Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er du ikke alene om. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hihi..kaller Anderson for Denilson Godt at du noe å glede deg over da. Er bare forball da...Eg dauer ikke om det blir tap Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hihi..kaller Anderson for Denilson Godt at du noe å glede deg over da. Er bare forball da...Eg dauer ikke om det blir tap Ok. Vi har med andre ord en annen oppfatning av laget vårt. Taper vi idag mot det drittlaget så kommer jeg til å kjøpe Gears of War 2 på impuls og trøstespille hele helga. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ligger under med 1 mål...ikke 12. Må ikke ta alt så tungt..enda. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Får håpe vi fortsetter der vi slapp i 1. omg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ligger under med 1 mål...ikke 12. Må ikke ta alt så tungt..enda. I en toppkamp for svarte. Mot et Arsenal-lag som vi skal slå. Taper vi mot dette Arsenal-laget som mangler mange av de beste spillerne så blir det svart for meg. Og snytt for straffe, jaja. Det vanlige. Da kaster jeg meg på bussen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Om Stoke vinner over Arsenal, skal faen vi gjøre det også! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fy faen... Det der var straffe (mot Clichy)... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ligger under med 1 mål...ikke 12. Må ikke ta alt så tungt..enda. I en toppkamp for svarte. Mot et Arsenal-lag som vi skal slå. kampene skal som kjent spilles først...Resultatene er ikke gitt på forhånd..uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dommere har sluttet å dømme på hands! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Burde ha skjønt det, er tross alt Howard Webb som dømmer. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Imponert over Anderson og Park i dag. Håper Ferguson skjeller ut Ferdinand og Vidic. Makan til elendig stopperspill har jeg ikke sett. Vi snur dette og vinner 1-3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi fortjener å lede. Vi skapte mer, spilte bedre, og de får et flaksemål... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Burde ha skjønt det, er tross alt Howard Webb som dømmer. Syns ikke vi skal klage for mye på Webb i dag. Mange avgjørelser har gått vår vei. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Vi sliter bakover. Lenge siden jeg har sett Rio gjøre en så svak kamp. Kanskje Fletcher kan gjøre noe med midtbanen vår? Endret 8. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 FÅ inn Nani og Tevez inn. Park og evt Berba ut. Carrick og Anderson har vært strålende idag, bare forsvaret vårt som er sugent. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi fortjener å lede. Vi skapte mer, spilte bedre, og de får et flaksemål... Ikke enig. Men håper selvfølgelig at United vil snu dette, selv om det ser mørkt ut. Men 45' igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Almunia skulle ha hatt gult kort på tilbakespillet... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Tanker om 1. omgang: 1. Jeg fatter ikke hva som skjer når Arsenal får lagt inn i feltet. Hvor er Vida og Ferdinand? De kommer jo til avslutning hver jævla gang. Forsvaret generelt har vært sugent i dag. 2. Ikke bare symptomatisk for første omgang, men også for hele sesongen: Vi må SCORE på sjansene våre. Jeg fatter ikke hvorfor vi bommer så mye. Vi har noen av verdens beste spillere, men sjanseutnyttelsen har vært elendig i år. 3. Surt å ligge under, og jeg synes ikke Arsenal har vært stort bedre enn United. 4. Offensivt har spillet vært greit nok, men vi må score! Endret 8. november 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 FÅ inn Nani og Tevez inn. Park og evt Berba ut. Carrick og Anderson har vært strålende idag, bare forsvaret vårt som er sugent. Tevez og Nani må inn, men synes at Park har spilt godt. Hvis vi fortsatt ligger under etter ca. 70 minutter, kan vi sikkert bytte ut Neville og få inn Tevez/Nani. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå