Smågal Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) ronaldo viser seg igjen fram fra sin idiotiske side bare FLAKS at han ikke får rødt der Endret 5. november 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg kan raspe kuken din Raste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fy faen, jeg er frustert. Kan noen røske i min kukk? Jeg kan ikke tro at dette er sant. Ermmm.,, Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Uflaks vil jeg nok ikke kalle det. Dere har ikke hatt så mange STORE 100% sjanser Og, den var faen meg stygg av Ronaldo... Skulle hatt rødt kort der, trist at dommeren ikke ser det. Om den er stygg har du ikke sett mye fotball i ditt liv. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ronaldo viser seg igjen fram fra sin idiotiske side Han ble sparket i pikken, skjønner godt at han reagerte slik han gjorde. Usaklige scousertroll som deg kan holde deg til helvete vekk fra denne tråden. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Stygg eller ikkje, direkte rødt skal det vere. Men ja, den er stygg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vell, han sparker han når han har falt. Spark med vilje i følge reglene er klart rødt kort. Skal ikke se bort ifra at han får straff for den dær. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ronaldo viser seg igjen fram fra sin idiotiske side Han ble sparket i pikken, skjønner godt at han reagerte slik han gjorde. Usaklige scousertroll som deg kan holde deg til helvete vekk fra denne tråden. og da mener du seriøst han kan være en total idiot? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ronaldo viser seg igjen fram fra sin idiotiske side Han ble sparket i pikken, skjønner godt at han reagerte slik han gjorde. Usaklige scousertroll som deg kan holde deg til helvete vekk fra denne tråden. og da mener du seriøst han kan være en total idiot? Han blir sparket i juvene av en total idiot, da kan han likegodt sparke tilbake. Du blir slått til på byen av en idiot, står du der og ser på bare? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fyfaen, om vi taper denne kampen skal jeg ta chillikrydder under forhuden. Faen. Faen. Faen. Faen. Faen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Vær objektiv Veldigsaklig. Det eneste du gjør nå er å provosere. Slutt med det. Jeg tror ikke det er så lurt Raste. Chillikrydder er kreftfremkallende. Men, har 80% possession eller noe, er utrolig om dere ikke tar dette, ser ikke ut som nakamura kommer inn, så jeg tar nok feil med tippingen min. Se der ja Giggs Endret 5. november 2008 av Dalglish Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Der sat den ja. "Du blir slått til på byen av en idiot, står du der og ser på bare? " Det er vel ikkje slik det funkar på ei fotballbane... Endret 5. november 2008 av afirm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GOAL ESPANYOL!!!! Lekkert Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 jaaaaaaaaaaJAJAJAJJAJAJHAJJAJ fuckING GET IN!! GIGGGGSY!! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 DER JAAAAAA På tide:D Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 SÅ JÆVLA FORTJENT. KOM IGJEN GUTTA!! EN TIL NÅ!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå