Jotun Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hehe.... Elsker å late som eg ikke skjønner ironi eller sarkasme! Utrolig mange bra reaksjoner man kan få! Helt vannvittig med pools ass..... Sånne ting liker eg ikke! Hvertfall ikke når det er sånne situasjoner! Edit: Og det beste med hele greia er jo egentlig at ingen kan bevise hverken at eg skjønner den eller om eg går rett på Endret 4. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hehe.... Elsker å late som eg ikke skjønner ironi eller sarkasme! Utrolig mange bra reaksjoner man kan få! Helt vannvittig med pools ass..... Sånne ting liker eg ikke! Hvertfall ikke når det er sånne situasjoner! Edit: Og det beste med hele greia er jo egentlig at ingen kan bevise hverken at eg skjønner den eller om eg går rett på Der har du beviset ditt! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Elsker å late som eg ikke skjønner ironi eller sarkasme! Utrolig mange bra reaksjoner man kan få! Akkurat, ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ja det var et waterproof bevis på at eg bare tullet og latet som at eg skjønte ironien til Danielzu Kjartan! Good work Holmes! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=522945 Vg er ikke helt enig med Dagbladet... Her var det ikke dommeren men Gerrard som reddet pools! hahahaha Edit: Hva vil det si at han satte ballen utagbart i mål på en straffe? Utagbart i denne situasjonen da keeperen til atletico ikke var god nok eller alltid? Da er det en ganske god straffe! Man vil aldri klare å ta den selv om man har øvd på å ta den 1million ganger.... DET er en bra straffe det! Endret 4. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En ting angående avisene som skriver om kamper ... Jeg fatter ikke hvordan de klarer å få SÅ mange feil trykket inn i en liten artikkel! Alle avisene har forskjellige feil, småting, jaja, men fortsatt like irriterende! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er vel sånn med deres utdanning som med min. De lærer ikke å skrive, eg lærer ikke om noe av det eg skal jobbe med..... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Moro å ha deg i tråden, Jotun! Nye forslag til gullkorn hver dag, jo! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jepp! Det er det eg lærer på HIB! Vel vel... Nåttå her nå! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kvelden så veldig bra ut i dag, men nok en gang så ødelegger liverpool. Gleder meg til dette snur for dem. Da skal jeg le høyt. Blir spennende kamp i mårra. Håper United endelig kan slå Celtic på hjemmebane. Jeg tipper 1-2 i mårra Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 - Jeg falt først, så jeg synes det var straffe. Men jeg forstår at Atletico-spillerne ble sinte. Det ville vi vært om en slik avgjørelse hadde gått mot oss, sier Gerrard ifølge nyhetsbyrået AFP. Bare en ting å si, for en latterlig kaptein og fotballspiller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 - Jeg falt først, så jeg synes det var straffe. Men jeg forstår at Atletico-spillerne ble sinte. Det ville vi vært om en slik avgjørelse hadde gått mot oss, sier Gerrard ifølge nyhetsbyrået AFP. Bare en ting å si, for en latterlig kaptein og fotballspiller! Nå er du litt latterlig. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) - Jeg falt først, så jeg synes det var straffe. Men jeg forstår at Atletico-spillerne ble sinte. Det ville vi vært om en slik avgjørelse hadde gått mot oss, sier Gerrard ifølge nyhetsbyrået AFP. Bare en ting å si, for en latterlig kaptein og fotballspiller! Nå er du litt latterlig. Hvorfor det? Gerrard har ved flere anledninger bevist at han er en hykler.. Uttaler seg om frisparksituasjoner/straffesituasjoner som er framdømt av filming, og at det ikke skal skje innen fotballen. Men det han gjør i dag er latterlig. Greit nok, han filmer ikke..han faller, noe jeg kan forstå i en slik situasjon. Og greit nok, han går ikke bort og sier at "ikke døm straffe, fortjener det ikke, var ikke". MEN, det jeg reagerer på med gerrard i dag, og flere tidligere situasjoner, er at han veiver med hendene etter straffe, uttalelsene etter kampen om straffen og at han feirer etter scoringen. Hadde jeg blitt tildømt ett slikt straffespark hadde jeg gått av banen med halen mellom beina, og uttalt etter kamp at det ikke var straffe, og dermed feildømming. Jeg hadde vel kanskje også satt straffesparket utenfor, rent symbolsk mot tåpelig dommeravgjørelse. zaltatov Endret 4. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) God natt. Nå skal det lades opp til kampen i mårra, selv om jeg ikke ser på den som verdens viktigste. Kampen på Lørdag har mitt hovedfokus. "Gerrard har ved flere anledninger bevist at han er en hykler" Amen Endret 4. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du hadde nok ikke satt den utenfor zaltatov.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du hadde nok ikke satt den utenfor zaltatov.. muligens ikke men jeg hadde ikke feiret målet. Jeg hadde tatt straffet, og latt det vere med det forøvrig synes jeg det i tillegg er tåpelig uttalelse av gerrard etter kampen angående straffesituasjonen. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tru meg, eg har sett sett Zaltatov spelt fotball, den hadde gått utenfor! Neida xD I Gerrard sin situasjon hadde eg nok sett straffen i mål, men uttalt meg i ettertid at det var feildømming. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 he-he gulli. Im skilled, and you know it Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 I Gerrard sin situasjon hadde eg nok sett straffen i mål, men uttalt meg i ettertid at det var feildømming. Nei, dem har ingen Symptaiserende Daniele De Rossi (Som sa ifra til dommeren på stillingen 0-0 at han handset den i mål og det ble annulert) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Slikt står det respekt av. Da hadde jeg vært ufattelig stolt av spilleren på laget mitt og gitt faen i om det hadde betydd poengtap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå