IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper ikke det eg heller...men tror nok han kommer til å slippe inn... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det står på united.no at Fletcher er usikker til kampen.Da vil jeg heller se Anderson i stedet for en litt skadet Fletcher. Helt enig, Nani har skuffet veldig i det siste (Bortsett fra innleggene hans da ) Tipper 0-2 eller 1-2 på lørdag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vil helst at vi scorer først. Tror at vi greier å holde på ledelsen ut kampen. Det har vi ikke greid mot Pool og Chelsea. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis vi slipper inn mål så tror jeg ikke det er så galt å slippe inn først, men det bør bli så tidlig som mulig. Vi har det med å vekkes av sånne ting. Vi yter bra under press. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) "Manchester United's Paul Scholes is back to light training and may make his comeback against Spurs on 13 December. Darren Fletcher (knee) is a doubt, Gary Neville returns and Wes Brown is out. " Herlige nyheter om Scholes, on schedule ihvertfall Det hadde vært seriøst synd for min del om Fletcher igjen ikke skal spille i store kampene som han ikke gjorde på Anfield etter å ha spilt så bra. Håper faktisk han starter og at Anderson kommer inn senere. Kan jo alltid være vi stiller med alle 3; Carrick Fletcher og Anderson bak Ronaldo, Wazza og Berba. Men vi får se. Ellers er høyreback ikke noe å diskutere egentlig, synd at Browny er ute men Neville skal starte; Rafael skal være glad at han er på benken i en så stor kamp egentlig Endret 7. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Blir det blå drakter på oss igjen i morgen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det spiller ingen rolle for min del, begge er United-drakter, begger er fine Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvit tror jeg. Men har ikke Arsenal hvite shorts? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Blir nok blå drakter på oss imorgen. I 06/07 stilte vi med de blå tredjedraktene istedetfor de hvite andredraktene på Emirates. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvit tror jeg. Men har ikke Arsenal hvite shorts? Ja, det passer vel best med blå drakter da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Veldig rart egentlig, jeg har null nerver... Tror dette blir lett (bank i bordet). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så mange skader som Arsenal har, så burde dette være lett match. Likevel stiller Arsenal med et brukbart lag, og selv om vi er favoritter, kan de nok gi oss kamp. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Veldig rart egentlig, jeg har null nerver... Tror dette blir lett (bank i bordet). Samma her, alt er chill, ingen nerver Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så mange skader som Arsenal har, så burde dette være lett match.Likevel stiller Arsenal med et brukbart lag, og selv om vi er favoritter, kan de nok gi oss kamp. Liverpool stilte med et (på papiret) betydelig dårligere mannskap enn oss på Anfield, så hvordan det gikk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den gang hadde vi ikke Ronaldo. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den gang hadde vi ikke Ronaldo. Og Fergie dreit seg virkelig ut på det taktiske. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror faktisk, at det blir vanskeligere jo dårligere lag Arsenal stiller. Det er min teori. 1-1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så du mener at Bendtner/Vela er bedre enn Adebayor/van Persie? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror faktisk, at det blir vanskeligere jo dårligere lag Arsenal stiller. Det er min teori. 1-1 Det kan godt hende, vi må jo ikke bli for "overlegne" i spillet, det er nok ikke så lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå