Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frustrerande kamp. Ingen utenom Rafael presterer i dag. Midtstopparane gjer tidenes dårligaste kamp, midtbana med carrick og co. sler feilpasningar i eitt sett og berbatov/wazza er tidvis usynlig eller totalt ukonsentrert når det gjelder.

Må sei eg er kjempeskuffa over gutta i dag, men hadde vel egentlig forventa det. Utenom dette så meinar eg at Rafael burde få høgreback plassen til Neville framover. Gutten er klar, og eg personleg meinar at han er bedre offansivt OG defansivt enn neville for tiden. La gutten vokse!

 

God natt

Lenke til kommentar

Rafael sliter defangsivt. Jeg synes nok han er flere hakk dårligere en Neville der. Tror det er mye skuffelsen som snakker. Jeg synes heller ikke Neville er den man bør trekke frem og flere spillere presterte. Ronaldo hadde en god kamp, sammen med Evra.

 

Jeg synes også at det gikk greit offangsivt. Vi skaper sjangsene. Det er første steg til å produsere mål. Hadde vi ikke skapt noe så hadde det vert en mye større grunn til bekymring.

 

Og for ente gang så vil jeg trekke frem forventningene til mange her inne. De er helt ute av kontroll. Det er veldig få kamper borte mot Arsenal som ikke blir gjevne. Vi har 2-4 kampen men den var på mange måter gjevn den også. Alikevel så var det veldig mange som forventet seier.

 

Vi er ikke guder.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Et av problemene våre mener jeg at vi ikke har en skikkelig kapteinsskikkelse, som går foran når de andre er dårlige. Litt satt på spissen kan man si at vårt 1. og 2. valg som kaptein er våre to "dårligste" spillere (Neville og Giggs). Chelsea har Terry og Liverpool har Gerrard, dette er spillere som trår til når det virkelig trengs. Hvor mange ganger har ikke Gerrard reddet dagen på Anfield?

Lenke til kommentar
Som jeg sa i sommer; det defensive og det taktiske forsvant med i bagasjen til Carlos i sommer. Ser ut til at jeg kan ha rett.

 

Kanskje. Men jeg mener nå at vi ikke har en dårlig start. Forsvaret har slitt litt i det siste men form er noe som bølger. Rio kommer på skinner igjen. Det er garangtert. Jeg holder fremdeles fast ved at vi gjør fra oss veldig mange vanskelige bortekamper i starten av sesongen og tror vi vil være med utover vinteren. Vi kan ligge 8-9 poeng bak ved nyttår men tror vi kan komme mot slutten av sesongen.

 

Dessuten så er vi veldig flinke til å ta reise oss.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Ta igjen 8-9 poeng? Det skjer ikke. 4-5 poeng bak ved nyttår og jeg tror vi vinner Premier League. Programmet vårt etter jul kan faktisk ikke bli enklere. Og da mener jeg ikke at det er enkelt, jeg sier at det er det minst vanskelige programmet man har mulighet til å få i en så tøff liga. Hjemmekamper mot: Arsenal, Chelsea, Liverpool, Everton, Blackburn, Portsmouth, Aston Villa, Tottenham, Manchester City. Men vi har nå den neste mnd bortekamper mot Aston Villa, City og Tottenham hvor vi kan avgi mye poeng.

 

For at vi skal vinne ligaen denne sesongen er det mye som må skje. Van der må skjerpe seg. Han gjør mye brølere om dagen som smitter over på forsvaret som også om dagen er horribelt. Brown må komme tilbake fortere en svint. Neville er elendig, og Rafael mangler rutinen til å være fast i en så tøff liga som det Premier League er.

 

Ronaldo må gi oss tilbake den 1-målsgarantien pr kamp vi hadde i fjor. Rio må få kapteinsbindet. Vi må ha en kaptein som "alltid" er på banen. Giggs og Neville er laangt over toppen og jeg har ingen tro på at de vil komme tilbake heller, trist å si, men thats life.

 

Solskjær må sparkes som reservelags-trener og ansettes som avslutningstrener på fulltid. Mange sier vi har det beste angrepet i ligaen, til og med også i europa og verden også. Bullshit sier jeg. Verdens beste angrep hadde scoret minst 5 mål pr kamp slik vi produserer sjanser.

 

Carlos Queiroz må sparkes som trener for Portugal og pelle seg tilbake til Manchester. Vi ser nå helt klart hvem som sto for det defensive og det taktiske arbeidet både i fjor og sesongen før der igjen. Fletcher skal spille fast sammen med Carrick, og vi trenger en ny klasseving nå i januar. Verken Nani eller Park er gode nok til å være førstevalg for en klubb som Manchester United. Park løper og sliter og gjør mye bra, men han passer bedre som en reserve og Nani trenger jeg vel ikke si noe om, en vandrende katastrofe.

Lenke til kommentar

Vi har hjemmekamper mot Chelsea, Arsenal, Liverpool, Everton, Villa, City, og flere gode lag. Vinner vi omtrent alle hjemmekampene, er vi på toppen igjen.

Nå har vi ikke råd til å miste poeng mot lag som Fulham, WBA, Hull, Stoke, Wigan, Bolton og Newcastle. Tror det kan bli vanskelig mot Spurs.

Lenke til kommentar

Points: Synes det er rart at Ferguson ikke selv klarer å forstå det du skriver. F.eks. kapteinsbindet - det er jo åpenlagt at det må gis til Ferdinand på FULLTID?? Han er den mest autoritære i hele United-laget og det burde vært selvsagt. I tillegg så spiller han som du sier hver kamp, noe som også er et KRAV for en som skal være kaptein.

 

Vi trenger en som kjefter og motiverer spillerne til å yte sitt beste!

Lenke til kommentar

Såklart er vi optimistiske. Vi mister aldri troen på United etter vi har sett hva de kan gjøre opp gjennom tidene. MEN, for at dette ikke skal bli en tragisk sesong, må Ferguson passe på å gjøre de forandringene som trengs (noe han helt sikkert gjør - de færreste kan vel slikt bedre enn han).

 

Men som jeg sa i stad, Ferdinand må snart få det jæ%#%" kapteinsbindet for GODT.

 

Vel har nå følelsen at kapteinsbindet kanskje er demokrati innad United?

Ja, og det blir feil. Når det gjelder kapteinsbindet skal det være diktatorstyre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...