Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Etter min mening kan vi se langt etter ligagullet denne sesongen. Jeg sier ikke dette kun fordi vi ligger 5 poeng bak, selv om det er en av grunnene. Vi setter ikke sjansene våre, forsvaret er latterlig dårlig og atpåtil taper vi mot et Arsenal lag som ikke bare er det dårligste vi har sett på flere år, og det er i tillegg uten deres beste spillere. Nja Arsenal har spillt bra i dag, selv om de mangler en del profiler. Men jeg er enig, jeg tror ikke vi vinner ligaen i år. Men vi tar 2. plassen bak Chelsea. Vi scorer ikke på sjansene våre, det er det største problemet. Forsvaret er vanligvis bra, men i dag har det ikke vært patent. JADDA 2-1.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikke at jeg gidder feire. fint for rafael btw. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 OH YES!! Rafael har faen meg vært god på den lille tiden han har spilt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6min....KOMMAN Lenke til kommentar
salomo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Etter min mening kan vi se langt etter ligagullet denne sesongen. Jeg sier ikke dette kun fordi vi ligger 5 poeng bak, selv om det er en av grunnene. Vi setter ikke sjansene våre, forsvaret er latterlig dårlig og atpåtil taper vi mot et Arsenal lag som ikke bare er det dårligste vi har sett på flere år, og det er i tillegg uten deres beste spillere. Var nå litt tidlig å avskrive gullet... først sesongen for deg? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gøy at Rafael fikk scoring da. Ikke umulig med en scoring til på 6 min nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Oioioi, 6 minutter. Venter litt til jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6minutter i overtid. Latterlig dommertrio idag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Woho! Vi skårte i det minste, det er nok for sent! 6 min tillegg er greit - Almunia lå nede i et kvarter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6minutter i overtid. Latterlig dommertrio idag. Burde nok vært mer..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6minutter i overtid. Latterlig dommertrio idag. De forklarte det fint på Sport HD. 3 min for Almunia, 30 sek per bytte og 30 sek for mål. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6minutter i overtid. Latterlig dommertrio idag. Hva Faen!? Du er faen meg latterlig skal jeg si deg, Almunia lå nede i et kvarter! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6minutter i overtid. Latterlig dommertrio idag. Å? Fått med deg alle stoppene i spillet du? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6minutter i overtid. Latterlig dommertrio idag. Latterlig dommertrio, men 6 min overtid er det ingenting i veien med. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vell, jeg sitter å håper på Uavgjort. Men er ikke meg imot en Arsenal seier eller, siden jeg ikke ser på Arsenal som konkurenter til ligagullet. Almunia har tydeligvis spilt bra ifølge kommentarorene. Har nettopp begynt å sett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gi nå DanielZu litt tid til å ta inn alle inntrykkene! Ikke så lett! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 6minutter i overtid. Latterlig dommertrio idag. Å? Fått med deg alle stoppene i spillet du? Han må nok ta av seg de Scouser-brillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå