Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamp mot Arsenal nå. Hvordan skal laget se ut?

Selv tror jeg noe sånn som dette:

 

VDS

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Fletcher/Anderson - Nani

Berbatov - Rooney

 

Kan ikke bestemme meg for sentrale midtbanen. Carrick har akkurat kommet tilbake fra skade, og trenger spilletid. Fletcher og Anderson er to veldig gode spillere. Vanskelig å holde en av dem ute. Synes også at Tevez burde starte på benken.

Lenke til kommentar
Nani er, for å si det rett ut, en utrolig dårlig fotballspiller.

 

Jeg synes korttidshukommelsen til folk i denne tråden er fantastisk, er det ikke en jævel her som husker hvordan Ronaldo holdt på i nesten tre år? Nani er jo pokker meg ikke i NÆRHETEN en gang...

 

 

Å kalle målet til Celtic for en keepertabbe er jo like dumt, synes heller vi skal skylde på McDonald for et glimrende mål og det var jo stort sett det eneste de gjorde den kampen.

Lenke til kommentar
Nani er, for å si det rett ut, en utrolig dårlig fotballspiller.

 

Jeg synes korttidshukommelsen til folk i denne tråden er fantastisk, er det ikke en jævel her som husker hvordan Ronaldo holdt på i nesten tre år? Nani er jo pokker meg ikke i NÆRHETEN en gang...

Korrekt. Ronaldo viste ihvertfall at han hadde potensiale. Masse ukloke valg og veldig ego, men man så ihvertfall potensialet.

 

Hos Nani ser man ikke et lite talent engang. Skulle trodd han aldri hadde spilt fotball før.

Lenke til kommentar
Kamp mot Arsenal nå. Hvordan skal laget se ut?

Selv tror jeg noe sånn som dette:

 

VDS

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Fletcher/Anderson - Nani

Berbatov - Rooney

 

Kan ikke bestemme meg for sentrale midtbanen. Carrick har akkurat kommet tilbake fra skade, og trenger spilletid. Fletcher og Anderson er to veldig gode spillere. Vanskelig å holde en av dem ute. Synes også at Tevez burde starte på benken.

 

Carrick og Fletcher bør starte, men går greit om Anderson starter, men han har ikke vært seg selv denne sesongen. Men hvordan du kan velge Nani fremfor Park på venstrekanten er for meg et stort mysterium. Jeg følger meg rimelig sikker på at Park starter på lørdag.

Lenke til kommentar
Kamp mot Arsenal nå. Hvordan skal laget se ut?

Selv tror jeg noe sånn som dette:

 

VDS

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Fletcher/Anderson - Nani

Berbatov - Rooney

 

Kan ikke bestemme meg for sentrale midtbanen. Carrick har akkurat kommet tilbake fra skade, og trenger spilletid. Fletcher og Anderson er to veldig gode spillere. Vanskelig å holde en av dem ute. Synes også at Tevez burde starte på benken.

stort sett enig. Blir nok carrick-anderson på midt. Men hvorfor har du valgt nani foran Park på venstresiden?

 

EDIT: AHH, 2 før meg :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Hvorfor skal egentlig Fletcher benkes? Han er jo en av formspillerne våre. Skal ikke se bort ifra at han blir benket, men da er det ikke fortjent. For han har spilt mye, mye bedre enn Anderson denne sesongen.

er usikker på akkuratt den. Fletcher er i form, men anderson er en bedre spiller på en god dag.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal egentlig Fletcher benkes? Han er jo en av formspillerne våre. Skal ikke se bort ifra at han blir benket, men da er det ikke fortjent. For han har spilt mye, mye bedre enn Anderson denne sesongen.

er usikker på akkuratt den. Fletcher er i form, men anderson er en bedre spiller på en god dag.

 

Hmm, ja så klart, vi får se hvem Ferguson velger på lørdag. Kanskje blir det Fletcher og Anderson? :)

Anderson må jo få sjansen til å herje med Fabregas, igjen. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvorfor skal egentlig Fletcher benkes? Han er jo en av formspillerne våre. Skal ikke se bort ifra at han blir benket, men da er det ikke fortjent. For han har spilt mye, mye bedre enn Anderson denne sesongen.

er usikker på akkuratt den. Fletcher er i form, men anderson er en bedre spiller på en god dag.

 

Hmm, ja så klart, vi får se hvem Ferguson velger på lørdag. Kanskje blir det Fletcher og Anderson? :)

Anderson må jo få sjansen til å herje med Fabregas, igjen. :D

Elsker tunnelfinta :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...