Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er faktisk 100% serriøst når jeg sier at Ronaldo hjelper til der, så godt på han, at han var kun ute etter straffe.

Sier du bare for å prøve å dra fokuset bort fra Gerrard sin filming i går. Foreslår at du roer deg og prøver å komme deg videre i livet

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk 100% serriøst når jeg sier at Ronaldo hjelper til der, så godt på han, at han var kun ute etter straffe.

Sier du bare for å prøve å dra fokuset bort fra Gerrard sin filming i går. Foreslår at du roer deg og prøver å komme deg videre i livet

Det er vel kanskje ikke så lett når man ikke har et? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Oi, Giggs har tatt "sjegget" på brystet:D

Ufortjent at dere ikke tar 3 poeng her. Men men, slik er fotballen.

Blitt sympatisk?

Berbatov som "alltid" er rolig -.-

Lenke til kommentar

Helvete.

Vi hadde fortjent å vinne kampen, men uavgjort er da ikke så galt. Vi er vel videre nå og hvis vi slår danskene hjemme så er vi vel gruppevinnere.

Veldig frustrerende men vi brøt dem ned til slutt og vi var uheldige som vanlig.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk jævlig glad nå etter å ha roet meg ned i 2 min :D Videre er vi ganske sikkert, gruppen vinner vi som Limb sier her hvis vi slår Aab på OT (seff :p) og vi taper ikke en kamp. OG jeg tipper riktig.

Owned, Latias + Aye ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Glad?

Tidenes mest ufortjente uavgjort-resultat?

O'Shea og Giggs er faen så elendige. Ble overasket over at Giggs faktisk gadd å løpe på målet.

Tenk på det. Greit nok, vi fortjente bedre. Men dette var ikke et dårlig resultat. Ingen skader, får et poeng, taper ikke kampen, og Giggsy får første målet sitt denne sesongen. Og O'Shea er bare der sånn at Evra er frisk til kamp på lørdag. Jeg er fornøyd jeg, ikke med selve resultatet når jeg ser på kampen, men alt i alt.

Be happy, Devils :) Emirates på lørdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...