Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Scholsey's 2 gulekort er feilaktig, han gjør ingenting stygt og Totti faller sammen som han skulle ha blitt skutt..

8311859[/snapback]

Scholes' kort er ikke feilaktig, men jeg kan være enig i at akkurat den episoden kanskje er streng. Men langt ifra feilaktig. Husk at en takling trenger ikke være stygg for at det skal resultere i gult kort. Scholes stopper helt bevisst Totti i stor fart som kunne blitt farlig. Det er ingenting stygt i det, men bevisst obstruksjon er like mye et gult kort som en stygg takling.

 

Men som en annen her sa tror jeg nok dommeren la vekt på at Scholes også hadde flere andre småville taklingsforsøk før det andre gule kortet kom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok vi skal ta 3 poeng på lørdag og da, må ikke glemme den kampen.

Blir enklere borte mot Ports. ent hjemme mot Roma vil jeg tro, men jeg tror vi vinner begge.

8313010[/snapback]

 

Man kan vel si at vi normalt kommer til å vinne denne. Jeg tror det blir mer en hardt nok. Tror også visse spillere blir spart med tanke på Tirsdagen. Redknap er en erfaren og slu manager som kan skape problemer for alle.

 

Håper Smith får en god sjangse i denne kampen.

 

Angående Scholes, så er det nå klart at han får en kamp karantene. Altså ikke noe ekstra straff utover det første gule. UEFA ser det samme som de fleste andre. Det røde kortet er feil. Scholes er da klar for semifinale eller CL opningen neste sesong.

 

Videre så har de startet etterforskning av tribunebråket. De har ikke kommet direkte kritikk av vaktholdet og reaksjonene. En Manchester United fan påstår at hun fikk ble fratatt kameraet sitt for at hun ikke skulle avsløre videoer av bråket. Manchester United ber sine fans som var der komme med sine historier og opplevelser under bråket.

 

Jeg håper det blir satt i gang en skikkelig straff av de ansvarlige for politiet. Jeg er enig med Manchester United i at dette er en kraftig overreasksjon som bør få alvorlige konsekvenser.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg håper ikke Smith får en sjanse. Jeg håper Rooney får hvile på benken, mens Saha og Sunny får sjansen. Saha trenger kamptrening, og Sunny istedenfor Rooney fordi vi trenger Rooney til tirsda'n. Ellers håper skal vel Portsmouth normalt være overkommelige, men jeg vet at alle lag i PL kan skape problemer for United, særlig på hjemmebane.

Lenke til kommentar

Smith trenger kamptrening ja, men ikke nødvendig å ta sjansen på det. Smith er etter min mening ikke på et høyt nivå nok til å være noe mer enn stallfyll. Eneste som evt. vil skje er at han gjør et par unødvendige taklinger og påtar seg kort. Sesongen er snart slutt, og vi må ikke ta sjansen på å bruke en spiss som for det første ikke har et høyt nok nivå, og for det andre er ute av kamptrening. Kanskje neste sesong kan Smith få førstelagsfotball, men akkurat i øyeblikket har vi 3 gode nok spisser, så å spille kamper for Smith er etter min mening uaktuelt. Ingen vits i å ta noen sjanser nå ettersom vi har 3 spisser å bruke.

Lenke til kommentar
Noen som har noen tanker om hva united burde kjøpe/selge når sesongen er over? Selv savner jeg en sikkelig målmaskin. En ny Giggs hadde heller ikke vært å forakte.

8315830[/snapback]

 

Erstattere til Giggs, Scholes,Solskjær og Neville. Samtlige av de nevnte har få sesonger igjen.

Lenke til kommentar

Er halveis enig, men Smith kan bli god nok og synest ikke vi bare bør snu han ryggen.

 

Angående innkjøp så hadde David Villa vert interesang. Aron Lennon i Giggs rollen kanskje, men jeg tror Giggs har mange år igjen, og vi har Park som er sterk for tiden.

 

Noe vi bør gjøre er å få Ronaldo sin underskrift på en gullkantet kontrakt som enten får han til å bli lenge eller gir han en hinsides prislapp for andre klubber. Han er rent hull. Liker ikke alt dette Real Madrid snakket. De har hamstret nok hos oss nå. Beckham, Ruud og Queiroz som har kommet tilbake.

Lenke til kommentar

Får vi Nani så er vel det en god erstatter til Giggs?

Selvom vi jo har Park allerede, som er i god form for tiden. Jeg tror Scholes tar noen sesonger til, i og med at han har vært PL's beste midtbanespiller så og si i hele år.

Torres eller David Villa hadde jo vært fantastisk å få til United, men jeg tviler på begge to.

Lenke til kommentar

Vi trenger vel en spiller i alle ledd. En spiss, en venstrekant, og en høyreback.

 

Spiss:

 

Inn:

Torres / Huntelaar

 

Ut:

Ingen

 

Midtbane:

 

Inn:

Nani / Lennon

Hargreaves

 

Ut:

Ingen

 

Forsvar:

 

Inn:

En høyreback. Denne må jeg gruble litt videre på.

 

Ut:

Silvestre

 

 

Hadde vi fått hentet inn en spiller i hver av disse posisjonene tror jeg ikke bredden i stallen er noe å klage på.

 

Jeg håper Pique blir et år til i Primera eller evt. blir lånt ut til en annen engelsk klubb så han får vent seg til Premier League. Han trenger førstelagsfotball, og akkurat nå ser det ikke ut som om det er plass til han med Vidic/Rio og Brown som tredjevalg. Men om 2-3 år kan jeg tenke meg Pique på en av de plassene.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Sitter her å grubler litt på nattestund/morgenkvisten, og slik jeg ser det, så vil seier mot Portsmouth i morgen resultere i ligaseier. Da ser jeg rett og slett ikke åssen vi skal kunne tape det.

 

Etter portsmouth skal vi spille disse kampene:

 

Sheffield U. (hjemme)

Middlesbourough (hjemme)

Everton (borte)

Man. City (borte)

Chelsea (borte)

WEST HAM (hjemme)

 

De eneste kampene jeg kan se vi skal avgi poeng her er City og Chelsea borte, selvom jeg tror vi kan komme unna begge disse kampene med med poeng i sekken. Så etter min mening er Portsmouth kampen i morgen ekstremt viktig. Vinner vi denne, så har vi 2 "enkle" hjemmekamper igjen der som vi skal vinne. Går alt etter planen har vi da 4 kamper igjen, og vi trenger kun 6 poeng og gullet er i boks. I tillegg kan det jo hende at Chelsea tryner, noe som vil gjøre jobben enda enklere.

 

*trøtt* :ermm:

Lenke til kommentar
Snip...

8318308[/snapback]

 

Du må huske at vi har såpass mye bedre målforskjell en chelsea at vi har i realtiteten har 7 poengs ledelse, så vi kan godt (ikke at vi gjør det) tape to kamper og chelsea må fremdeles ikke avgi poeng for å vinne serien...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Slik ser programmet til Chelsea ut(PL):

 

Tottenham (H)

West Ham (B)

Newcastle (B)

Bolton (H)

Arsenal (B)

Manchester United (H)

Everton (H)

 

Ser for meg at de kan avgi poeng både til Tottenham og Arsenal... Hvem vet, de gjorde det ikke akkurat bra mot Watford, så de kan selvsagt avgi til flere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...