Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi i Liverpool-campen sa også at vi har smooth sailig til Desemeber.

Men oisann, Tottenham med ny trener, og uffa årets første(forhåpentligvis siste) tap.

 

City borte er ikke lett. United tapte x2 ganger mot city ifjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliker kamper lever sitt eget liv. Det at Arsenal har gjort det dårlig i 2 kamper på rad nå, ser jeg ikke på som veldig positivt, da gunners er ute etter å revansjere det. Håper de sliter med dårlig selvtilit dog.

 

Danielzu: Håper du siktet til våres påstander om smooth sailing fra vinteren/våren 2009? De kampen jeg listet opp, samt mange av de vi allerede har spillt, er alt annet enn "smooth sailing". Vi har den desidert værste "første del" av sesongen av alle de andre topplaga.

 

Dere har WBA hjemme til helga om jeg ikke husker feil. Bør vel regne med 3p til Pool der gitt. Vi hadde i hvertfall null problemer med laget fra Birmingham på OT. De var faktisk skremmende dårlig, så jeg har veldig liten tro på at Pool eller Chelsea (Balckburn) går på skreller til helga. Selv om det alltids er lov til å håpe.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

For min del går Grey's Anatomy over 'pool kamp! :p

 

Men som sagt, Chelsea kommer til å lede med 2-3poeng helt til vi møter dem på Old Trafford. Da snur alt :)

 

EDIT: Må jo elske denne gutten

«cristianofan: Kan du beskrive deg selv med ett ord?

 

Ronaldo: Med ett ord? Briljant!»

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
For min del går Grey's Anatomy over 'pool kamp! :p

 

Men som sagt, Chelsea kommer til å lede med 2-3poeng helt til vi møter dem på Old Trafford. Da snur alt :)

 

EDIT: Må jo elske denne gutten

«cristianofan: Kan du beskrive deg selv med ett ord?

 

Ronaldo: Med ett ord? Briljant!»

Jeg er fortsatt sur på Ronaldo pga. alt styret i sommer, men jeg liker han og er veldig glad han spiller i United om dagen. Får håpe han gjør det en stund fremmover. (Selv om han virker som en klyse)

Lenke til kommentar
Rafael borte mot Celtic?

Hvis Neville starter, spiller han lørdag - onsdag - lørdag, da jeg regner med han spiller mot Arsenal, for jeg har mine tvil om Brown rekker den kampen. Når det er såpass tett med kamper regner jeg med Neville ikke spiller alle, og jeg vil heller at han spiller mot Arsenal enn Celtic, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Når tapte vi sist på Old Trafford? Noen som husker? Mot Milan i CL for noen år siden er siste jeg husker.

 

Lurer på hvor lenge siden det er vi har tapt i PL på hjemmebane jeg. Noen som vet?

 

Edit: Mot city i fjor, tapte vi vel når jeg tenker meg om :(

Huff, 4-1 right?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...