banansplitt™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så du mener at Bendtner/Vela er bedre enn Adebayor/van Persie? Nei, det har jeg aldri sagt. Det jeg sier er at det er typisk om Arsenal nå plutselig blir bedre enn om de skulle stilt med sitt beste lag. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Uansett er en ting helt sikkert i min bok, nemlig at Fletcher skal spille i morgen hvis han er fit. At vi skal "vente på at Anderson gjør det bra igjen" er latterlig i en erkerival-kamp på Emirates. Fletch er i sin livs form Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så du mener at Bendtner/Vela er bedre enn Adebayor/van Persie? Nei, det har jeg aldri sagt. Det jeg sier er at det er typisk om Arsenal nå plutselig blir bedre enn om de skulle stilt med sitt beste lag. Jepp, skjønner. Men egentlig burde vi slå dem. Når Fulham, Hull og Stoke har gjort det, hvorfor skal ikke vi? Uansett vil dette bli en stor kamp. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen andre som gleder seg til kampen idag? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen andre som gleder seg til kampen idag? Neh. Lurer på om jeg skal droppe kampen og heller se på Våg Vipers spille. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dere er på det nivået ja, skjønt Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har en litt uggen feeling, også er jeg usikker på om jeg får sett den... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Så du mener at Bendtner/Vela er bedre enn Adebayor/van Persie? Nei, det har jeg aldri sagt. Det jeg sier er at det er typisk om Arsenal nå plutselig blir bedre enn om de skulle stilt med sitt beste lag. Jepp, skjønner. Men egentlig burde vi slå dem. Når Fulham, Hull og Stoke har gjort det, hvorfor skal ikke vi? Uansett vil dette bli en stor kamp. fordi lag som Fulham, Hull og Stoke er lag arse undervurderer Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 er e tilli kamp i mprra? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg tror dere som tenker det blir lett kamp kommer til å føle dere litt dumme eller deppa i morgen. Jo, kanskje vi vinner, men lett kamp på Emirates mellom Wenger og Fergie? Nope. Kan se for meg 1-1, men håper på 0-1 til oss. Tror det blir litt spesiell målscorer for oss i morgen; kanskje en Evra eller Park. er e tilli kamp i mprra? HØ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 er e tilli kamp i mprra? 13.45 Tidligkamper kan brenne. Heller 17.00 på en søndag når det er storkamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 er e tilli kamp i mprra? 13.45 Tidligkamper kan brenne. Heller 17.00 på en søndag når det er storkamp. Nja, etter i fjor på Emirates klager jeg ikke. Men skjønner poenget ja. Ingen av våres toppkamper mot Pool, Chelsea og Arsenal nå har vært vanlige 17.00 på en søndag enda, litt irriterende. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er så jævla tidlig på morran også. Jeg holdt på å forsove meg til Everton-kampen. Den begynte vel 13.15? Våknet kl. 1. Da var det å hive seg i dusjen, og så løpe ned til bussholdeplassen for å ta buss til sentrum. Nevnte jeg at jeg er et ekstremt B-menneske? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Amen Nighty. Hater sænne kamper. fan må tidlig opp da. men men. bra kamp i mårra. 1-3. selvom jeg er fornøtd med uavgjort. men tror jeg skal vurdere og kvelde jeeg. var skiklelig kons og skrive nå. riktig god kveld gutter. og god kamp i mårra Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Æsj, jeg kommer aldri i livet til å klare å stå opp tidsnok. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er så jævla tidlig på morran også. Jeg holdt på å forsove meg til Everton-kampen. Den begynte vel 13.15? Våknet kl. 1. Da var det å hive seg i dusjen, og så løpe ned til bussholdeplassen for å ta buss til sentrum. Nevnte jeg at jeg er et ekstremt B-menneske? 13.00 var Everton, DET var stress. Men 13.45 for en vanlig kamp er jo helt greit, stå opp 13.00 eller noe også er man nesten der. Men 13.45 for toppkamp, du kommer deg nesten ikke inn i det før nærmere pause føler jeg. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 soundamia har lært av night klarer faen ikke la vere skrive i fylla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fy faen jeg er død. Klarer ikke sove, er så spent og nervøs samtidig. Og nå klarer jeg sikkert ikke stå opp før kampen begynner heller. MAN! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå er jeg bekymret for kampen, er helt våken, og jeg har ingen vekkeklokke tilstede! What to do! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå