Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kommer Pool-idioter her og sier at vi har flaks.

 

Vi fortjente tre poeng i kveld, i motsetning til Pool som trenger dommerhjelp hver gang de er på banen...

 

 

Faktisk.

Som om vi ikke har fortjent 3 poeng i de to siste kampene våre. Se på ting fra et litt bedre perspektiv vær så snill.

 

Fortjente tre poeng i går? Er du blind!?

Lenke til kommentar
Nå kommer Pool-idioter her og sier at vi har flaks.

 

Vi fortjente tre poeng i kveld, i motsetning til Pool som trenger dommerhjelp hver gang de er på banen...

 

 

Faktisk.

Som om vi ikke har fortjent 3 poeng i de to siste kampene våre. Se på ting fra et litt bedre perspektiv vær så snill.

 

Vi scåra i det minste et fair mål

Lenke til kommentar
Nå kommer Pool-idioter her og sier at vi har flaks.

 

Vi fortjente tre poeng i kveld, i motsetning til Pool som trenger dommerhjelp hver gang de er på banen...

 

 

Faktisk.

Som om vi ikke har fortjent 3 poeng i de to siste kampene våre. Se på ting fra et litt bedre perspektiv vær så snill.

 

Dalglish, syns det er dumt av deg å komme inn her bare for å provosere sånn. Men må si en ting; kanskje til og med til å få deg til å slutte å si så mye; jeg er enig at dere fortjente ETT poeng i går. Ja, det var dårlig av dommeren men du er jo enig der og. Så ja, hysj nå :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Nå kommer Pool-idioter her og sier at vi har flaks.

 

Vi fortjente tre poeng i kveld, i motsetning til Pool som trenger dommerhjelp hver gang de er på banen...

 

 

Faktisk.

Som om vi ikke har fortjent 3 poeng i de to siste kampene våre. Se på ting fra et litt bedre perspektiv vær så snill.

Bare gååå!

Alt i alt er jeg fornøyd når Villareal bare greier 2-2 mot "mektige" Aab.

Lenke til kommentar

Sinnsykt dypp på skuddet fra Ronaldo. Synd det ble retur. Uavgjort var fortjent, mange likhetstrekk med Pool's kamp igår, hvor de hadde ballen mye, men fikk et mål mot seg. Rettferdigheten seiret til slutt, å ga begge lagene et mål, dog på noe heldig vis for Pool.

Lenke til kommentar

Jeg er jo her ikke for å provosere. Jeg sier mine meninger, og det er ingen provoserende tanke i det. Virker som det er slik med supporterene her på diskusjon.no. Nekter for alt som er "feil" med eget lag, og hakker ned på andre. Om dere faktisk tenker litt på hva jeg skriver, så har dere skrevet akkurat det samme før. Og dere mener det er rett. Så, jeg snakker faktisk fult ut min mening.

Lenke til kommentar
Sinnsykt dypp på skuddet fra Ronaldo. Synd det ble retur. Uavgjort var fortjent, mange likhetstrekk med Pool's kamp igår, hvor de hadde ballen mye, men fikk et mål mot seg. Rettferdigheten seiret til slutt, å ga begge lagene et mål, dog på noe heldig vis for Pool.

Hvordan kan du mene at uavgjort er fortjent?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg har på en måte tilgitt for Ronaldo for det i sommer. Når han igjen har sverget troskap til klubben og begynner å levere klare bevis på gryende form. For et skudd mannen hadde mot celtic sin målmann, ballen gikk opp og ned og overalt. Keeperen visste ikke hvor han skulle gjøre av seg!

:)

Lenke til kommentar
Jeg har på en måte tilgitt for Ronaldo for det i sommer. Når han igjen har sverget troskap til klubben og begynner å levere klare bevis på gryende form. For et skudd mannen hadde mot celtic sin målmann, ballen gikk opp og ned og overalt. Keeperen visste ikke hvor han skulle gjøre av seg!

:)

Ronaldo var uten tvil banens helt klart beste i dag :)

Lenke til kommentar

Ja denne burde de vunnet! Alt for mye fancy spancy! SKYT! Er jo da det blir mål når Celtic ligger med 17(!) mann innenfor 16 meteren!!!

 

Berba burde satt den på slutten, men tror han blir overrasket over hvor dårlig de to celtic spillerne takler situasjonen! Så han ble litt satt ut...

 

Vel vel, 1-1 funker jo!

 

 

Edit: Enig i at Ronaldo var god, men det var stort sett i andre omgang, og spesielt på slutten! Viser fjorårs takter til tider!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Nå synes jeg at mitt innlegg burde leses av flere Man Utd supportere, menmen. Alastor is the boss.

 

Ang Ronaldo, så er det ikke mulig å tilgi en slik klyse. No matter what.

 

Legger med fornøyd nå som dere også "bare" klarte uavgjort.

 

Når skal Fulham kampen spilles btw?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...