Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Giggs inn jaja... har ikke akkurat vært worldclass i det siste.. Nop tror neppe det var byttet vårt, men hva skjer med Tevez - Benksliter er'n jo nå fortia! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå må kampen snu! To tre mål av Giggs nå bare for at salomo skal få spise orda sine Det gjør jeg gjerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Der hadde det vært greit med rødt til Gallas, jævlig unødvenig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Spilte vel 75 minutter av forrige kamp G... Så... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da var det 1-1 i feildømte straffesituasjoner også gitt. Dette er en horribel kamp. Skulle vært 2-2... men vi scorer jo ikke på en dritt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Edit Endret 8. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har troa på Tevez idag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da var det 1-1 i feildømte straffesituasjoner også gitt. Dette er en horribel kamp. Skulle vært 2-2... men vi scorer jo ikke på en dritt.Nasri skulle ikke hatt straffe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Spilte vel 75 minutter av forrige kamp G... Så... Det var jo veldig mye iløpet av en hel sesong, ikke ko å si at Tevez ikke er tredjevalget? Det er han, men i slike kamper hvor vi sliter med å skåre så burde Tevez komme, se der - Fergie hørte på meg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 keeperbytte....da banker vi inn 3-4mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 keeperbytte....da banker vi inn 3-4målJa, dette er absolutt siste mulighet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikke når de bytter innpå en bedre keeper ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Han er kald! Satser på at det er tingen! Vanskelig å hoppe inn i mål for 10 minutter! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikke når de bytter innpå en bedre keeper ^^ Ingen tar den seriøst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Where is God? Ronaldo på topp for min del. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, dette går ikke. Vi sløser med alt, dårlige pasninger, dårlige avslutninger..dårlig alt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Etter min mening kan vi se langt etter ligagullet denne sesongen. Jeg sier ikke dette kun fordi vi ligger 5 poeng bak, selv om det er en av grunnene. Vi setter ikke sjansene våre, forsvaret er latterlig dårlig og atpåtil taper vi mot et Arsenal lag som ikke bare er det dårligste vi har sett på flere år, og det er i tillegg uten deres beste spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fuck me. Da går jeg under jorden og spiller Fifa i minst to timer. Cya. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fy Faen! Forsvaret vårt rygger jo hele fucka veie jo! Fuck me. Da går jeg under jorden og spiller Fifa i minst to timer. Cya. Ditcher.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 RAFAEL!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå