tc47 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke postet her siden tidlig i går, var en av de verste dagene i livet mitt i går da Arsenal seier mot oss er noe av det verste som er mulig for meg mtp. broren og kompis. Det var rett og slett ekkelt, hele dagen ble føkket for min del. Jeg er utrolig sur på Rooney som bommer sånne sjanser og ikke minst Ronaldo rett etter 2-0; og hadde han scort på den er jeg sikker på at vi hadde tatt 1p, evt. 3. Uansett, er det noe i dette? Premier League Stats: Darren Fletcher Matches Started: 8 Goals conceded: 3 Matches not played: 3 Goals conceded: 7 Føler at det har noe å si. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor conceded betyr? Regner med at det ikke vil si at vi har scoret 3 mål de 8 kampene Fletcher har startet. Det må i så fall være feil (?). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Concede = slippe inn mål. Endret 9. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Conceded = sluppet inn Edit: d'oh Endret 9. november 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) conceded betyr jo sluppet inn. Altså mål i mot... EDIT: Too late Endret 9. november 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Conceded betyr jo å slippe inn mål lzm. (Jeg måtte bare) :!: Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor må dere være så negative? Vi ligger FEM poeng bak hvis vi vinner hengekampen mot Fulham. Det er uansett ganske tidlig, og vi har tross alt spilt på BORTEBANE mot ARSENAL, CHELSEA og LIVERPOOL. Prøv i hvertfall å være litt optimistiske. Du forstår jo at mange er negative når United kun har tatt 1 poeng mot topplagene, selv om det har vært på bortebane. Og når både Chelsea og Liverpool går fra seier til seier med nøkkelspillere på skadelisten, ser det ikke veldig lyst ut for United. En annen ting er forsvarsspillet som ikke har vært i nærhetene av forrige sesongs nivå. Men selvsagt kan mye fortsatt skje, men jeg tror ikke Chelsea går på en sprekk som i fjor. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Concede = slippe inn mål. Ahh, ja det gir mer mening. Synes Fletcher er god jeg, jobber som en hingst Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Eg vil ha Scholes tilbake NÅ! Drittdanske! Dessuten: Hjelper ikke å jobbe som en hingst om ingenting kommer ut av jobbingen! Da blir man bare svett! Hvis innsats var det viktigste i fotball så hadde eg kunnet spille på Manchester United! Men tro meg: Det hadde ikke blitt sæææærlig bra nei! Endret 9. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Men om du ser på statistikkene tc47 la ut lenger oppe, så er det jo en åpenbar sammenheng mellom mål sluppet inn og om Fletcher spiller. De 8 kampene Fletcher har spilt = 3 baklengs. De 3 kampene han ikke har spilt = 7 baklengs. tc47: Er det mulig å finne en tilsvarende statistikk for helle 2007/2008-sesongen? Endret 9. november 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor må dere være så negative? Vi ligger FEM poeng bak hvis vi vinner hengekampen mot Fulham. Det er uansett ganske tidlig, og vi har tross alt spilt på BORTEBANE mot ARSENAL, CHELSEA og LIVERPOOL. Prøv i hvertfall å være litt optimistiske. Du forstår jo at mange er negative når United kun har tatt 1 poeng mot topplagene, selv om det har vært på bortebane. Og når både Chelsea og Liverpool går fra seier til seier med nøkkelspillere på skadelisten, ser det ikke veldig lyst ut for United. En annen ting er forsvarsspillet som ikke har vært i nærhetene av forrige sesongs nivå. Men selvsagt kan mye fortsatt skje, men jeg tror ikke Chelsea går på en sprekk som i fjor. De går ikke fra seier til seier akkurat. Liverpool tapte i forrige uke mot Tottenham, Chelsea tapte mot nettopp Liverpool for to uker siden. Forsvarsspillerne har ikke vært som i fjor, ja. Vi savnet Brown i går... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke postet her siden tidlig i går, var en av de verste dagene i livet mitt i går da Arsenal seier mot oss er noe av det verste som er mulig for meg mtp. broren og kompis. Det var rett og slett ekkelt, hele dagen ble føkket for min del. Jeg er utrolig sur på Rooney som bommer sånne sjanser og ikke minst Ronaldo rett etter 2-0; og hadde han scort på den er jeg sikker på at vi hadde tatt 1p, evt. 3. Uansett, er det noe i dette? Premier League Stats: Darren Fletcher Matches Started: 8 Goals conceded: 3 Matches not played: 3 Goals conceded: 7 Føler at det har noe å si. Vi får bare håpe at noen av de andre lagene også snubler utover i sesongen. United er jo kjent for å komme seg mer og mer utover sesongen. Dessuten har vil spilt alle de 3 vanskelige bortekampene, så er jo mulighet å ta de hjemme. Men hvem ville du bytte ut for å sette fletcher inn? Og så får vi håpe at Rafael får enda mer spilletid fremover, er jo utrolig at neville ikke ble tatt ut før. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Giggs er nok over toppen som dribblevillig venstreving, men han hadde en fantastisk kamp som sentral midtbane for ikke så lenge siden. I den posisjonen har jeg tro på at han kan yte bra i denne sesongen og kanskje i neste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sentral midtbane? Nei, nei, de har vi nok av. Carrick, Anderson, Fletcher, Scholes, Hargreaves... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sentral midtbane? Nei, nei, de har vi nok av.Carrick, Anderson, Fletcher, Scholes, Hargreaves... Nå er jo Scholes og Hargreaves karrieretruende skadet, i allefall Scholes Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men vi har mange unge spillere også. Trenger ikke bruke en 34 år gammel venstreving som sentral midtbanespiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sentral midtbane? Nei, nei, de har vi nok av.Carrick, Anderson, Fletcher, Scholes, Hargreaves... Nå er jo Scholes og Hargreaves karrieretruende skadet, i allefall Scholes Øh, nei? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hehe... iallfall Hargreaves (?) er skadet på en måte som kan være kritisk for karrieren, men scholes??? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Off-topic (fra i går) fjernet. Ikke kommentèr dette innlegget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Der scorte Chelsea ja Er litt mange poeng opp nå gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå