Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Amen for det. Får trøste meg med at jeg skal se H&H og Days of our lives i opptak nå. Giggs, Nani, O'shea var forferdelig idag. Giggs skal ha for målet da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Til våren elns tror jeg. Det med at Ronaldo er en klyse, kan vel kanskje være sant. Men jeg kjenner ikke han personlig så jeg vet ikke. Han er ihvertfall verdens beste spiller. Amen for det. Får trøste meg med at jeg skal se H&H og Days of our lives i opptak nå. Giggs, Nani, O'shea var forferdelig idag. Giggs skal ha for målet da Ja, Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 7 kampers karantene for Ronaldo etter videogransking av ''sparket''. Jeg vet det er flere andre som sitter og venter på det. Kan forøvrig si at jeg syns 1-1 var helt greit i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå synes jeg at mitt innlegg burde leses av flere Man Utd supportere, menmen. Alastor is the boss. Ang Ronaldo, så er det ikke mulig å tilgi en slik klyse. No matter what. Legger med fornøyd nå som dere også "bare" klarte uavgjort. Når skal Fulham kampen spilles btw? Har tilgitt han for lenge siden jeg Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 7 kampers karantene for Ronaldo etter videogransking av ''sparket''. Jeg vet det er flere andre som sitter og venter på det. Kan forøvrig si at jeg syns 1-1 var helt greit i dag. Det er lov å drøyme. Hadde det berre skjedd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå synes jeg at mitt innlegg burde leses av flere Man Utd supportere, menmen. Alastor is the boss. Ang Ronaldo, så er det ikke mulig å tilgi en slik klyse. No matter what. Legger med fornøyd nå som dere også "bare" klarte uavgjort. Når skal Fulham kampen spilles btw? Ingen vet. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vi eier Celtic store deler av kampen, bortsett fra siste tredjedel av banen foran målet til Boruc. Synd ikke Ronaldo skyter slik han gjorde på målet mer, uten å treffe McManus eller en annen Celtic-spiller. Nå er vi 99% sikkert videre, og må konsentrere oss om gruppeseieren, som vil si å slå Villareal på bortebane. Når skal Fulham kampen spilles btw? I løpet av denne sesongen regner jeg med. Ikke noen fastsatt dato enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Amen for det. Får trøste meg med at jeg skal se H&H og Days of our lives i opptak nå. Giggs, Nani, O'shea var forferdelig idag. Giggs skal ha for målet da Jepp, veldig bra av han å løpe inn og forvente sjansen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 7 kampers karantene for Ronaldo etter videogransking av ''sparket''. Jeg vet det er flere andre som sitter og venter på det. Tror nok ikke det skjer. Er ikke FA som bestemmer i CL. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Før kampen ville jeg akseptert 1-1, men ikke nå. Fy faen for et møkkalag Celtic er. Å fansen? Hadde laget mitt spilt slik fotball en hel omgang haddet jeg mest sannsynlig pepet. Jeg blir forbannet over tanken på at vi ikke klarte å slå dem. Å hvor vanskelig er det å slå et innlegg uten og treffe førsteforsvarer? Skulle nesten tro Gary Neville anno 98' slo dem alle. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Før kampen ville jeg akseptert 1-1, men ikke nå. Fy faen for et møkkalag Celtic er. Å fansen? Hadde laget mitt spilt slik fotball en hel omgang haddet jeg mest sannsynlig pepet. Jeg blir forbannet over tanken på at vi ikke klarte å slå dem. Å hvor vanskelig er det å slå et innlegg uten og treffe førsteforsvarer? Skulle nesten tro Gary Neville anno 98' slo dem alle. Og dette skjer også på hver jævla corner. Giggs makter ikke overhodet å slå en brukbar corner, der må vi ty til Nani. Når vi får så sykt mange cornere som i denne kampen, må de for enhver pris slås bedre..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har ingenting å si, vi scorer ca på hver vår 300'de corner. Så nå scoret vi mot Hull på corner, dermed må vi vente lenge på neste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Liker dere Manchester United, må dere like Ronaldo. Drit i hva han gjorde om sommeren, livet må gå videre. Så lenge han spiller for klubben vår, er han vår spiller. Vi må like han, uansett hva han har gjort mot oss. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skal ikke få Wayne Rooney til å slå cornere da? Det funket da mot Hull? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er ikke Ronaldo god på corner da? Han er en ganske god hodespiller, men mener at hvis han veldig god på corner så er han verdt mer der enn i boksen? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Joda, det funket mot Hull. Wayne er ikke en utprega hodespiller som er viktig å ha i feltet heller, han legger seg jo gjerne litt utenfor 16-meteren. Han har en fantastisk presis fot, så han kan gjerne slå cornere for min del Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er ikke Ronaldo god på corner da? Han er en ganske god hodespiller, men mener at hvis han veldig god på corner så er han verdt mer der enn i boksen? Jeg vil faktisk påstå at Ronaldo ikke er veldig god på cornere nei; og mye bedre å ha han i feltet. Jeg ville sagt at han er en veldig god hodespiller, ikke ganske Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 1-1 er eitt greitt resultat med tanke på villarreal kampen. Som Aye seier er me 99% sikkert vidare, og med seier mot villarreal er me gruppevinnar. Dog, er det veldig irriterende at me ikkje klarar å sette fleire enn 1 mål. Men det er jo sånt som skjer når me ikkje ein gong klarar å sette innlegg/cornere over førsteforsvarar. Berba sjangsen var og veldig deprimerande. Men men, me kan ikkje alltid få det me vil ha, og i dag er eigentleg eitt perfekt tidspunkt da villarreal rotar borte mot aalborg Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Denne kampen ble akkurat som forventet. Håpet på seier, men regnet med uavgjort. Det var sløv i dag synes jeg. Ingen virket serlig villig til og gjøre noe. Hjalp mye på slutten da byttene kom. Ronaldo virket som var i slag i dag, men skyter for lite. De prøvde på litt for mye fin spill i dag. Det funker ikke når motstander'n ligger med nesten alle i forsvar. Ronaldo burde være glad han ikke ble vist ut i dag. Det sparket var unødvendig. Nå gleder jeg meg til helgen og kampen mot Arsenal. Når vi spiller på vårt kjedeligste spiller vi fortsatt mer morsom fotball el pool. Synes det sier det meste jeg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Giggs gjør alt for mykje feil, samme med O'Shea.. Ville hatt Nani lenger på banen, men med Evra som back og ikkje O'Shea. Håper Fabio blir klar snart, bare O'Shea som dekning for Evra er litt tynt på venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå