NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ingen Fletcher idag? wtf Anderson og Carrick over Fletcher imo HELVETE. Forsov meg idag igjen for faen, hore. Enda 20minutter til kampstart? Jeg er student så jeg har selvsagt ikke Canal+. Kom nettopp ut av dusjen og hiver innpå noen skiver nå. Så må jeg løpe til bussen. Med de lagene der er jeg skuffet hvis det ikke blir tre poeng idag, så ærlig skal jeg være. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ingen Fletcher idag? wtf Anderson og Carrick over Fletcher imo HELVETE. Forsov meg idag igjen for faen, hore. Enda 20minutter til kampstart? Synd Fletcher ikke er med, men helt enig Anderson og Carrick fremfor Fletcher. 10 min igjen til kamp. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er glad Nani ikke er i startoppstillingen. Klassiksk oppgjør, som kommer til å prege kampen mye! Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen med en brukbar stream til kampen? Får ikke myp2p.eu oversikten til å funke Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen med en brukbar stream til kampen? Får ikke myp2p.eu oversikten til å funke http://www.mondaix.com/details.php?match=n...nchester+United Du må ha sopcast installert, eller tvants/tvu. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Statistikk: Manchester United har scoret i hver kamp siden 1-0-tapet mot Bolton i november i fjor. Det blir nok mål på oss i dag også! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 TILBAKESPILL! Det skulle ha vært kort... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nydelig spill av Siilvestre... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Herlig spill der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Berbatov; Kongen av offsidemål? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Omg, nesten av dansken. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Der skulle Rooney putta! Arghh Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Rooney da!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det der skulle ha vært mål, Rooney... Herlig spill av hele laget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Huff, der skulle vi hatt 0-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Mange sjanser har det ivertfall vært. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jaja. Det ble stream på meg. Glemte lommeboka hjemme da bussen kom. Mulig jeg stikker ned i pausen. Men fy faen da Rooney, hva faen gjør du egentlig på trening? TYPISK storkamp-United. Brenner sjanser som faen i førsteomgang, blir pult i andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå