Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

I Gerrard sin situasjon hadde eg nok sett straffen i mål, men uttalt meg i ettertid at det var feildømming.

Nei, dem har ingen Symptaiserende Daniele De Rossi ;) (Som sa ifra til dommeren på stillingen 0-0 at han handset den i mål og det ble annulert) :p

Ikke alle kan vere som De Rossi :) har respekt for han, skikkelig sympatisk spiller!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slikt står det respekt av. Da hadde jeg vært ufattelig stolt av spilleren på laget mitt og gitt faen i om det hadde betydd poengtap.

Husk vi hadde Totti i den kampen, og som vi alle vet nå: Da vinner vi.

 

(Vi vant kampen 3-0) ;)

 

Ikke alle kan vere som De Rossi :) har respekt for han, skikkelig sympatisk spiller!

Tja, han er ikke like sympatisk vær gang, han er samme type som Keano, slike spiller skal ikke og vil aldri bli veldig sympatiske - men De Rossi viste ihvertfall et glimt :)

Lenke til kommentar
- Jeg falt først, så jeg synes det var straffe. Men jeg forstår at Atletico-spillerne ble sinte. Det ville vi vært om en slik avgjørelse hadde gått mot oss, sier Gerrard ifølge nyhetsbyrået AFP.

 

Bare en ting å si, for en latterlig kaptein og fotballspiller!

Nå er du litt latterlig.

Hvorfor det? Gerrard har ved flere anledninger bevist at han er en hykler.. Uttaler seg om frisparksituasjoner/straffesituasjoner som er framdømt av filming, og at det ikke skal skje innen fotballen. Men det han gjør i dag er latterlig. Greit nok, han filmer ikke..han faller, noe jeg kan forstå i en slik situasjon. Og greit nok, han går ikke bort og sier at "ikke døm straffe, fortjener det ikke, var ikke". MEN, det jeg reagerer på med gerrard i dag, og flere tidligere situasjoner, er at han veiver med hendene etter straffe, uttalelsene etter kampen om straffen og at han feirer etter scoringen. Hadde jeg blitt tildømt ett slikt straffespark hadde jeg gått av banen med halen mellom beina, og uttalt etter kamp at det ikke var straffe, og dermed feildømming. Jeg hadde vel kanskje også satt straffesparket utenfor, rent symbolsk mot tåpelig dommeravgjørelse.

 

zaltatov

 

Syk post, er så enig. Uttallelsene etter kampen er faen meg latterlige ja. Sier indirekte at de hadde klaget som afen om de hadde fått sånn straffe som betyr at det ikke er straffe. Men sier at han syns det er straffe. Wow, han er flink med å si noe annet og "gjøre" noe annet. Kanskje ikke sette straffesparket utenfor som du sier senere i en post, men resten er riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...