Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her :)

Lenke til kommentar
Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her :)

ja.. United spilte ikke akkurat dårlig de siste serierundene i fjor..

Lenke til kommentar

ja.. United spilte ikke akkurat dårlig de siste serierundene i fjor..

Jeg er litt usikker om du tuller eller ikke.

Lenke til kommentar
Brown er ute

Blir nok Neville eller Rafael på høyrebacken da.

Neville er i Manchester med Brown, ingen av de tok turen med resten til Skottland. Så tror vi ser O'shea kanskje, med mindre Fergie er veldig sikker på at Rafael kan spille i sånne kamper.

EDIT: Også VDS ble ikke med. Så er ganske sikker på at det blir Foster i mål dersom Fergie har hintet mot det et par ganger tidligere og.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg husker Tevez i siste halvdel av sesongen. Han kom og utlignet kamper mot Totteham, Blackburn (noen flere kamper?). Uten han hadde vi nok ikke vunnet serien! :)

Lenke til kommentar

Var det Boro borte vi ble snytt for det sinnsyke straffesparket? Chelsea borte redda Chelsea to ganger på streken helt på slutten og Chelsea fikk en 50/50 straffe. Gud hata oss på slutten.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...