Nutjob Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fy faen jeg er død. Klarer ikke sove, er så spent og nervøs samtidig. Og nå klarer jeg sikkert ikke stå opp før kampen begynner heller. MAN! du er ikkje den einaste som er vaken..sit å spela cs for å dra ut tiden xD Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 du er ikkje den einaste som er vaken..sit å spela cs for å dra ut tiden xD Kvifor gjer du det og ikkje noko fornufteg? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har spilt for mye Gears of War 2, og gidder ikke mer. Men er bare ikke trøtt nok, vurderer å gjøre det samme som i fjor ja. Bare være våken, fordi det ser ikke så lyst ut akkurat nå. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 du er ikkje den einaste som er vaken..sit å spela cs for å dra ut tiden xD Kvifor gjer du det og ikkje noko fornufteg? cs er fornuftig ferdig no da..trur eg skal få litt blund på auga før eg skal sjå kamp, deretter jobb kl.16-22.00 yippi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Heldiggris. Men så lenge Utd ikke taper i morgen er jeg fornøyd egentlig, seier hadde vært maaagisk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi scorer innenfor de første 15 minuttene, dermed scorer Arsenal sent i omgangen og kampen ender 1-1. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi scorer innen halvtimen, deretter scorer vi på en kontring mot slutten. 0-2! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Irriterande greier. Jobb frå 14 i dag, med litt reisetid og sånn i tillegg, så kampen får eg nok ikkje sett. Håper virkelig på å få servert gode nyheiter når kampen er ferdig, men eg trur nok ikkje det blir walkover sjølv om arsenal manglar nokre spelarar. Det er jo ofte sånn at ein får ut litt ekstra i møta med rivalane. Og som Points sa, så hadde det vore typisk om eit svekka Arsenal-lag spelte over evne. Eg syns også det har mangla det lille ekstra dei siste kampane. For eksempel så kan vi nok neppe spele på samme måten i forsvar som vi gjorde mot Hull, sjølv om at Arsenal viste litt scoringsvegring mot Fenerbache, så har dei mange spelarar som kan score mål. Håpar sjølvsagt vi kan utnytte at Arsenal har nokre av dei faste ute og eg bryr meg fint lite om vi slår dei med eller utan det beste laget på bana. Det er det laget som avsluttar sesongen med flest poeng som vinner PL og om ein slo skadeskutte eller toppa lag på vegen dit, betyr akkurat det samme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 I dag blir det dessverre Live på vg som underholder meg Skolearbeid i dag.... Sånn går det når man ser kamper midt i ukene og driter i skolen! Da bygger det seg opp! Satser på seier i dag! 2-0 tror eg er fullt mulig! Tror ikke årets Arsenal klarer å heve seg såpass at de er en stor trussel! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Faen! Jeg fant nettopp ut at Kanal 5 (dk) ikke funker her... Helvete Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Van der Sar, Neville, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Anderson, Carrick, Park, Rooney, Berbatov Subs: Kuszczak, Giggs, Nani, Rafael Da Silva, O'Shea, Evans, Tevez _________________________________________________________ Almunia, Sagna, Gallas, Silvestre, Clichy, Walcott, Fabregas, Denilson, Nasri, Diaby, Bendtner Subs: Fabianski, Toure, Vela, Ramsey, Song Billong, Wilshere, Djourou Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Og laget er: VDS Neville - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson - Park Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gl folkens. Skjelver her, broren som er Arsenal supporter er hjemnme. Og en til Arsenal supporter her, men heldigvis en til Utd. Vi skal vinne denne kampen, come on boys. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har tro på seier i dag. Arsenal er relativt svekket med en del skader, så jeg tror det går, selv om det er borte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Akkurat det samme laget jeg tippet, starter! Men gleder meg nå! Halv time igjen! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gledelig å se at Adebayor og Van Persie er ute! Dette tar United. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ingen Fletcher idag? wtf Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Selv om de har spissene ute, stiller de med et godt lag. Vi skal ikke undervurdere dem. Ingen Fletcher idag? wtf Han var litt skadet før kampen. Er nok grunnen til at han ikke er med. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 HELVETE. Forsov meg idag igjen for faen, hore. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ingen Fletcher idag? wtf Anderson og Carrick over Fletcher imo HELVETE. Forsov meg idag igjen for faen, hore. Enda 20minutter til kampstart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå