Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 NEEEEI. FY FAEN. VI HAR SÅNN UFLAKS FY FAEN. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er faktisk 100% serriøst når jeg sier at Ronaldo hjelper til der, så godt på han, at han var kun ute etter straffe. Sier du bare for å prøve å dra fokuset bort fra Gerrard sin filming i går. Foreslår at du roer deg og prøver å komme deg videre i livet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) BERBA DU MÅ KØØØØØDE NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Endret 5. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fy faen so nære seieren Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Oi, Giggs har tatt "sjegget" på brystet:D Ufortjent at dere ikke tar 3 poeng her. Men men, slik er fotballen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 BERB! Der skulle vi faktisk ha sikra seieren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 FAEN!!!! Hadde vært så herlig med Berbagoal der. 110% sikker på at Rooney hadde scoret. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er faktisk 100% serriøst når jeg sier at Ronaldo hjelper til der, så godt på han, at han var kun ute etter straffe. Sier du bare for å prøve å dra fokuset bort fra Gerrard sin filming i går. Foreslår at du roer deg og prøver å komme deg videre i livet Det er vel kanskje ikke så lett når man ikke har et? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg og, hadde vært mer forsiktig Wazza. Dårlig av Berba altså. Haster for mye. Chill og putt. FAEN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Oi, Giggs har tatt "sjegget" på brystet:D Ufortjent at dere ikke tar 3 poeng her. Men men, slik er fotballen. Blitt sympatisk? Berbatov som "alltid" er rolig -.- Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Helvete. Vi hadde fortjent å vinne kampen, men uavgjort er da ikke så galt. Vi er vel videre nå og hvis vi slår danskene hjemme så er vi vel gruppevinnere. Veldig frustrerende men vi brøt dem ned til slutt og vi var uheldige som vanlig. Endret 5. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg er faktisk jævlig glad nå etter å ha roet meg ned i 2 min Videre er vi ganske sikkert, gruppen vinner vi som Limb sier her hvis vi slår Aab på OT (seff ) og vi taper ikke en kamp. OG jeg tipper riktig. Owned, Latias + Aye Endret 5. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Greit resultat. Ok at alt ikke går på roser i gruppespillet, historisk sett pleier det å gå bedre for laget i sluttspillet da Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Glad? Tidenes mest ufortjente uavgjort-resultat? O'Shea og Giggs er faen så elendige. Ble overasket over at Giggs faktisk gadd å løpe på målet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 off topic og tull er fjernet fra tråden. Provosering går samme vei. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ronaldo gjorde faen ikke det samme, prøvde å stå flere ganger når han ble takla, men falt tilslutt. I denne kampen divet han ikke som jeg så, men jeg vet at han har gjort det før. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Greide danskene og holde Villareal til uavgjort? Rossi scåra vel også Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Glad? Tidenes mest ufortjente uavgjort-resultat? O'Shea og Giggs er faen så elendige. Ble overasket over at Giggs faktisk gadd å løpe på målet. Tenk på det. Greit nok, vi fortjente bedre. Men dette var ikke et dårlig resultat. Ingen skader, får et poeng, taper ikke kampen, og Giggsy får første målet sitt denne sesongen. Og O'Shea er bare der sånn at Evra er frisk til kamp på lørdag. Jeg er fornøyd jeg, ikke med selve resultatet når jeg ser på kampen, men alt i alt. Be happy, Devils Emirates på lørdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå