Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe....

Elsker å late som eg ikke skjønner ironi eller sarkasme! Utrolig mange bra reaksjoner man kan få!

Helt vannvittig med pools ass..... Sånne ting liker eg ikke! Hvertfall ikke når det er sånne situasjoner!

Edit: Og det beste med hele greia er jo egentlig at ingen kan bevise hverken at eg skjønner den eller om eg går rett på ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hehe....

Elsker å late som eg ikke skjønner ironi eller sarkasme! Utrolig mange bra reaksjoner man kan få!

Helt vannvittig med pools ass..... Sånne ting liker eg ikke! Hvertfall ikke når det er sånne situasjoner!

Edit: Og det beste med hele greia er jo egentlig at ingen kan bevise hverken at eg skjønner den eller om eg går rett på ;)

Der har du beviset ditt!

Lenke til kommentar

Ja det var et waterproof bevis på at eg bare tullet og latet som at eg skjønte ironien til Danielzu Kjartan! Good work Holmes!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=522945

Vg er ikke helt enig med Dagbladet...

Her var det ikke dommeren men Gerrard som reddet pools! hahahaha

Edit: Hva vil det si at han satte ballen utagbart i mål på en straffe? Utagbart i denne situasjonen da keeperen til atletico ikke var god nok eller alltid?

Da er det en ganske god straffe! Man vil aldri klare å ta den selv om man har øvd på å ta den 1million ganger.... DET er en bra straffe det!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
- Jeg falt først, så jeg synes det var straffe. Men jeg forstår at Atletico-spillerne ble sinte. Det ville vi vært om en slik avgjørelse hadde gått mot oss, sier Gerrard ifølge nyhetsbyrået AFP.

Bare en ting å si, for en latterlig kaptein og fotballspiller!

Nå er du litt latterlig.

Lenke til kommentar
- Jeg falt først, så jeg synes det var straffe. Men jeg forstår at Atletico-spillerne ble sinte. Det ville vi vært om en slik avgjørelse hadde gått mot oss, sier Gerrard ifølge nyhetsbyrået AFP.

Bare en ting å si, for en latterlig kaptein og fotballspiller!

Nå er du litt latterlig.

Hvorfor det? Gerrard har ved flere anledninger bevist at han er en hykler.. Uttaler seg om frisparksituasjoner/straffesituasjoner som er framdømt av filming, og at det ikke skal skje innen fotballen. Men det han gjør i dag er latterlig. Greit nok, han filmer ikke..han faller, noe jeg kan forstå i en slik situasjon. Og greit nok, han går ikke bort og sier at "ikke døm straffe, fortjener det ikke, var ikke". MEN, det jeg reagerer på med gerrard i dag, og flere tidligere situasjoner, er at han veiver med hendene etter straffe, uttalelsene etter kampen om straffen og at han feirer etter scoringen. Hadde jeg blitt tildømt ett slikt straffespark hadde jeg gått av banen med halen mellom beina, og uttalt etter kamp at det ikke var straffe, og dermed feildømming. Jeg hadde vel kanskje også satt straffesparket utenfor, rent symbolsk mot tåpelig dommeravgjørelse.

zaltatov

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...