Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dion Dublin :love: Jævelig kjipt at han var skada nesten hele perioden han spilte for oss. Nok et talent SAF snappa opp. 1m pund for en av PL beste spillere gjennom tidene imo. Like god stopper, som han var spiss. Slike Engelske spillere finnes dessverre ikke lengre.

 

Gleder meg til i kveld. Blir deilig å se en United kamp uten å føle at vi må vinne, for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Og der gikk hælvettes dekoderen i to. Noen som har stream til kampen? Liker laget til TomHel, men tror det blir vansklig å slå Celtic med det.
Berba og Rooneyen inn etter 60 og 75min da :)

myp2p.eu har alltid noe.

Lenke til kommentar
Hmm, Ronaldo kan score sitt 100. Mål idag. Hadde vært gøy om han hadde scoret da.

 

Er det ikke Rooney som kan score sitt 100. mål idag også?

 

Hmm, tror det er sånn at det er snakk om 100. mål til Ronaldo for United. Men for Rooney har han scoret 99 mål for alle klubbene (Scouse og oss) til sammen.

 

Paul McGrath. Lou McCary, Gordon McQueen, Sammy McIlroy

 

Lou Macari er det vel? Og hvordan kunne jeg glemme Gordon McQueen, han har jo den datteren som er på MUTV :love:

 

Men andre to må jeg innrømme at jeg ikke noe om. Paul McShane visste jeg om men spørs om han fikk faktisk spille for oss?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Håper på en 4-5-1

 

PIG

Rafael-Evans-Vidic-Evra

Park-Carrick-Fletcher-Anderson-Nani

Tevez

 

Tror nok ikke PIG spiller i dag nei, det blir nok Foster :D

 

Gleder meg til kampen. Håper på en målfest for United, men det er kanskje ikke sansynlig.

 

Tipper 4-0, eller 3-1 til oss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...