sk1rty Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tror ikke United greier å ta en eneste medalje i år jeg, har mistet helt håpet for laget... Går jo nesten i oppløsning av skadene som har vært... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dette her må SAF ta mye av skylden for med en idiotisk taktikk. Dommerne må ta skylden for å fratatt oss scoring og et straffesparkl. Richardson og VDS må ta mye av skylden for 1-0. Måtte bare dele ut litt skyld her. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Portsmouth 2-0 Manchester U Nok sagt.... EDIT: Selvmål også ja... Endret 7. april 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fy faen er det mulig. Dette skal IKKE skje, spesielt ikke på en dag hvor Chelsea har vunnet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 EN TIL! EN TIL! gogogogog Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 90 2 - 1 O'SHEA. Solskjær skyter og James gir en svak retur. John O'Shea setter inn returen fra kloss hold. Gi oss ETT forbanna poeng nå!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 2-1! Så jævla nærme vi var på slutten! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Vi taper fortjent. Pompey er et veldig godt hjemmelag og vi var slitne. Som jeg har sagt mange ganger. Vinner Chelsea resten så tar dem serien. Nå håper jeg Fergie tar skikkelig tak i dette. Gi gutta bakover sveis. Det var mange som gikk for halv maskin i dag. Går vi ut mot Roma på Tirsdag så er vi inne i den negative trenden alle underskudd fans håper på. Chelsea har ikke tapt i serien på pokker så lenge og det ser ikke ut som de gjør det heller. Vi har 6 kamper igjen. Vi må antageligvis vinne 5 av dem Endret 7. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Faens ****** som har sagt at det bare er å spasere seg til seriegull. Var dette svar nok eller? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis United taper resten av kampene sine, og Chelsea gjør det samme (bortsett fra kampen mot United), og Liverpool vinner resten av kampene sine - så har alle disse lagene like mange poeng... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sjønner ikke hvordan Ferdinand og VDS klarte det mesterstykket der jeg. At en av verdens beste forsvarspillere skal kunne sette ballen i eget mål. Skuffende. Hele laget jobbet bra de siste 3 minuttene, det skal de ha. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ferdinand gjorde selvmål? Hva faen skjedde der ute? Jeg er ikke fan av ManU, men makan til uflaks skal man lenge lete etter... Men AF er litt skyldig han og... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Det måtte komme, forstår ikke at folk mener at serien er avgjort... Endret 7. april 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Men hva driver SAF med taktikken,det ødela mye i dag... Richardson må jeg si ikke er bra nok for A-laget... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Disse forbanna "ekspertene" skal være så raske med å trekke konklusjoner. Det blir bare så feil... Virker som United er avhengig av Ronaldo til tider, når ikke han får det til får ikke laget det til... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Man kan vel si at det er sannsynlig at Chelsea får "seriefinalen" sin da. Kommer til å bli "too close for comfort" dette her er jeg redd. Endret 7. april 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jævla surt tap i dag. Ekstrem sløsing av sjanser foran en god James.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå