Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Sjønner ikke hvordan Ferdinand og VDS  klarte det mesterstykket der jeg.

At en av verdens beste forsvarspillere skal kunne sette ballen i eget mål.

Skuffende.

Hele laget jobbet bra de siste 3 minuttene, det skal de ha.

8328187[/snapback]

Shit happends. Den der passer perfekt til kampen i dag. Mange forferdelige feilpassninger gjennom hele laget. Dette er laget sin skyld. Ikke Rio/Sar. Sånne ting skjer som regel ikke i kamper vi vinner med mange mål. Det skjer i sånne kamper der hele laget spiller i gjørme.

Men all ære til Pompey. De kjempet knallhardt og slutta aldri å angripe (slik jeg håpet på) og Redknapp har vert ute ei vinternatt før.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Disse forbanna "ekspertene" skal være så raske med å trekke konklusjoner. Det blir bare så feil...

Virker som United er avhengig av Ronaldo til tider, når ikke han får det til får ikke laget det til...

8328222[/snapback]

Er helt enig med deg, i dag var ikke Ronaldo på topp og da var laget ræva.

Lenke til kommentar

Nå MÅ vi ha 4 seire på rad før kampen mot Chelsea. Hjertet mitt tåler ikke å ha mindre enn 3poengs ledelse før den kampen der. Jeg håper også Chelsea snubler, men jeg tror at tap i dag ga ekstra energi til gutta på Brua. Jeg ser utrolig mørkt på dette nå, og jeg tror faktisk vi taper dette her. 3poengs ledelse er ingenting selvom vi har bedre målforskjell enn Chelsea. Uff nå ble jeg deppa. Dette ødela uken min. Nå kommer jeg bare til å gå rundt og tenke at vi har tapt dette.

Lenke til kommentar
Nå MÅ vi ha 4 seire på rad før kampen mot Chelsea. Hjertet mitt tåler ikke å ha mindre enn 3poengs ledelse før den kampen der. Jeg håper også Chelsea snubler, men jeg tror at tap i dag ga ekstra energi til gutta på Brua. Jeg ser utrolig mørkt på dette nå, og jeg tror faktisk vi taper dette her. 3poengs ledelse er ingenting selvom vi har bedre målforskjell enn Chelsea. Uff nå ble jeg deppa. Dette ødela uken min. Nå kommer jeg bare til å gå rundt og tenke at vi har tapt dette.

8328301[/snapback]

dere har det vanskelig 6-7 kamper igjen 3 poeng bak. og dere møter chealsea.

i cl må dere vinne 1-0 mot roma.

Lenke til kommentar

ti. 10 april 07 ROMA CL 1/4-fin.

lø. 14 april 07 Watford FAC, semifinale

ti. 17 april 07 SHEFFIELD U PL

lø. 21 april 07 MIDDLESBROUGH PL

lø. 28 april 07 Everton PL

lø. 05 mai 07 Man. City PL

on. 09 mai 07 Chelsea PL

sø. 13 mai 07 WEST HAM

Det er kampene vi har igjen, jeg synes ikke det er så vanskelige kamper, chelsea har Arsenal igjen å...

Og vi kan ha avgjort serien før vi møter Chelsea..

Så vi får inderlig håpe at vi har gullet.

Lenke til kommentar

8328301[/snapback]

dere har det vanskelig 6-7 kamper igjen 3 poeng bak. og dere møter chealsea.

i cl må dere vinne 1-0 mot roma.

8328349[/snapback]

Vi har nå 2 "enkle" hjemmekamper foran oss før vi møter Everton borte og City borte. Dermed møter vi Chelsea. Og til slutt en "enkel" hjemmekamp helt til slutt mot West Ham. Chelsea har vanskelige møter de og, bl.a. mot Arsenal, men jeg kan tenke meg overtidsscoring og 1-0 som sluttresultat i disse kampene.

Vi MÅ ha en 3 poengs ledelse før Chelsea kampen, for hvis vi møter dem med mindre enn 3 poeng, så tror jeg ikke United er sterke nok. Vi har ALT å tape, Chelsea har ALT å vinne, og dermed hakke det presset på seg, noe som faktisk kan gjøre det så mye enklere for dem.

Blir mye negativt her nå, men jeg vet ikke hvordan jeg klarer å takle å miste PL tittelen på målstreken. Det kan ødelegge meg mentalt sett.

Lenke til kommentar

Richardson er ¤%#% alltid feier han ballen til månen når han først har en brukbar målsjanse. Han bør også lastes bra for scoring nummer en der han driver med løkkefotball foran egen 16meter, jævlig lurt..

Van der Sar bør kutte ut gi enkle returer som idag, som vi også så mot Roma. Gi heller en jævla corner da man ere mulig?

Kjøp Hargreaves asap så slipper vi kanskje se Fletcher for godt...

haha hvor enkel den West-Ham kampen skal bli kan vi diskutere, det er alltid vanskelig møte lagene i bånn på slutten av serien....

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Chelsea ser mulighetene nå, og har kommet seg igjennom skademarerittet. Nå er det United som er midt oppe i det, og det går ikke veldig bra for å si det sånn dessverre. Forhåpentligvis er Evra og Saha tilbake i returen mot Roma, men det er trist å se at det ikke finnes bedre avløsere enn Richardson og Smith. Chelsea ser veldig solide ut for tiden, og jeg tror de vinner resten av kampene sine i PL, inkludert oppgjøret mot United på brua. Det betyr enkelt og greit at United MÅ vinne alle de andre kampene de har igjen. Og det er to tøffe bortekamper mot Everton og City som jeg slett ikke er sikker på at United vinner. Følelsen er ikke den beste nå, og tidligere i vinter da Chelsea hadde sin down, syntes jeg ikke at United utnyttet det til det fulle, tenker da på tapet og uavgjorten mot bunnlagene West Ham og Newcastle. Det var 5 tapte poeng som kan vise seg å bli katastrofale :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fletcher var da blant Uniteds beste i første omgang? Kritikken av Richardson kan jeg imidlertid forstå; han har ikke vist noe som helst som tyder på at han er i stand til å bekle venstrekanten på fast basis, trass i at han har fått mange muligheter til å vise seg frem.

Lenke til kommentar
Fletcher var da blant Uniteds beste i første omgang? Kritikken av Richardson kan jeg imidlertid forstå; han har ikke vist noe som helst som tyder på at han er i stand til å  bekle venstrekanten på fast basis, trass i at han har fått mange muligheter til å vise seg frem.

8328531[/snapback]

Hverken Fletcher eller Richardson har noe i United trøya å gjøre, det samme gjelder egentlig også O'Shea som ikke lenger er et talent. De er rett og slett ikke bra nok.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Fletcher var da blant Uniteds beste i første omgang? Kritikken av Richardson kan jeg imidlertid forstå; han har ikke vist noe som helst som tyder på at han er i stand til å  bekle venstrekanten på fast basis, trass i at han har fått mange muligheter til å vise seg frem.

8328531[/snapback]

Hverken Fletcher eller Richardson har noe i United trøya å gjøre, det samme gjelder egentlig også O'Shea som ikke lenger er et talent. De er rett og slett ikke bra nok.

8328580[/snapback]

Er enig med deg med de spillerene er ikke gode nok for United.. Rett og slett..

Lenke til kommentar

Tror iallefall kampen mot Roma kan bli spennende om vi får en start oppstilling ala dette:

VDS

O'Shea - Brown - Ferdinand - Evra

Giggsy - Smith - Carrick - Ronaldo

Saha - Rooney

Noe mer fancy enn dette gidder jeg ikke gjøre det, dere fatter tegningen.

Vi skal også være glad at Vida mest sannsynlig er tilbake før Chelsea kampen!

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Dette er ikke Fletcher og Kieran sin skyld. Fletcher gjorde en god kamp i forhold til de andre.

Mange sier at Chelsea har en vanskelig kamp mot Arsenal igjen. Arsenal har ikke akurat imponert for tiden. Slakta av Liverpool. Slått ut av PSV i CL og røk på sitt første hjemmetap for sesongen i dag. Arsenal skal passe seg skikkelig nå ellers blir det UEFA cup og det som verre er.

Jeg ser mere frem til at Chelsea møter West Ham. De er i knallform og har kniven på strupen. Lag som sloss for å overleve er et helvete å møte. Håper de har berga plassen da vi møter dem i siste serierunde.

Lenke til kommentar
Tror iallefall kampen mot Roma kan bli spennende om vi får en start oppstilling ala dette:

VDS

O'Shea - Brown - Ferdinand - Evra

Giggsy - Scholsey - Carrick - Ronaldo

Saha - Rooney

Noe mer fancy enn dette gidder jeg ikke gjøre det, dere fatter tegningen.

Vi skal også være glad at Vida mest sannsynlig er tilbake før Chelsea kampen!

8328680[/snapback]

Hadde likt å sett trynet på Totti om han sog Scholes på banen på Tirsdag :)

Sorry, måtte bare :)

Lenke til kommentar

Nå har vi da 2 cupkamper foran oss, en i CL og en i FA. Det priser jeg meg over, for akkurat nå er jeg veldig veldig veldig langt nede. På en annen side tenker jeg liksom at vi har for faen SAF som manager, og at han har full kontroll. Men det beviste han jo i dag at han ikke alltid har, når han starter med den oppstillingen.

Lenke til kommentar

Glemte meg bort gitt, Smith kan dog gjøre samme nytten til Scholes. Tror Smith er spillesugen og klar for krig med italienerne!

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...D&newsid=417075

SAF: We'll bounce back!

"We're a little bit stretched in terms of playing the young players all the time but I've got the benefit of an FA Cup tie next weekend and a 10 day break from the league programme, which is probably at the right time for us."

De 10 dagene med fri fra liga programmet kommer på et usannsynlig bra tidspunkt iallefall..

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Smith kan spille sin rolle mot Totti :) Dog tviler på at han tar Scholes rollen.

Vi hadde trengt Park på Tirsdag. Da hadde vi kunnet trekke Giggs inn i midten. Nå er vel Fletcher (som jeg ikke mener fortjener all den dritten han får) den beste løsningen. Eller trekke ned Rooney.

Limbeck som helst vil at Giggs og Rooney spiller der de er best.

<De 10 dagene med fri fra liga programmet kommer på et usannsynlig bra tidspunkt iallefall..

Det er helt sant. Da har Evra fått en stund tilbake og Gary og Park nermer seg. Og det er jævla bra at vi ikke møter Chelsea neste helg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...