottenham (-1)

- WBA (-)

 

Manchester United:

- Newcastle (-2)

- Portsmouth (+2)

- Liverpool (-)

- Chelsea (+1)

- Bolton (-)

- Blackburn (+2)

- West Bromwich (-)

- Everton (-)

- West Ham (-)

- Hull (-)

- Arsenal (-)

 

Det vil si:

 

Arsenal: -9

Chelsea: -3

Liverpool: +4

Manchester United: +3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper ingen har gitt inntrykk av at eg ikke mener det!

 

Synest egentlig det er litt flott at liverpool svømmer i flaks for tiden! Har en svigerbror som alltid har klaget og sutret over at united har avgjort kamper på slutten av andre omgang.

 

Han har måttet spise i seg det i noen kamper nå! Og allikevel kommer de ikke til å vinne PL i år! hoho!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg bare finner ut hva dere mener. Om noen her virkelig mener at dette stemmer så er det jo greit, litt teit,men likevell.

Yeah, "The Hole World Is crazy" :p

 

Tror du har mange imot deg når det gjelder dette.

Når man avskirver hele sesongen til Liverpool kun til flaks så anser jeg det som teit ja.

Og jeg håper flesteparten ikke gjør det.

 

Jeg bare finner ut hva dere mener. Om noen her virkelig mener at dette stemmer så er det jo greit, litt teit,men likevell.

 

Hva er det som menes nå?

At Liverpool eier konseptet flaks

Lenke til kommentar
Jeg bare finner ut hva dere mener. Om noen her virkelig mener at dette stemmer så er det jo greit, litt teit,men likevell.

Yeah, "The Hole World Is crazy" :p

 

Tror du har mange imot deg når det gjelder dette.

Når man avskirver hele sesongen til Liverpool kun til flaks så anser jeg det som teit ja.

Og jeg håper flesteparten ikke gjør det.

 

Jeg bare finner ut hva dere mener. Om noen her virkelig mener at dette stemmer så er det jo greit, litt teit,men likevell.

 

Hva er det som menes nå?

At Liverpool eier konseptet flaks

 

Ikke hele sesongen men 5-6 poeng ihvertfall. Dessuten er det snakk om sesongen til nå.

 

Vil også si at i utgangspungtet er det ikke noe galt i å ha flaks. Frustrerende for motstandere men flaks poeng teller like mye som andre poeng.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Når man avskirver hele sesongen til Liverpool kun til flaks så anser jeg det som teit ja.

Og jeg håper flesteparten ikke gjør det.

 

 

Ja selvsagt kan man ta ting helt ut av en sammenheng slik du gjør nå! For all del...

 

Eller man kan høre på det som blir sagt! Eg personlig velger det siste!

 

Som Lim skriver....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja,selvfølgelig til sesongen så langt.

5-6 poeng kan jeg gå med på(to kamper bortimot) Men synes at å skylde på flaks etter hver kamp\kalle Liverpool et flakslag blir litt teit.

Lenke til kommentar
Når man avskirver hele sesongen til Liverpool kun til flaks så anser jeg det som teit ja.

Og jeg håper flesteparten ikke gjør det.

Loos'n' up ;)

 

Altså, dere (Scousere) tar dere så utrolig nær av diverse kommentarer, og når vi sier f.eks "dere har flaks hele tia", så virker det som om dere virkelig tenker eller ihvertfall uttrykker dere det slik at dere har flaks i alle situasjoner.

Det vi mener, eller jeg mener, er at dere har hatt flaks/marginer (Kall det hva dere vil) i mange tvilsome situasjoner - langt ifra alle situasjoner.

 

Dere ligger tross alt helt i toppen pga av noe, og det er ikke ene og alene flaksen selvsatg :)

 

Når dere ikke forstår Gerrard-situasjonen fra Atletico-kampen (eller at dere forsvarer han) sier det litt ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Den straffen mot Atletico var flaks...

Den straffen mot Bolten var flaks...

(see what I did there)

Den straffen kom etter 70 minutter. Vi hadde uansett greid å score minst et mål på den tiden. Dere får en straffe på overtid av overtid. Det er flaks...

 

Uansett har dere hatt flaks i halvparten av kampene deres. Vi har bare hatt "flaks" i en kamp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...