Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det ikke norsk kommentator på Canal+ HD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Park har vært strålende syns nå jeg. Svakt dommer så langt. Masse 100% sjanser,gleder meg til 2.omg, Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Foretrekker Tevez fremfor Nani... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 FY FAEN! Jeg glemte seff kampen - forsov meg! Faen! Hva er det som har skjedd? Hvor mye er det? Hva har skjedd med Ronaldo? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 FY FAEN! Jeg glemte seff kampen - forsov meg! Faen! Hva er det som har skjedd? Hvor mye er det? Hva har skjedd med Ronaldo? Arsenal 1-0 Man Utd Nasri scorte på corner, etter en dårlig klarering av Berba... Ellers har vi vært bedre. Fortjent å lede, men spissene har ikke tatt vare på mulighetene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Berba burde ihvertfall ikke ut. Han er utrolig viktig både med tanke på assists, og som goalgetter. Berba har en fantastisk ro med ballen, og velger riktig løsning nesten hver gang. Tevez er god, men vi har allerede Rooney som er en veldig lik spillertype, bare litt bedre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jepp, Berba kan være farlig i andre omgang. Han kan score mål når som helst, og ha herlige assists. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi sliter bakover. Lenge siden jeg har sett Rio gjøre en så svak kamp. Kanskje Fletcher kan gjøre noe med midtbanen vår? Blir vanskelig det da Fletcher ikke er på benken. Synes ikke midtbanen har vært så aller verst. Det er i forsvaret og på topp United sliter. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som har en bra stream? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Rooney har hatt noen sjanser han burde ha scoret på. Spesielt den hvor han skyter over fra 10 meter... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Så klareringen til Berba i reprise nå... Fy faen.... Jaja, satser på en frisk 2.omgang Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Han har vært veldig god for oss i det siste, og har ikke gjort det dårlig i dag heller. Selv når han ikke scorer eller assisterer så pleier han å gjøre noe bra i det oppbyggende spillet før det blir mål. Veldig mange gode pasninger, og som tidligere sagt, han velger nesten alltid riktig løsning. En utrolig intelligent spillertype. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Så klareringen til Berba i reprise nå... Fy faen.... Jaja, satser på en frisk 2.omgang Det var en herlig assist da... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Arsenal 1-0 Man UtdNasri scorte på corner, etter en dårlig klarering av Berba... Ellers har vi vært bedre. Fortjent å lede, men spissene har ikke tatt vare på mulighetene. På nettavisen sto det at Arses burde leda, men av en eller merkelig grunn hadde vi 6 store sjanser mot Arse sine 3. Typisk Berba - Selge han Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 LOL Da stikker eg Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 FITTE!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Helvette dette er surt. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 noen som har stream? cd er klikk, sitter paa ps3 pga pc klikket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå