Limbeck Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Maradona. Et av mine barndoms idol. Det er morro å se at han har kommet seg etter alt helvete han har vert igjennom. Han ser da bra ut nå. Slik han alltid har sett ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 tc47: Vi må tippe morgendagens resultat! Arsenal 0-2 Man Utd! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg fikk den forrige rett btw, så nå leder jeg vel en del over deg? Er så vanskelig å tippe resultatet av kampen i morgen. Vil vinne så utrolig mye, men det blir så vanskelig. Tror jeg skal tippe Arsenal 0 - 1 Utd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Joda. Du fikk den riktig! Du leder 3-1 nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Brown er ikke klar etter skaden. Hvem burde spille på høyre? Rafael eller Neville? Selv synes jeg Neville burde spille. Han har mer rutine, og synes uansett at Rafael er litt for ung til å spille mot Arsenal. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Neville helt klart. Rafael har sin styrke fremover på banen. Bakover er han for veik og urutinert. Tipper 2-1. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Silvestre er usikker foran møtet med gamleklubben. Hadde vært kult å se hvordan han spiller mot oss. Endret 7. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Soleklart Neville. Å spille med Rafael mot Arsenal ville vært galskap. Endret 7. november 2008 av Aye Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det står på united.no at Fletcher er usikker til kampen. Da vil jeg heller se Anderson i stedet for en litt skadet Fletcher. Lenke til kommentar
Spamdex Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror Neville starter kampen. Håper også at Anderson starter i stedet for Fletcher. Lenge siden Anderson har fått vist seg skikkelig fram nå Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror Neville starter kampen.Håper også at Anderson starter i stedet for Fletcher. Lenge siden Anderson har fått vist seg skikkelig fram nå Anderson spilte jo mot Hull? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noe sånt hadde vært greit: VDS Neville - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani/Park Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jepp, og Park burde spille fremfor Nani. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvem dømmer i helga? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det blir 1-3 til oss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Håper VDS ikke slipper inn mål. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bra. Den beste dommeren for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå