banansplitt™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Når tapte vi sist på Old Trafford? Noen som husker? Mot Milan i CL for noen år siden er siste jeg husker. Lurer på hvor lenge siden det er vi har tapt i PL på hjemmebane jeg. Noen som vet? Edit: Mot city i fjor, tapte vi vel når jeg tenker meg om Huff, 4-1 right? 2-1? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 4-1? Hva da? tapte 1-2 mot City. Og 0-1 mot Pompey i FA Cupen, når Gud hadde ikke lyst å gi oss the Treble. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 City var vel 1-2, hvor Carrick scoret trøstemålet, mens Benjani og Vassell scorte for City om jeg er ikke helt på villspor. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mhm og når Petrov fikk ballen tilbake på corneren som han la inn for 2-0 målet, var han offside. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det tror eg til og med eg husker, og eg husker SVÆRT lite sånne ting! Jeg lever i nuet! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her ja.. United spilte ikke akkurat dårlig de siste serierundene i fjor.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her ja.. United spilte ikke akkurat dårlig de siste serierundene i fjor.. Jeg er litt usikker om du tuller eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sikkert bare flashback :S http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/e...rem/3536387.stm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Brown er ute Blir nok Neville eller Rafael på høyrebacken da. Neville er i Manchester med Brown, ingen av de tok turen med resten til Skottland. Så tror vi ser O'shea kanskje, med mindre Fergie er veldig sikker på at Rafael kan spille i sånne kamper. EDIT: Også VDS ble ikke med. Så er ganske sikker på at det blir Foster i mål dersom Fergie har hintet mot det et par ganger tidligere og. Endret 4. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Håper på O'Shea! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Me too men de fleste her har vel lyst å se Rafael, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Arsenal-kampen blir nok ikke lett, men jeg håper så klart på seier Jeg tror nok Fergie setter på O'Shea fra start. Det er vel det sikkreste (foreløpig) Endret 4. november 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her Jeg husker Tevez i siste halvdel av sesongen. Han kom og utlignet kamper mot Totteham, Blackburn (noen flere kamper?). Uten han hadde vi nok ikke vunnet serien! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det ser ut som om det kan være duket for at Foster skal få prøve seg i morgendagens kamp. Kilde: http://united.no/united/nyheter/nyheter/foster_mot_celtic Endret 4. november 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du er rask Veldig positiv til Foster jeg, VdS har bevist at han er over toppen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg husker en del sånne ting fra lenge siden og små detaljer i kampene. Var jo mange kamper ifjor sånne ting skjedde mot oss, spesielt mot slutten av sesongen. Var bare så glad vi klarte å vinne PL til slutt, ellers så hadde det vært mye drit å si her Var det Boro borte vi ble snytt for det sinnsyke straffesparket? Chelsea borte redda Chelsea to ganger på streken helt på slutten og Chelsea fikk en 50/50 straffe. Gud hata oss på slutten. Endret 4. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Boro borte var ikke sinnsyke straffesparket, men Blackburn. Omg, hands på linje. Hadde vært rødt og. Flytter hele armen mot ballen på skudd fra corneren. Helt sykt. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dere har sikkert sett Viasats reklame for Celtic-kampen: Hva heter sangen?(noe med "fail") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå