Maynard James Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Langt ifra en keepertabbe. Var enkelt å greit en klasseavslutning fra McDonald. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kamp mot Arsenal nå. Hvordan skal laget se ut? Selv tror jeg noe sånn som dette: VDS Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher/Anderson - Nani Berbatov - Rooney Kan ikke bestemme meg for sentrale midtbanen. Carrick har akkurat kommet tilbake fra skade, og trenger spilletid. Fletcher og Anderson er to veldig gode spillere. Vanskelig å holde en av dem ute. Synes også at Tevez burde starte på benken. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nani er, for å si det rett ut, en utrolig dårlig fotballspiller. Jeg synes korttidshukommelsen til folk i denne tråden er fantastisk, er det ikke en jævel her som husker hvordan Ronaldo holdt på i nesten tre år? Nani er jo pokker meg ikke i NÆRHETEN en gang... Å kalle målet til Celtic for en keepertabbe er jo like dumt, synes heller vi skal skylde på McDonald for et glimrende mål og det var jo stort sett det eneste de gjorde den kampen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Anderson og Fletcher kan gjerne spille sammen mot Arsenal. Jeg tror hvertfall Anderson starter. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Neville dukker nok opp på Immigrants stadium Tror også Anderson og Carrick blir å se i 11ern Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nani er, for å si det rett ut, en utrolig dårlig fotballspiller. Jeg synes korttidshukommelsen til folk i denne tråden er fantastisk, er det ikke en jævel her som husker hvordan Ronaldo holdt på i nesten tre år? Nani er jo pokker meg ikke i NÆRHETEN en gang... Korrekt. Ronaldo viste ihvertfall at han hadde potensiale. Masse ukloke valg og veldig ego, men man så ihvertfall potensialet. Hos Nani ser man ikke et lite talent engang. Skulle trodd han aldri hadde spilt fotball før. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Points ro ned nå. Jeg har veldig sansen for Nani. Liker godt løpene hans. Noen dårlige valg her og der må da man kunne tåle? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nani har talent, men fotballforståelsen er på lik linje som en lilleputt-spiller. Håper det bedrer seg etter hvert. Fyren trener da tross alt med spillere som Paul Scholes og Michael Carrick på Carrington hver dag, så det bør da endre seg.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hos Nani ser man ikke et lite talent engang. Skulle trodd han aldri hadde spilt fotball før. Lurer kanskje på om dette er tingen for deg? Endret 6. november 2008 av Manx Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kamp mot Arsenal nå. Hvordan skal laget se ut?Selv tror jeg noe sånn som dette: VDS Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher/Anderson - Nani Berbatov - Rooney Kan ikke bestemme meg for sentrale midtbanen. Carrick har akkurat kommet tilbake fra skade, og trenger spilletid. Fletcher og Anderson er to veldig gode spillere. Vanskelig å holde en av dem ute. Synes også at Tevez burde starte på benken. Carrick og Fletcher bør starte, men går greit om Anderson starter, men han har ikke vært seg selv denne sesongen. Men hvordan du kan velge Nani fremfor Park på venstrekanten er for meg et stort mysterium. Jeg følger meg rimelig sikker på at Park starter på lørdag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg skulle akkurat til å si det samme. Park starter, ikke Nani. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Kamp mot Arsenal nå. Hvordan skal laget se ut?Selv tror jeg noe sånn som dette: VDS Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher/Anderson - Nani Berbatov - Rooney Kan ikke bestemme meg for sentrale midtbanen. Carrick har akkurat kommet tilbake fra skade, og trenger spilletid. Fletcher og Anderson er to veldig gode spillere. Vanskelig å holde en av dem ute. Synes også at Tevez burde starte på benken. stort sett enig. Blir nok carrick-anderson på midt. Men hvorfor har du valgt nani foran Park på venstresiden? EDIT: AHH, 2 før meg Endret 6. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvorfor skal egentlig Fletcher benkes? Han er jo en av formspillerne våre. Skal ikke se bort ifra at han blir benket, men da er det ikke fortjent. For han har spilt mye, mye bedre enn Anderson denne sesongen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvorfor skal egentlig Fletcher benkes? Han er jo en av formspillerne våre. Skal ikke se bort ifra at han blir benket, men da er det ikke fortjent. For han har spilt mye, mye bedre enn Anderson denne sesongen. er usikker på akkuratt den. Fletcher er i form, men anderson er en bedre spiller på en god dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 At Anderson ikke har vært en høydare så langt i år tror jeg vi kan takke OL for, men har jo sett at i de siste kampene han har starte så har det begynt å ligne på noe. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvorfor skal egentlig Fletcher benkes? Han er jo en av formspillerne våre. Skal ikke se bort ifra at han blir benket, men da er det ikke fortjent. For han har spilt mye, mye bedre enn Anderson denne sesongen. er usikker på akkuratt den. Fletcher er i form, men anderson er en bedre spiller på en god dag. Hmm, ja så klart, vi får se hvem Ferguson velger på lørdag. Kanskje blir det Fletcher og Anderson? Anderson må jo få sjansen til å herje med Fabregas, igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nani liker å spille mot Arsenal. Tror han får starte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvorfor skal egentlig Fletcher benkes? Han er jo en av formspillerne våre. Skal ikke se bort ifra at han blir benket, men da er det ikke fortjent. For han har spilt mye, mye bedre enn Anderson denne sesongen. er usikker på akkuratt den. Fletcher er i form, men anderson er en bedre spiller på en god dag. Hmm, ja så klart, vi får se hvem Ferguson velger på lørdag. Kanskje blir det Fletcher og Anderson? Anderson må jo få sjansen til å herje med Fabregas, igjen. Elsker tunnelfinta Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Van Persie skal vel ikke spille til lørdag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Van Persie skal vel ikke spille til lørdag? Nope, ikke Ade heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå