ThOms-N Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Okei! Takk!! Siden det trengs 14 tegn, så får me alle ha lykke til i morgen! Går for grei 3poenger. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser ingen har nevnt Ricardo Quaresma. Han er en bra spiller,(har isåfall vert det, vet ikke helt hvordan han er nå) og ville kanskje vært ett bra kjøp. Han kom jo også fra Sporting Lisboa. En playmaker som jeg har sett oppe på Crisitiano-nivå. Kanskje ett minus at han har spilt på barcelona, men nå spiller på ett lavere nivå. Her er Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg ser for meg at spillere som Quaresma og Simao Sambrosa muligens kunne vært noe å hente til United, ut fra det jeg har sett av dem. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ingen av disse to vil jeg skal komme. Vi har Ronaldo som er mye bedre og verken Quaresma eller Simao er verdensklasse. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Patrice viser Cristiano at også han kan litt finter, Cris står i offside, så det ble bare med den ene finta. Evra finte. For de som tror vi ikke vinner mot Portsmouth: Se hva sist PL-møte førte til. Fine 3 mål Og, jeg har nå skiftet mening, dette er den perfekte Man Utd-videon nå på slutten av sesongen. We want our trophy back! Endret 6. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Joda sist Pompey kamp ble ganske grei, men vi fikk et tidlig straffespark noe som var ganske vitalt for den kampen. Tror forøvrig at Man United vinner imorra, dog har jeg stor tro på at Spurs kan hente både 1 og 3 poeng på broa imorgen. Endret 6. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan se kampen? Fins det prg eller nettside? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Canal+ finnes også streaming men slikt er nok ikke lov prate om på dette forumet Lenke til kommentar
havardro Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Men da kan man gå på forumet på united.no. Der er det lovlig Finnes som regel en guid til hvordan man får sett kampen der Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nå gleder jeg meg til fotball. Oppvarming med Chelsea - Spurs, dermed har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal se Arsenal eller Pool, men tror det blir Arsenal siden Pool spiller dødskjedelig fotball. Dermed er det vår lille "seriefinale" 18:15 som etter min mening gjør at Chelsea trenger et mirakel skal de kunne stoppe oss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Skjønner ikke hvordan man får sett kampen azz:P Har innmari lyst til å se den kampen... Hvor er det man får sett Canal + streaming? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Canal+ finnes også streaming men slikt er nok ikke lov prate om på dette forumet 8324409[/snapback] Jeg quoter denne til deg Raste Hvis noen vet så må det heller sendes på PM Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, send på PM vis noen vet hvor jeg kan se det hen Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 se her http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php?t=2240. Anbefaler tvants jeg Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Noen som vet om kampen skal kommenteres på noen radio-kanal? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dunno, men jeg skal prøve den livestreamen! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) TVAnts? Jeg har innstalert det, men det funker ikke strålende for å si det sånn, eneste jeg har sett til nå er kina-reklame i 1 minutt, så nothing. EDIT: Si ifra om det finnes radiokanaler som følger kampen. Endret 7. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du kan følge på VG Radio, her er linken til kampen, så blir det vist en link til VG-radio senere... http://sport.vg.no/live/index.php?live2op=...p&kamp_id=14820 Bare å vente på linken... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 TVAnts?Jeg har innstalert det, men det funker ikke strålende for å si det sånn, eneste jeg har sett til nå er kina-reklame i 1 minutt, så nothing. EDIT: Si ifra om det finnes radiokanaler som følger kampen. 8326778[/snapback] Det var fordi du antageligvis så på ESPN Hong Kong hvor det var reklame, og så datt du ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå