NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er to sekunder fra å rive av meg kuken. Fy faen så frustrerende, fytti helvete. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er to sekunder fra å rive av meg kuken. Fy faen så frustrerende, fytti helvete. føler med deg ja. kanskje Ronaldo nå? Evra inn, Rafael ut. Bra. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er to sekunder fra å rive av meg kuken. Fy faen så frustrerende, fytti helvete. Nei ikke gjør det da, det kommer du til å angre på senere.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er to sekunder fra å rive av meg kuken. Fy faen så frustrerende, fytti helvete. Er du sikker på om du har noe å rive av da? Neida, dette her er mildt sagt frusterende. Faen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og der rev jeg av meg kuken... KAN DU SKYTE TEVEZ!? HVOR JÆVLA VANSKELIG SKAL DET VÆRE!? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Få ut Tevez, han har vært forferdelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 HVORFOR vender Tevez der? HELT unødvendig. Fucking hell. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Mål er jeg sikker på at det vil bli, i hvilken retning er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Slapp av, i kveld har vi Liverpool-flaks. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ENDELIG en som kan skyte Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Wazza, come on. Men ble lei meg når Tevez var så skuffa der på vei ut Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tevez ut, tror det var et godt sjakktrekk. Tevez har vært dårlig i flere episoder idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Slapp av, i kveld har vi Liverpool-flaks. Eller United-uflaks Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 La oss ikke lage en diskusjon ut av det og bare kalle det flaks? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Uflaks vil jeg nok ikke kalle det. Dere har ikke hatt så mange STORE 100% sjanser Og, den var faen meg stygg av Ronaldo... Skulle hatt rødt kort der, trist at dommeren ikke ser det. Endret 5. november 2008 av Dalglish Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja...UFFFFFFF den var stygg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fy faen, jeg er frustert. Kan noen røske i min kukk? Jeg kan ikke tro at dette er sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå