Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Paul McGrath. Lou McCary, Gordon McQueen, Sammy McIlroy Endret 5. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tror dere Ronaldo spiller i kveld? Selv tror jeg egentlig at han begynner på benken, fordi han har spilt mange kamper på rad nå. Ikke alltid lett å spille over ti kamper på rad rett etter en skade. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har dere fått med dere dette her eller? Jeg elsker faen meg Wayne Rooney! Syns det er flott at han prøvde å hjelpe en supporter jeg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 MacChester United var kallenavnet under Tommy Docherty. Han likte en del skotter Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 jeg håper Park og Fletcher spiller i dag, også Tevez for den saks skyld... men også at Berbatov putter 2 i kveld også Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Håper også noen blir spart. Arsenal i helgen er et mye viktigere kamp. Tevez, Park og Fletcher er alle fine å sette inn. Evans kan også gjerne få en kamp. Carrick med kamptrening. Da tar vi ut Rooney og Ronaldo sammen med en stopper. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det blir spennende å se hvordan Rafael klarer seg i denne kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dion Dublin Jævelig kjipt at han var skada nesten hele perioden han spilte for oss. Nok et talent SAF snappa opp. 1m pund for en av PL beste spillere gjennom tidene imo. Like god stopper, som han var spiss. Slike Engelske spillere finnes dessverre ikke lengre. Gleder meg til i kveld. Blir deilig å se en United kamp uten å føle at vi må vinne, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Håper på en 4-5-1 PIG Rafael-Evans-Vidic-Evra Park-Carrick-Fletcher-Anderson-Nani Tevez Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og der gikk hælvettes dekoderen i to. Noen som har stream til kampen? Liker laget til TomHel, men tror det blir vansklig å slå Celtic med det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Foster Rafael - Evans - Ferdinand - O'shea Park - Carrick - Fletcher - Nani Tevez - Berbagoal Laget jeg tror vi for se. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lou McCary Antar at den der var kødd Limbeck? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Eg er glad eg har en fotballgal kompis, ellers hadde eg aldri fått sett mer en CL! Men må ned til han i dag og! Bedre stemning der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og der gikk hælvettes dekoderen i to. Noen som har stream til kampen? Liker laget til TomHel, men tror det blir vansklig å slå Celtic med det.Berba og Rooneyen inn etter 60 og 75min da myp2p.eu har alltid noe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, Ronaldo kan score sitt 100. Mål idag. Hadde vært gøy om han hadde scoret da. Er det ikke Rooney som kan score sitt 100. mål idag også? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hmm, Ronaldo kan score sitt 100. Mål idag. Hadde vært gøy om han hadde scoret da. Er det ikke Rooney som kan score sitt 100. mål idag også? Hmm, tror det er sånn at det er snakk om 100. mål til Ronaldo for United. Men for Rooney har han scoret 99 mål for alle klubbene (Scouse og oss) til sammen. Paul McGrath. Lou McCary, Gordon McQueen, Sammy McIlroy Lou Macari er det vel? Og hvordan kunne jeg glemme Gordon McQueen, han har jo den datteren som er på MUTV Men andre to må jeg innrømme at jeg ikke noe om. Paul McShane visste jeg om men spørs om han fikk faktisk spille for oss? Endret 5. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Håper på en 4-5-1 PIG Rafael-Evans-Vidic-Evra Park-Carrick-Fletcher-Anderson-Nani Tevez Tror nok ikke PIG spiller i dag nei, det blir nok Foster Gleder meg til kampen. Håper på en målfest for United, men det er kanskje ikke sansynlig. Tipper 4-0, eller 3-1 til oss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, Ronaldo kan score sitt 100. Mål idag. Hadde vært gøy om han hadde scoret da. Er det ikke Rooney som kan score sitt 100. mål idag også? Hadde vært bedre om han scorte mot Arsenal. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tipper 4-0, eller 3-1 til oss 2-1 til oss eller 1-1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå