Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før kampen ville jeg akseptert 1-1, men ikke nå. Fy faen for et møkkalag Celtic er. Å fansen? Hadde laget mitt spilt slik fotball en hel omgang haddet jeg mest sannsynlig pepet. Jeg blir forbannet over tanken på at vi ikke klarte å slå dem. Å hvor vanskelig er det å slå et innlegg uten og treffe førsteforsvarer? Skulle nesten tro Gary Neville anno 98' slo dem alle.

Enig at det er alt for dårlig kvalitet på innleggene. Alt for mange blir blokkert av en mann som står i veien 3 meter unna og hvis de en gang kommer seg forbi så ender alle opp på første stolpe der det bestandig står en motspiller og klarerer ballen ut. Det samme gjelder cornere, uavhengig hvem som tar det. Ballen dupper ned på første stolpe og blir klarert ut. Litt bedre blir det når vi tar korte cornere. Ronaldo og Nani kan ha gode cornere, men som regel dupper de for fort ned. Er vel en stund siden sist Ronaldo tok en corner nå med tanke på hvor god han er på hodet. Giggs sine blir for svak og ender alltid på første stolpe. Rooney er opp og ned. Carrick har tatt noen og siden han har så bra fot bør kanskje han ta de? Han er jo ikke den beste hodespilleren så. Men Nani blir sikkert bedre på dette området. Og kanskje han til slutt blir like god som Beckham? :D Jeg savner i hvert fall en som kan slå ordentlige innlegg.

Nani hadde ingen god kamp men han lærer han også. Han er bedre nå enn i fjor.

Nani har jo ikke bevist så mye denne sesongen. Et par gode kamper eller noe. Spiller sjelden bra når han får starte. Litt mer positiv når han kommer inn og spiller de 20 siste.

Ellers er det utrolig at Berbatov ikke skårte på overtid.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Hvem syns dere var man of the match igår?

Min mening er Ronaldo, fordi han jobbet hardt og det var viktig for United å prøve langdistanser!

Han holdt for mye på ballen, gikk seg fast, noen dårlige skuddforsøk, dårlige frispark osv...

Jeg syntes at Vidic var banens beste i går, eller en av de to sentralt på midten.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Ronaldo var "man of de siste 30 minutt" for da begynte han å sentre litt! Åpnet opp Celtic flere ganger!

Åsså skjøt han litt... Det var det jo ingen andre som gjorde!

Vel Rooney 2 ganger kanskje, og Giggs 1 gang tror jeg, men Ben Foster sto så langt ute da Celtic scorte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...